Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Lieve Dez wat een rot nieuws Sterkte met je vriendin en haar man. Vreselijk!!!
het onweert, en dat is een pokkeherrie hier tussen de bergen in.

Bovendien is mijn was nat geregend.

ik heb 3 cm uitgroei dus moet nu echt met de verf aan de gang.

ik moet nog room opkloppen en aardbeien wassen om de cheececake af te maken.

en gister zat er een leguaan in de boom me aan te staren en die is een dag lang gebleven, de vraag is alleen, waar is ie nu, en ik meen hem overal te horen wat mijn gemoedstoestand niet echt bevordert.

als het veel regent komen de funnelweb spiders hun hol uit en zoeken schuilplekken, liefst in huis onder kleding,

dus nu verboden kleding niet op te ruimen.

saaie beesten, want als ze bijten heb je 3 minuten en als je te laat bent, wordt je heel saai, tot in den eeuwigheid.

de Sydney funnelweb spider, saai he
de leguaan, ook zo saai

Goedemorgen/ goedenavond Sarah,

Jeetje wat een saaie spin he. Ben er niet bang voor maar wel erg saai dat je binnen 3 minuten dood bent als hij je bijt.

En die leguaan, doen die nog verder wat? Of zijn ze banger voor jou dan jij voor hen? Zou er wel eens eentje willen aaien, gewoon om te voelen hoe hun huid voelt
Wat een saaie beesten daar down under zeg.

Spinnen zijn saai, leguaan is nog saaier. Een natgeregende was is ook saai.

Sarah, je bent het toppunt van saai vandaag/gisteren/whatever.
Des:
Eerst voor onze Dez ook een van mij.

Sarah wat een enge beesten, jij woont zeker down-under oid? Enorm saai zeg.
Jeetje wat saai zeg, niemand heeft meer na Steph gepost. Zo zo saai *reikt pluim uit aan alle saaierds want ze zijn perfect ontopic*

Ben gewoon saai in slaap gevallen ...

Het is hier trouwens saai nog niet donker.
snjokorn wijzigde dit bericht op 05-02-2010 18:47
Reden: spelling controle
% gewijzigd
kiekeboe saaierds,het gaat ietjes beter met me,maar loopt nog niet over.mn werkgever belde toch ook nog maar ff,om te vragen hoe ut ging.hou nog ff weekje rust.had vandaag wel wat telefonische en mail/regeldingen.vanmiddag verplicht dutje gedaan en straks weer vroeg er in.hopelijk morgen weer een stapje beter.
Snjookje dan had je je dutje vast saai nodig. Hoe bevalt je gips?

Dez neem echt de tijd meis, goed dat je nog even thuis blijft. Ach je merkt het vanzelf wel aan je lijf. Als je hoofd weer bonkt dan weet je dat je weer teveel gedaan hebt. (dat is dus het nadeel van een hersenschudding) En je kunt hier best lang mee lopen. Beterschap
*Snjookje heeft extra mooie pluimen voor iedereen* Saaaaaaai he
Gips bevalt goed tot nu toe. Heb alleen bij m'n grote teen wat gips weg moeten knippen omdat het irriteerde, vandaag ook maar wat kleinere stapjes genomen. Heel saai allemaal.

Dez: goed voor jezelf zorgen he. Niet te snel weer gaan beginnen...
Ook voor jou beterschap Snjookje.
Dez en Snjookie beterschap.

Saaie sorry saaierds maar ik had geen zin om naar mezelf te posten.

Vanavond naar een niet saaie film met mijn saaie moeder geweest (it's complicated) en die viel tegen zeg.

Daarna met mijn ozo saaie lieve vriend bankhangen.

Nu een saaie nacht meisjes.
Bankhangen is ook saai Steph. En ook jij een hele saai nacht. Volgende keer naar een andere saaie film. Die zijn veel leuker
quote:snjokorn schreef op 05 februari 2010 @ 08:28:

Wat een saaie beesten daar down under zeg.

Spinnen zijn saai, leguaan is nog saaier. Een natgeregende was is ook saai.

Sarah, je bent het toppunt van saai vandaag/gisteren/whatever.

Toch is het, hoe gek ook, zo fijn om saai te zijn, gek he???

Jeukt je gips al????

Heb je breinaalden??

Ik heb gemist wat gebeurd is, stom he.

kun je me wat minder stom maken en toch nog even vertellen wat er allemaal voor saais is gebeurd???
quote:steph schreef op 05 februari 2010 @ 09:54:

Eerst voor onze Dez ook een van mij.

Sarah wat een enge beesten, jij woont zeker down-under oid? Enorm saai zeg.

ja, heel saai, je rijdt een berg op en je gaat vanzelf naar beneden.

Kom je een gegeven moment een verkeersbord tegen , daar staat op DIP,

ik denk, ik zit helemaal niet in een dip, wat bedoelen ze,. voordat ik er erg in had ging ik stijlrecht naar beneden, zo stijl heb ik nog nooit gezien, zat meteen in een dip, en dan echt.

wow dat was saai!

Inderdaad Sarah: wat een ontzettend saaie dip!

Het lijkt mij vandaag niet om op gang te komen. Lekker saai in mijn pyama aan het rond keutelen in mijn nieuwe eigen huisje. Moet alleen vandaag echt nog wel naar buiten want ik moet mijn oude tijdelijke huisje nog schoonmaken en de sleutel inleveren. Boodschappen doen zou ook wel handig zijn en wellicht ook nog een bouwmarkt vinden om gordijnrails en een boor te scoren. Kan ik heel saai gordijnen gaan ophangen.

Niet dat het hier echt nodig is want het is hier nu toch donker van 1700 tot 830.

Saaie dag allemaal! Of nacht voor Sarah.
WTF?
Ik zou saai naar IKEA gaan Abusu.....

Sarah: genoeg breinaalden in huis (ben geloof ik een saaie verzameling aan het aanleggen....). Gelukkig nog geen jeuk (alleen een zere grote teen maar dat is saai...)

Steph: saaie film, saai bankhangen. Life's saai.

Gelukkig ben je veilig uit je DIP gekomen Sarah

Het is maar een heel saai verhaal hoor dat van het gips. Heb me 1,5 jaar geleden verstapt (op de stoep en op saaie platte schoenen) en daarbij 2 ligamenten verrekt/gescheurd (1 scheurt eigenlijk nooit zonder een breuk erbij)

Ik heb er 10 maanden over gedaan om weer normaal te kunnen functioneren en nu begon 'ie weer vervelend te worden. Heb saai aan dokter gevraagd of hij me in het gips wilde zetten voor 2 weken om saai rust in het gewricht te krijgen en dat heeft hij dus gedaan... meer is het niet. Heel saai dus.
Sarah, wat een enorme saaie DIP was dat zeg.

Snjookie,gelukkig heb jij idd een hele saaie verzameling van die breinaalden thuis. Het halve forum loopt op lekkere saaie sokken van je.

Hoe doe je dat op platte schoenen verstappen? Met naaldhak kan ik me iets bij voorstellen maar platte schoenen? Ben jij net zo saai onhandig lomp als ik???????

Ik ben gisteren nog saai een carnavalstenue in een saaie winkel gaan kopen. Blauw/groen met kikkers erop!!!!!!!!!!!!!!!!! Een soort van tuinbroek/overal met tasje en pet. Pet is nog niet saai dus daar moet nog wat opkomen.
Steph: ik zou mezelf nou niet als lomp willen omschrijven, eerder saai. Ik ben heeeeeeel erg lenig (té lenig) en dan heb je wel eens van dit soort lullige ongelukjes alleen viel het deze keer verkeerd uit... Ik loop al jaren niet meer op hakken.

Saaie kleding heb je gekocht zeg.
Saai je carnavalsoutfit Steph. Abusu lekker saai boodschapjes doen, klussen in je huis en daarna pas in je oude huis. Want als je dan weer saai thuiskomt hoef je lekker niets meer te doen en kun je genieten van je huisje.

Snjookje heeft gewoon een heel saai lijf, dat niet meewerkt als het te ver doorbuigt. Menigeen breekt dan wat maar jij scheurt de boel (wat veel verraderlijker en pijnlijker is en altijd zwak blijft dit in tegenstelling tot de meeste breuken)
Oeps, helemaal vergeten Snjookie. Jij bent idd lenig, logisch ook. Maar wel saai. Ik ben iig niet lenig meer (was het wel) maar daartegevenover wel saaier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven