Bezemtopic deel 6
donderdag 4 februari 2010 om 21:03
Lieverds ik ben helemaal gaar dus doe ff kort.
Gewoon even zwaaien ook naar Pip en Boro. En voor iedereen die het nodig heeft
Druif wat verwarrend die verschillende berichten...
Coe, lastig voor je oudste en ook voor jou. Begrijp ik goed dat er helemaal geen contact is met de vader?
Vanavond lekker vroeg naar bed, morgen extra dagje werken en dan lekker weekend!
Het is hier trouwens weer gezellig dus daar ben ik blij mee
Gewoon even zwaaien ook naar Pip en Boro. En voor iedereen die het nodig heeft
Druif wat verwarrend die verschillende berichten...
Coe, lastig voor je oudste en ook voor jou. Begrijp ik goed dat er helemaal geen contact is met de vader?
Vanavond lekker vroeg naar bed, morgen extra dagje werken en dan lekker weekend!
Het is hier trouwens weer gezellig dus daar ben ik blij mee
donderdag 4 februari 2010 om 22:44
vrijdag 5 februari 2010 om 08:12
maisjes, ik ben ziek. Zware verkoudheid, tegen griep aan... Denk aan koorts, koude en warme rillingen, een stem waar katja schuurman in haar topdagen nog een paar glazen wiskey voor achterover moet kieperen, een enorme snotneus...
Oh, en kans op daarbij een blaasontsteking, een dikke verstopping, al begint het pruimen- en kiwi offensief zijn vruchten af te werpen, en als uitsmijter een hele rits harde buiken er bij. Zo veel dat de VK mij vroeg of ik uberhaubt nog wel moest gaan werken tot aan de bevalling. Hopelijk zijn ze gelinked aan de griep en eventuele blaasontsteking, en worden ze zometeen minder.
Bezemen doe ik dus niet, deur heb ik main mensen veur... Mijn mams is lekker komen schoonmaken, soep maken en gezelschaphouden woensdag, gister was de ergste dag en vandaag lijkt de koorts geweken gelukkig.
Nu opstaan, douchen, eten en dan een plas inleveren bij de dokter.
Oh, en kans op daarbij een blaasontsteking, een dikke verstopping, al begint het pruimen- en kiwi offensief zijn vruchten af te werpen, en als uitsmijter een hele rits harde buiken er bij. Zo veel dat de VK mij vroeg of ik uberhaubt nog wel moest gaan werken tot aan de bevalling. Hopelijk zijn ze gelinked aan de griep en eventuele blaasontsteking, en worden ze zometeen minder.
Bezemen doe ik dus niet, deur heb ik main mensen veur... Mijn mams is lekker komen schoonmaken, soep maken en gezelschaphouden woensdag, gister was de ergste dag en vandaag lijkt de koorts geweken gelukkig.
Nu opstaan, douchen, eten en dan een plas inleveren bij de dokter.
anoniem_1209 wijzigde dit bericht op 05-02-2010 08:14
Reden: ik typte gedurende de bevalling... lijkt me niet dat ik dan werk eigenlijk
Reden: ik typte gedurende de bevalling... lijkt me niet dat ik dan werk eigenlijk
% gewijzigd
vrijdag 5 februari 2010 om 08:17
moeder ligt nog in zh. Ben weer even thuis. Dik conflict met upc. Heb van gift mijn abonnement opgezegd. Mobiel is niet handig. Maar 'k heb nog steeds geen internet. Dus het moet maar even. Lees wel mee hoor. Maar reageren is lastig. Het is zooo leuk en fijn om bij die gekke familie van me te zijn. voor allemaal. Liefs Zoeb. Pips en Bor
vrijdag 5 februari 2010 om 09:24
vrijdag 5 februari 2010 om 09:39
goedemorgen
Zoeb en gelf een dikke knuffel
druifje, ik ben nog niet zwanger geweest maar misschien is poliklinisch een beter gevoel voor jezelf
Allis, beterschap
hier weer een bezemlijstje voor het werk
- wassen (de rest van de onmogelijke was)
-de keuken
-mijn afwasmachine repareren
- de slaapkamer
Zoeb en gelf een dikke knuffel
druifje, ik ben nog niet zwanger geweest maar misschien is poliklinisch een beter gevoel voor jezelf
Allis, beterschap
hier weer een bezemlijstje voor het werk
- wassen (de rest van de onmogelijke was)
-de keuken
-mijn afwasmachine repareren
- de slaapkamer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 5 februari 2010 om 10:05
Moggû,
Allis, beterschap. Klinkt allemaal heel onprettig.
Zoeb, hèhè eindelijk actie.
Wat balen van je internet.
Ik doe vandaag ook weer eens een lijst,
- De was.
- De keuken.
- De kapper, of niet. Ik weet het eigenlijk niet.
- Hardlopen.
- Boodschappen.
- Strijken.
MissM, succes vandaag!
Allis, beterschap. Klinkt allemaal heel onprettig.
Zoeb, hèhè eindelijk actie.
Wat balen van je internet.
Ik doe vandaag ook weer eens een lijst,
- De was.
- De keuken.
- De kapper, of niet. Ik weet het eigenlijk niet.
- Hardlopen.
- Boodschappen.
- Strijken.
MissM, succes vandaag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 5 februari 2010 om 10:21
Moggûh.
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer een keer niet fijn geslapen. Bleegh, dat valt dan zo tegen.
Kapper, Nik? Wat moet er af dan?
Spannend MissM! Voor jou dan he? Voor M zal het niets uitmaken
Hai Zoeb! voor het niet hebben van gewoon internet.
Ik ga vandaag leren en een beetje werken.
Geniet!
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer een keer niet fijn geslapen. Bleegh, dat valt dan zo tegen.
Geniet!
vrijdag 5 februari 2010 om 10:23
quote:JonnaX schreef op 05 februari 2010 @ 10:21:
Moggûh.
Geniet!
Voor mijn doen is het bijzonder lang!
Het gaat dan ze meutig zitten. Maar misschien is iets 'langer' haar iets waar ik aan moet wennen ofzo?
Moggûh.
Geniet!
Voor mijn doen is het bijzonder lang!
Het gaat dan ze meutig zitten. Maar misschien is iets 'langer' haar iets waar ik aan moet wennen ofzo?
vrijdag 5 februari 2010 om 11:33
Boodschappen zover in huis,morgen nog even langs de bakker.
Ook nog de benedenverdieping gestofzuigd.
Soepje staat te pruttelen en de vaatwasser draait.
Alleen mijn wasmachine doet het niet
Straks vriend maar even laten kijken.
Nik,ik vond je haar zo leuk!Ik wil toch weer blond denk ik,ben er nog niet helemaal uit.Heb het ook een keer rood met fel rode strepen gehad,vond ik ook leuk.Nog even denken dus...
Beterschap Allis!
Gold,feest ze vanavond!!Ik ben het lekkerst met een blokje ijs
Zoeb,hopelijk vinden ze door de MRI de oorzaak!
MissM,is het kennismaken op kdv?Of laat je kleineM vandaag al wennen daar?Ik ging jankend weg toen ik Ukkie daar voor het eerst moest achterlaten,terwijl hij zijn charmes bij de leidsters in de groep gooide.
Nu Ukkie weer ophalen op de creche,dan boterham eten en hopelijk kan ik dan nog een uurtje op de bank.
Nog maar 1x zo teringvroeg eruit!
Ook nog de benedenverdieping gestofzuigd.
Soepje staat te pruttelen en de vaatwasser draait.
Alleen mijn wasmachine doet het niet
Nik,ik vond je haar zo leuk!Ik wil toch weer blond denk ik,ben er nog niet helemaal uit.Heb het ook een keer rood met fel rode strepen gehad,vond ik ook leuk.Nog even denken dus...
Beterschap Allis!
Gold,feest ze vanavond!!Ik ben het lekkerst met een blokje ijs
Zoeb,hopelijk vinden ze door de MRI de oorzaak!
MissM,is het kennismaken op kdv?Of laat je kleineM vandaag al wennen daar?Ik ging jankend weg toen ik Ukkie daar voor het eerst moest achterlaten,terwijl hij zijn charmes bij de leidsters in de groep gooide.
Nu Ukkie weer ophalen op de creche,dan boterham eten en hopelijk kan ik dan nog een uurtje op de bank.
Nog maar 1x zo teringvroeg eruit!
vrijdag 5 februari 2010 om 11:47
Het was vanmorgen alleen kennismaken, over twee weken gaat M een middag oefenen (slik).
Maar we hebben al veel besproken, en er stond al een mandje voor zijn spulletjes klaar
Ik denk dat ik met het middagje oefenen gewoon bij hun voor de deur ga bivakkeren
nu draait de wasmachine alweer, en de vaatwasser ook. Zo meteen even de vorige lading uit de droger halen en opruimen.
En als het kan even een dutje doen. De kleine sliep voorbeeldig vannacht, maar nu waren wij om 6 uur al wakker.
Zoeb, hopelijk vinden ze nu wat er mis is met moedertje
Allis, doe rustig aan, zorg goed voor jezelf en je kleintje!
@ Pips en Boro!
Maar we hebben al veel besproken, en er stond al een mandje voor zijn spulletjes klaar
Ik denk dat ik met het middagje oefenen gewoon bij hun voor de deur ga bivakkeren
nu draait de wasmachine alweer, en de vaatwasser ook. Zo meteen even de vorige lading uit de droger halen en opruimen.
En als het kan even een dutje doen. De kleine sliep voorbeeldig vannacht, maar nu waren wij om 6 uur al wakker.
Zoeb, hopelijk vinden ze nu wat er mis is met moedertje
Allis, doe rustig aan, zorg goed voor jezelf en je kleintje!
@ Pips en Boro!
vrijdag 5 februari 2010 om 11:59
Mogguh...
(Ik heb uit mogen slapen )
Ja Coe, ik weet het: 'on the rocks'
Met jus sla ik je achterover alsof het om limonade gaat.
Nik, lang haar? Het zat echt onwijs leuk!
Gave kleur ook!
Hopelijk komt er nu wat uit de onderzoeken van je moedertje Zoebje.
He Allis, harde buiken is niet fijn.
En je 'moet' toch nog wel een tijdje ....
Druif, ga lekker poliklinisch.
Heb ik ook twee keer gedaan.
Heerlijk relaxed. Even naar het ziekenhuis om te bevallen en de andere dag mocht ik alweer naar huis. (oke, bij Troela niet, omdat er kleine complicaties waren, maar daarvoor waren we juist in het ziekenhuis)
Jonna, k*t slapen is niet leuk!
Laat Maegdje vanavond een lekker kopje warme melk met een schepje honing voor je maken. Dat helpt
Oke, vandaag:
Stofzuigen
Afstoffen
Naar de winkel nog wat drank bijhalen
Meubels aan de kant en sta-tafels daarvoor in de plek zetten
NIET snoepen (het is echt weer fout )
Fijne dag lieverdjes!
(Ik heb uit mogen slapen )
Ja Coe, ik weet het: 'on the rocks'
Met jus sla ik je achterover alsof het om limonade gaat.
Nik, lang haar? Het zat echt onwijs leuk!
Gave kleur ook!
Hopelijk komt er nu wat uit de onderzoeken van je moedertje Zoebje.
He Allis, harde buiken is niet fijn.
En je 'moet' toch nog wel een tijdje ....
Druif, ga lekker poliklinisch.
Heb ik ook twee keer gedaan.
Heerlijk relaxed. Even naar het ziekenhuis om te bevallen en de andere dag mocht ik alweer naar huis. (oke, bij Troela niet, omdat er kleine complicaties waren, maar daarvoor waren we juist in het ziekenhuis)
Jonna, k*t slapen is niet leuk!
Laat Maegdje vanavond een lekker kopje warme melk met een schepje honing voor je maken. Dat helpt
Oke, vandaag:
Stofzuigen
Afstoffen
Naar de winkel nog wat drank bijhalen
Meubels aan de kant en sta-tafels daarvoor in de plek zetten
NIET snoepen (het is echt weer fout )
Fijne dag lieverdjes!
vrijdag 5 februari 2010 om 15:24
Hoi meiden,
Heerlijke nacht gehad... in tegenstelling tot Jonna heb ik echt heerlijk geslapen. Ik was echt uitgerust vanmogen.. en kon ook weer wat helderder nadenken.
Ik heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld en werd 10 minuten later teruggebeld door de dienstdoende gynaecoloog. Het was een heel fijn gesprek. Ik vertelde hoe en wat en dat ik er eigenlijk een rot gevoel aan had over gehouden helemaal na de reactie van de verloskundige.
Hij vertelde dat ik met 36 weken nogmaals een echo krijg en er dan definitief wordt bepaald of ik in het zkh. moet bevallen. De grens is 3,5 cm. Ik verwacht niet dat mijn placenta zich nog ruim 2 cm verplaatst. Een heel ander verhaal dus dan de gyn (of hoe ze zich ook noemen mag.. man dacht dat het een arts-ass. was) van gisteren. Nah ja.. Verschuiven of niet.. het wordt sowieso een ziekenhuisbevalling wat mij betreft.
De verloskundige zei ook dat ik wrsch. niet thuis kan bevallen... de kans dat de placenta zich nog zo'n stuk verplaatst wordt steeds kleiner. Zij willen eigenlijk de verantwoordelijkheid niet nemen als de placenta zo ligt.
Miss MP, had jij complicaties? Getsie. Kan ik je verhaal ergens teruglezen?
Zoeb, sterkte!
Allis, beterschap.
En een pre-weekendknuffel voor degene die dat nodig heeft
Heerlijke nacht gehad... in tegenstelling tot Jonna heb ik echt heerlijk geslapen. Ik was echt uitgerust vanmogen.. en kon ook weer wat helderder nadenken.
Ik heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld en werd 10 minuten later teruggebeld door de dienstdoende gynaecoloog. Het was een heel fijn gesprek. Ik vertelde hoe en wat en dat ik er eigenlijk een rot gevoel aan had over gehouden helemaal na de reactie van de verloskundige.
Hij vertelde dat ik met 36 weken nogmaals een echo krijg en er dan definitief wordt bepaald of ik in het zkh. moet bevallen. De grens is 3,5 cm. Ik verwacht niet dat mijn placenta zich nog ruim 2 cm verplaatst. Een heel ander verhaal dus dan de gyn (of hoe ze zich ook noemen mag.. man dacht dat het een arts-ass. was) van gisteren. Nah ja.. Verschuiven of niet.. het wordt sowieso een ziekenhuisbevalling wat mij betreft.
De verloskundige zei ook dat ik wrsch. niet thuis kan bevallen... de kans dat de placenta zich nog zo'n stuk verplaatst wordt steeds kleiner. Zij willen eigenlijk de verantwoordelijkheid niet nemen als de placenta zo ligt.
Miss MP, had jij complicaties? Getsie. Kan ik je verhaal ergens teruglezen?
Zoeb, sterkte!
Allis, beterschap.
En een pre-weekendknuffel voor degene die dat nodig heeft
vrijdag 5 februari 2010 om 15:29
Fijn Druif, dat het vervolggesprek beter was. Ik zou geen onzekerheid willen en voor poliklinisch gaan dan hoor.
Wat hebben we nu weer voor een meisje hier links? Rare schoenen heeft ze :-S
Het brood was kant en klare mix van de molen in Terheijden. Daar hebben ze zoveel lekkere dingen, mmm. Zo wil ik binnenkort weer suikerbrood bakken, is ook zo lekker!
Nik, niks kapper voor jou hoor, het zat keileuk
Lijstje:
- droger aan (al gebeurd, ik smokkel een beetje met het lijstje)
- kleren in de kast leggen (alles ligt nu overal in de babykamer to be.... zo kunnen we daar niets)
- uitrusten
- weekendboodschappen doen?????
net een vriendin op bezoek gehad die dan ook lekker even bij mij op bed kan komen liggen als ik rust. Gezellig
Wat hebben we nu weer voor een meisje hier links? Rare schoenen heeft ze :-S
Het brood was kant en klare mix van de molen in Terheijden. Daar hebben ze zoveel lekkere dingen, mmm. Zo wil ik binnenkort weer suikerbrood bakken, is ook zo lekker!
Nik, niks kapper voor jou hoor, het zat keileuk
Lijstje:
- droger aan (al gebeurd, ik smokkel een beetje met het lijstje)
- kleren in de kast leggen (alles ligt nu overal in de babykamer to be.... zo kunnen we daar niets)
- uitrusten
- weekendboodschappen doen?????
net een vriendin op bezoek gehad die dan ook lekker even bij mij op bed kan komen liggen als ik rust. Gezellig
vrijdag 5 februari 2010 om 15:42
Oh, mistte ik de humor even?
Nou Coe, ik vind je met met jus heerlijk. Eigenlijk het allerlekkerst. Wat mij betreft dus.
Fuss, dat klinkt erg knus, zo met vriendinnetje samen even op bed.
Fijn dat je een goed gesprek met gyneacoloog hebt gehad Druif.
Ga idd lekker naar het ziekenhuis, Het zekere voor het onzekere.
Ik ga nu alvast wat bladerdeeghapjes klaarmaken, dan hoeven die vanavond alleen nog maar in de oven geschoven te worden.
Zwaai naar Pips en Boro!
Zitten jullie nou nog steeds op dat Labielo-forum?
Nou Coe, ik vind je met met jus heerlijk. Eigenlijk het allerlekkerst. Wat mij betreft dus.
Fuss, dat klinkt erg knus, zo met vriendinnetje samen even op bed.
Fijn dat je een goed gesprek met gyneacoloog hebt gehad Druif.
Ga idd lekker naar het ziekenhuis, Het zekere voor het onzekere.
Ik ga nu alvast wat bladerdeeghapjes klaarmaken, dan hoeven die vanavond alleen nog maar in de oven geschoven te worden.
Zwaai naar Pips en Boro!
Zitten jullie nou nog steeds op dat Labielo-forum?
vrijdag 5 februari 2010 om 15:55
Het is rustig daar GL, en verder dan het topic van Boro kom ik ook niet.
Ik heb vandaag een echte baal dag, nouja baal.
Ik ben gewoon lui.
Doe weinig en heb nergens zin in.
Ben dus niet naar de kapper geweest, jaja soms luister ik wel.
Ik heb wel de meeste was weg gewerkt en het huis opgeruimd, dat wel.
Straks maar eens een boodschappen briefje maken voor vanavond.
En even naar de bakker voor brood, ik koop het gewoon ipv bakken.
Fijn Druifje, prettig dat er mensen zijn waar je wel iets aan hebt in zo'n ziekenhuis.
Fuss, het meisje heeft geen voeten bij mij, laat staan schoenen.
Ik heb vandaag een echte baal dag, nouja baal.
Ik ben gewoon lui.
Doe weinig en heb nergens zin in.
Ben dus niet naar de kapper geweest, jaja soms luister ik wel.
Ik heb wel de meeste was weg gewerkt en het huis opgeruimd, dat wel.
Straks maar eens een boodschappen briefje maken voor vanavond.
En even naar de bakker voor brood, ik koop het gewoon ipv bakken.
Fijn Druifje, prettig dat er mensen zijn waar je wel iets aan hebt in zo'n ziekenhuis.
Fuss, het meisje heeft geen voeten bij mij, laat staan schoenen.