April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
VV: Karlijn gaat dus ook goed? Moeten jullie nou nog op controle komen enzo?? Hier allang geen maat 3 meer ik heb al moeite om maat4+ om madams billen te plakken haha

Ruma: hmm bossche bollen....... En die luiers zijn zo fijn (not!) hier had Gwen er gisteren ook 1 echt abnormaal! Ik geloof dat ik gewoon een snotfanclub heb ofzo (met veel leden haha)

trouwens afgelopen donderdag op gesprek geweest voor een nieuwe functie, nu weer 2 weken afwachten tot er een brief door de brievenbus komt zetten met of een afwijzing of een voorstel voor 2e gesprek. Ik heb er een positief gevole over maarja dat zegt natuurlijk ook bar weinig!

Trouwens voor de mensen in de buurt van Rotterdam: ga morgen nog naar het boekenfestijn nu het nog kan! Echt geweldig goedkoop. Man en ik hebben er een hele vracht aan boeken weggehaald (als je er een gratis bok=boekenkast bij kon krijgen was het helemaal mooi haha) :-)
Spannend Elma: ik zal voor je duimen!

Enne, hier al lang geen luier maat 3 meer in huis. Onze freule heeft 4, maar volgens mij past 4+ beter...

Anne heeft trouwens vannacht voor het eerst de hele nacht op haar eigen kamertje geslapen en niet meer bij ons op de kamer. Moet zeggen dat het bij haar erg goed ging, maar dat ik haar toch wel heb gemist . Afgelopen week heb ik namelijk pas de zolder opgeruimd en daardoor kon een hoop troep die op haar kamertje stond naar de zolder op waardoor ze nu een hele ruime, schone en lichte kamer heeft gekregen. Overdag sliep ze wel al boven, maar nu dus ookm 's-nachts. Voordeel was dat ze wel pas om half 6 voor een fles kwam ipv 4 uur....
Nou Ruma het duimen heeft geholpen! Woensdag had ik een email waarin staat dat ik de 8e voor een 2e gesprek mag komen . Hopelijk gaat dat ook zo lekker als vorige keer en nemen ze me aan!

Ik kan me wel voorstellen hoor dat je haar een beetje mist. Is natuurlijk ook best raar als je zo lang zo'n uk met alle bijbehorende geluidjes op je kamer had staan en nu is het ineens stil...... Slaapt ze nog steeds zo lekker door?

Hier gaat alles wel ok. Net terug van 2 dagen congres en heb daar ook mijn allerlaatste praatje gegeven wat een raar idee. Vandaag de allerlaatste dag werken hier op de afdeling. Het is echt een heel raar idee dat ik vanaf volgende week thuis aan het schrijven ben en misschien wel over een maand een andere baan heb!

Fijn weekend alvast
Wauw Elma; dat is echt gaaf. Wat voor soort baan en hoeveel uren? Ik duim in ieder geval voor de 8e!

Anne slaapt nu door tot ongeveer 8 uur! Nog geweldiger ook al mis ik haar. Maar gisteravond kon ik nog eens lekker een boek in bed lezen, heerlijk.

Vandaag zijn mijn moeder, oudste zoon en ik gaan winkelen voor Communiekleding voor oudste. Goed geslaagd en ik was toch een beetje emo toen ik hem daar helemaal trots in zijn nieuwe kleren zag staan. Wat is hij al groot.....

Waar is iedereen???????????

Fijn weekend!

Ruma
het is voor 32 uur in de week (4 dagen dus) en het gaat om een klinisch monitor baan (je zorgt dan dat klinische medicijn onderzoeken goed verlopen volgens de regels).

Gaaf hoor als je je grote vent al zo ziet. Kan me voorstellen dat het dan even slikken is. Wanneer is de communie?

En 8 uur zo dat is pas luxe! Anne doet het goed zo op haar eigen kamertje.

Ik heb ook geen idee waar iedereen gebleven is sinds het nieuwe jaar; misschien hebben ze als goed voornemen minder internetten gekozen ofzo??
Zwaai zwaai vanuit mijn nieuwe huisje !!!

Pepijn is vandaag weer goed gekeurd op CB. Is nu bij 9 maanden 10,8 kilo en 76 cm !!! Beertje !!

Verder nog druk maar gelukkig wel leuk !!
Hallo!!

Flodder, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Is het allemaal een beetje vlotjes verlopen met verhuizen enzo? is het nu afaf of moet je nog veel doen?

En Elma, vandaag tweede gesprek gehad, ging het goed? klonk wel gaaf, ik hoop voor je dat het wat wordt!

En Ruma, jeetje, Anne slaapt tot 8 uur? Doe mij ook zo'n eigen kamertje!!!

Dat zit er ook snel aan te komen want reden van mijn afwezigheid is dat we een nieuw huis hebben gekocht en we gaan al over zes weken verhuizen! Was dus erg druk met financiering regelen enzo, en nu dat klaar is kunnen de leukere dingen beginnen. Afgelopen weekend al nieuw bed gekocht en komend weekend even voor wat stoeltjes kijken. En voor een eigen kamertje voor Isa, eindelijk!!! hoop dat ze dan ook zo lekker lang gaat doorslapen (vanochtend was het half zeven:-().

Later meer, nu slapen. Zit hier ook nog met dizzy hoofd vanwege hersenschudding. vorige week met gladheid echt keihard op mn hoofd gestuiterd. zie eruit alsof ik mishandeld ben en voel me nog niet helemaal jofel.

trusten allemaal!
Hey Asje wat een drukke tijd voor jullie zeg! Wel leuk om weer allemaal nieuwe spullen te kopen maar al dat klussen is toch meestal niet het leukste werk.

Flodder ook al druk bezig geweest met verhuizen! En hoe bevalt jullie nieuwe stekkie? Pepijn is een lekker spekkie hoor al een kilo zwaarder dan ons kleine meissie (en die vinden we al groot haha).

2e gesprek ging op zich wel goed. Al kon ik niet echt plaatsen wat ze nou precies van me vonden . Ik had een gesprek met een arts en een unitleider. En artsen hebben altijd zo'n heerlijk gladgestreken gezicht waar je dus niks mee kan. Jammer!

Ook een paar onverwachte vragen. bv vind je niet dat je overgekwalificeerd bent?? Ehm nou op papier misschien wel maar dat zal in de praktijk wel meevallen denk ik (Het is een HBO functie en ik ben WO+ opgeleid maarja in theorie ben ik dan dus voor iedere baan overgekwalificeerd). Maar deze week laten ze nog horen wat ze doen dus weer even meeduimen allemaal :-) Vorige week ook nog een 1e gesprek gehad bij een ander centrum en dat was ook heel leuk, daar hoor ik begin volgende week meer van dus hier is het ook druk genoeg!
Asje: jeetje, veel beterschap toegewenst, dat kun je nu echt niet gebruiken met een verhuizing in het verschiet! En wat leuk dat jullie nu echt gaan. Hopelijk trekt Isa zich iets aan van haar eigen kamertje en slaapt ze als een roosje! Ik merk gewoon dat het voor Anne veel rustiger is zo.

Flodder: jij ook al vanuit het nieuwe huis. Wat een verhuisperikelen in het April-topic! Al alles op plaats en al goed gewend? En Pepijn ook al zo'n grote beer! Wat zijn ze toch lekker mollig allemaal.

Elma: je had gisteren je tweede gesprek. Hoe is het gegaan? Wanneer krijg je iets daarover te horen?

Hier is eigenlijk alles ok. Anne doet het nog steeds gewoon goed. Is een vrolijke blije baby. Sinds vorige week kan ze ook weer vanuit de kruipstand terug gaan zitten en dan kijkt ze zo trots als een pauw! Zwaaien is haar lievelingsbezigheid. Dat doet ze dus ook de helft van de tijd dat ze wakker is.

Vandaag lekker vrij genomen. Oudste twee hebben een vrije dag van school. Volgende week carnavalsvakantie en ik hoef dan ook nog alleen maar vrijdag te werken. Heerlijk.

Zo, ik ga de kinderen weer bezighouden voordat ik dalijk in een slachtveld terecht kom, haha.
Ha, crossing post Elma! Ben benieuwd of het iets wordt!! Duimen dus!
Anne is ook al aan het zwaaien wat leuk! Gwen zwaait en klapt in haar handjes echt schattig om te zien. Alvast veel pelzier met de carnaval wordt vast druk om alle kinderoptochten bij te houden he?

Ik ben gisteren weer gebeld voor een 3e gesprek. Deze keer met de arts die de onderzoeken daadwerkelijk uitvoert. Volgende week woensdag weer praten dus ik ben benieuwd wanneer er een eind aan gaat komen. Het lijkt wel of ik het hele ziekenhuis eerst moet spreken voordat ik hoor of ze me willen of niet haha
Nou, daar ben ik ook weer eens hoor! Gene internet thusi en ik kwam met gene mogelijkheid meer in dot topic. Alsof deze beveiligd was ofzo. Erg vaag. Veel gemaild en gedaan en nu doet ie ut dus weer. Yeah!!!!

Ik ga straks even lekker op mijn gemak teruglezen. Hier ook gekwakkel. Sofia snottert zich suf, en ik inmiddels ook. Verder erg veel last van tanden gehad. Ze heeft er nu 2 onder, en 2 boven.

Ze trekt zich sinds ene paar dagen op, klimt in de wasmand en weet nu hoe ze kastdeurtjes open moet krijgen. Ze is gek op knopjes en muziek. Dat is echt schattig. Zodra ik de stereo aanzet kruipt/tijgert ze erheen en gaat dan wiebelen. Ze danst echt ene beetje. Erg schattig om te zien.

Ze kruipt nog niet op haar knietjes. Gaan wel steeds op haar knietjes 'staan' maar komt nog niet op die manier vooruit.

Verder gisteren omgedonderd met de kinderstoel. Ze zette zich af tegen de tafel en kukelde zo om. Ik heb meteen een tripp trapp geregeld via marktplaats. Dit was echt een rotding.

Je bent er wel steeds drukker mee he, met die kleine muppets. Sofia tijgert de hele dag achter me aan, zit overal aan en stopt alles in haar mond. Ik lach me wel rot om haar; maar het gaat wel de hele dag door. in de ohtend slaapt ze tussen de 2 en 3 uur. s'middags pakt ze soms wel, maar soms ook niet meer.

Ik ga lekker teruglezen dames. I;m back!
Oja, en Sofia was met 10 maanden 73,5 cm en 9,4 kilo.
Wat is Pepijn een lekker ding zeg! Grote, stoere kerel al! En lekker in jullie huis? Ben je blij? Moet er nog veel gebeuren?

@ Ruma: Sofia is ook een flinke meid hoor. Heeft al veel jurkjes maat 80. Zit dan boven wel wat groot, maar niet zo heel straks om haar buik zoals bij 74. Anne heeft dus ook zo;n lekker buikje? En hier al echte dikke billen! En wat goed dat ze al vanuit kruipen naar zit gaat. Hie rnog helemaal geen sprake van. Als ik Sofia neerzet in de zithouding blijft ze wel aardig lang zitten, maar dan valt ze op een gegeven moment toch gewoon om.Ik wil zo graag dat ze nu snel goed kan zitten want dan kan ze op de fiets. Dat lijkt me zo handig.

Veel plezier met de caranval! Zal ook wel een drukte van belang zijn dan.

Sofia zwaait zich ook suf. Naar alles en iedereen. Wel grappig. En ze geeft kusjes met zo;n open slijmerig mondje.

@ Beertje: Wat naar dat Beertje zoveel ziek is (geweest. Nu weer een beetje aan de betere hand? Nog even en dan is het lente!

@ Asje: Leuke stad he Gent. Ik ben er al 3 keer geweest. Vindt het er altijd erg gezellig. Leuke kroegen ook. En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Leuk hoor! Helemala iets gevonden naar jullie zin? Ngo veel te doen? Hoe is het nu met je hoofd? Dat is sowieso balen, maar helemaal als je net een nieuw huis hebt natuurlijk. Sterkte en success!

@ Elma: Wat goed; derde gesprek. Ze gaan duidelijk niet over 1 nacht is. Spannend hoor! Wil jij de baan ook echt graag? En weet je of het derde gesprek dan ook echt de laatste is?

Ik solliciteer me rot, maar nog geen success tot nog toe. De ene na de andere afwijzing. Ik heb nog maar 1 gesprek gehad. We willen nog een derde, ik zit er bijna aan te denken om daar nu al maar meet e beginnen. Lijkt me zo balen dat als ik straks werk heb om dan vrij snel zwanger te worden… Maarja, om nu alweer zwanger te worden….is ook weer zo wat. Manlief wil na de zomer eens beginnen. Ik op zich ook wel, maar dan kan het heel goed zijn dat ik net werk heb…Zucht….

Ik ben weer bijgelezen! Leuk!

Sofia gaat goed. Ze is wel een felle. Erg leuk, maar soms ook wel echt te hoor. Ze kan al echt boos worden en dan haalt ze ook echt uit. Of begint ze te grommen. Het erge is; ik denk dat ze dat van mij heeft, hihi. Naast haar diva-gedrag is het wel echt een vrolijkerd.

Ik ga ook eens proberen om een fotootje te plaatsen:

Hier kan ik nou niet tegen. Nu dan misschien

Jaaaah! Nog eentje dan....

Heee Noerie, jippie je bent erweer. En hoe!!!

Wat een lekker poppetje die Sofia!!! Ziet er niet uit alsof ze hard kan grommen:-), wel als lief prinsesje!

En ik herken zoveel wat je schrijft, Isa stopt ook alles in haar mond wat ze tegenkomt, ze rukt zelfs als ik niet oppas de knoopjes van haar eigen kleertjes af! Ben jij niet bang dat ze dat knipje in haar mondje stopt (ik wil ook knipjes maar ben daar dus beetje bang voor).

Kusjes geven lijkt me zoooooo lief, dat doet ze nog niet. Wel aan mijn neus prikken en haren trekken is ook geweldig. En het hele kruipen, staan en klimmen heeft ze al onder de knie, ze loopt nu aan twee handjes zelfs waggelend de kamer door, heel trots, en als ze dan bij haar doel is (meestal papa of mama) gaat ze heel hard wiebelen van trotse blijdschap, zo schattig!!

Wat balen dat het met solliciteren niet lukt! Maar daardoor kun je nu wel lekker van je kleintjes genieten. Zijn er zo veel kandidaten in de markt? Wat doe je ook al weer voor werk?

Ik zal ook een foto proberen.

http://http://gallery.me.com/astrid.sme ... olor=black
weer mislukt die foto.

anyway.

Elma nog nieuws van sollicitatiefront?

Ik al de hele week thuis vanwege hersenschudding en een fikse verkoudheid. Balen want daardoor heb ik dus een week werk gemist en kan ik niet over twee weken nog een week vrij nemen om voor een andere opdracht een weekje naar Zuidafrika te gaan.... shit shit shit.

Ga nu maar even slapen om nog iets mee te pakken van deze verplichte rustperiode.
@Asje: Tja, die klipjes heb ik ook bijna nooit in hoor, al zit ze er (nog) niet aan. Maar ik ben ook bang dat ze die in haar mond stopt.

En dat Isa nu al aan je handen waggelt. Dat is toch ook bijzonder! Leuk hoor. Dat duurt hier nog wel even.

Ik werk in de communicatie; en daar zijn de klappen gevallen. En daarbij wil ik het liefst een baan voor 24 uur, en die zijn er niet heel veel. En als ze er al zijn dan reageren er heel veel andere vrouwen/moeders schat ik zo in.

Maar kont gerust wel. En inderdaad heeft het ook wel wat om zoveel thuis te zijn. Al wordt ik daar nou juist ook wel gek van met enige regelmaat. Het is ook nooit goed, hihi.

Wat ontzettend balen dat je nu niet naar Zuid-Afrik kunt. Dat is wel extreem jammer. Hoe is het met je hersenschudding? En nog verkouden ook. Heerlijk he, die winter?... Beterschap hoor!
hoi meiden!

zo de stilte is weer weg zo te zien

Noerie: balen van je gesprekken zeg, gelukkig is er in mijn hoek altijd wel wat te vinden. Zelfs in tijden van crisis worden er altijd mensen ziek dus dat is mijn meevaller denk ik.

Wat een ontzettend leuke foto's. Ik zal zo ook even 1 van mijn kleine dikkie dik neerzetten als het lukt. Hier ook maat 80 inmiddels want 74 wordt echt krap om die buik nu....

Degene die ik woensdag aan de telefoon had zei dat dit dan echt de laatste is waar ik mee ga praten dus hopelijk nemen ze daarna snel een besluit.

Asje: wat jammer dat je door je week ziek nu niet naar Z-A kan. Heb je het al overlegd of ga je er zelf vanuit dat het echt niet kan. Misschien valt het wel mee... Voor de rest hier geen nieuws van andere banen waar ik op gereageerd heb, maar deze zijn ook pas begin van deze week gesloten dus dat kan nog wel 2 weken duren als het tegenzit.

Hoe gaat het trouwens met je zus? Heeft die experimentele behandeling echt goed aangeslagen?

En wow die kleine van jou is echt snel met schuifelen! Hier alleen nog langs de rand van de tafel maar ik blijf er wel achter zitten want soms laat ze ineens los en valt dan achterover, niet zo handig natuurlijk.

ik ga even posten en dan kijken of ik een foto kan plaatsen
Hier samen met haar broer:

En hier in haar kerstoutfit:

Geweldig die foto's Elma! En Noerie ook!

Hier gaat ook alles goed, met Beertje. Twee weken terug is hij wel erg ziek geweest, RS-virus met longontsteking erbij. Scheelde niets of hij moest worden opgenomen, maar is gelukkig uiteindelijk niet nodig geweest.

Gisteren op het CB ook weer eens gewogen, een krappe 9 kilo, bij

74 cm. Overigens draagt hij al regelmatig 86, qua truitjes dan.

Verder doet ie het goed, maar op z'n gemak. Hij schuifelt (tijgert) de kamer rond, kan nog niet zitten. Zie hem voorlopig nog niet opstaan en weglopen. Verder zegt hij Papa, en dan ook de hele dag door!

Noerie, lastig dilemma zeg! Wel leuk dat jullie nog voor een derde gaan. En Sophia is echt een meid zo te horen!

Asjemenou, ben inderdaad ook benieuwd hoe het met je zus gaat, hopelijk nog steeds goed! En heftig hoor, een hersenschudding. Hoe gaat het nu met je?

Elma, wist eigenlijk niet dat je arts bent (of lees ik dat nu verkeerd?)

Hier in het zuiden is het Carnaval losgebarsten. Ben zelf geen brabander, maar noordhollander dus altijd een beetje mixed feelings. Maar de kinderen vinden het super!
Smelt:-)....

Wat een lekker vrouwtje ook die van jou Elma! En grote broer mag er ook wezen. Al ziet die kleine dame eruit alsof ze hem nu al onder de duim heeft hihi...

Noerie, tjsa, ik ken het, ik werk vooral in de online communicatie/klantenservice. Daar valt het gelukkig nog wel mee. en juist om drie dagen te kunnen werken ben ik als ZZP-er gaan werken, dat bevalt erg prima en heb meestal geluk en klussen die prima in 3 dagen kunnen, soms even wat meer of minder maar omdat het altijd maar tijdelijk is, is dat prima te doen.

Elma, lief dat je naar m'n zusje vraagt. Het gaat nu erg goed, ze voelt zich prima en was de laatste controle helemaal schoon van kankercellen. In maart heeft ze weer een controle dus dan wordt het wel weer even spannend. Of het van die therapie komt weet je natuurlijk nooit, dat ie bij haar aansloeg was wel duidelijk uit de reactie van haar lichaam, ze heeft echt wel een paar rot-maanden achter de rug. Gelukkig dat het nu weer beter gaat!

oh, telefoon...must-go
he, wat leuk, er is weer leven in de brouwerij. Heel even dacht ik dat alleen nog maar Elma en ik waren overgebleven .

@Noerie, ik heb je mail gelezen. En toch ook wel voor mij herkenbare stukjes in. Ik zal je nog uitgebreider terugmailen! Wat balen dat het zo moeilijk is om een nieuwe baan te vinden. En dan natuurlijk nu het dillema: nu of nog even wachten met de derde. Tja, als ik in jouw situatie zou zijn, zou ik het ook moeilijk vinden, maar misschien toch al eerder voor de derde gaan. Dan ben je straks ook weer uit het kleine spul en kun je met een geruster hart aan de slag gaan bij een evt. nieuwe werkgever (tenzij jullie nog een vierde willen ).

@Elma: ze houden het wel spannend bij jou! Lijkt het je wel een leuke functie of is het meer om een andere baan te hebben met wellicht minder (over)uren? Welke andere banen heb je nog in het vooruitzicht? Dezelfde soort of toch meer aansluitend op je opleiding c.q. promoveren?

@Asje: balen van Z-A. Het lijkt me zo'n mooi land zou ik ook eens graag naartoe willen. Maar ik kan al blij zijn als we een weekendje weg kunnen gaan... En fijn dat het zoveel beter met je zus gaat. Dat wordt dan nog even spannend in maart! En Isa is al zo'n grote meid dat ze al stapt! Anne balanceert nog altijd op haar teentjes, erg grappig. Ze heeft overigens ook veel kleinere voetjes dan haar broers (toen die ook zo oud waren dan, dat ze nu grotere voeten hebben is niet meer dan logisch ), zo leuk om te zien!

@Beer: arme Beertje al zo ziek. En stoer dat hij al papa zegt! Anne brabbelt wel, maar nog redelijk onverstaanbaar. Zo langzaam gaat ze ook al eens op de knietjes zitten en probeert ze zich op te trekken, maar dat lukt helaas voor haar nog niet. Ze is in ieder geval een erg stevige tante. Ik heb zo'n leuk jurkje van Lief! gekocht voor de Communie van oudste zoon met Pinksteren, maar ik ben bang dat het niets wordt .

Carnaval is hier dus echt losgebarsten. Vroeger ging ik dus wel alle dagen, maar nu met de kleintjes is dat geen doen, vooral niet omdat we geen echte vierders zijn. Wel maandag naar de optocht en daarna de kroeg in met de oudste twee, die vinden het helemaal geweldig!

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven