Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
donderdag 4 februari 2010 om 19:54
Oh, ik zie dat ik mijn leeftijd nog niet had gezegd.
Ik ben 32 Dus ook niet meer piep maar oud kan ik mezelf ook niet noemen, alhoewel, mijn energie is echt weg! Wat dat betreft voel ik me net een oud omaatje. Ik hoop dat het snel overgaat want door de vermoeidheid ben ik ook nogal labiel en amper in staat om mijn werk fatsoenlijk uit te voeren (en dan heb ik nog maar een kantoorbaan, respect voor mensen met een fysiek zware baan!)
Ik kruip dan ook weer lekker op de bank met een dekentje. Straks naar wie is de mol kijken en dan naar bed.
Ik kom snel alle verhalen lezen (of een deel van de verhalen ) en reageren.
Liefs caro
Ik ben 32 Dus ook niet meer piep maar oud kan ik mezelf ook niet noemen, alhoewel, mijn energie is echt weg! Wat dat betreft voel ik me net een oud omaatje. Ik hoop dat het snel overgaat want door de vermoeidheid ben ik ook nogal labiel en amper in staat om mijn werk fatsoenlijk uit te voeren (en dan heb ik nog maar een kantoorbaan, respect voor mensen met een fysiek zware baan!)
Ik kruip dan ook weer lekker op de bank met een dekentje. Straks naar wie is de mol kijken en dan naar bed.
Ik kom snel alle verhalen lezen (of een deel van de verhalen ) en reageren.
Liefs caro
donderdag 4 februari 2010 om 19:59
Ik ben zojuist door de mand gevallen. Een vriendin van me had ik net via skype aan de lijn en het eerste wat ze zei: 'Wat zie je er witjes uit'. Hoe komt dat? En dan met zo'n grijns van 'ik weet wel wat er aan de hand is'. Heb het maar verteld. Ik dacht het al, riep ze toen enthousiast. Ik zie er inderdaad erg moe, wit en belabberd uit.
tjeempie, bij mijn zoontje heb ik ook op een forum meegeschreven. Het waren in het begin zo'n 30 meiden, al snel was het gehalveerd en op het eind waren er nog 10 over. Dat was erg gezellig. Na een paar maanden na de geboorte hebben we zelfs een meeting gehad.
tjeempie, bij mijn zoontje heb ik ook op een forum meegeschreven. Het waren in het begin zo'n 30 meiden, al snel was het gehalveerd en op het eind waren er nog 10 over. Dat was erg gezellig. Na een paar maanden na de geboorte hebben we zelfs een meeting gehad.
donderdag 4 februari 2010 om 20:10
Vermoeidheid alom hier! Bij mij ook wel, hoewel pas eind van de dag, Gisteren en vandaag ook. Hoewel ik de hele middag op drie spruitjes van beneden de drie heb gepast dus echt vreemd is t ook niet!
Straks lekker onder de douche en warm onder mn dekbed!
Tot nu toe eigenlijk weinig klachten. Bij dochterlief heb ik v wk 7 tm week 18 gekotst en zelfs een week opgenomen geweest dus ik ben op t ergste voorbereid. Maar ga er stiekem ook vanuit dat t dit x niet zo erg wordt (waarom mag J weten!)
Echt oud is natuurlijk niet he... Maar ik moest zelf nog steeds wennen aan t feit dat ik over de 30 ben. Pas geleden was ik nog 19! Zo lijkt het dan.... haha!!!!
Vandaag kadootje v beste vreinden gehad. Dit weekend vertellen we t onze ouders.
Straks lekker onder de douche en warm onder mn dekbed!
Tot nu toe eigenlijk weinig klachten. Bij dochterlief heb ik v wk 7 tm week 18 gekotst en zelfs een week opgenomen geweest dus ik ben op t ergste voorbereid. Maar ga er stiekem ook vanuit dat t dit x niet zo erg wordt (waarom mag J weten!)
Echt oud is natuurlijk niet he... Maar ik moest zelf nog steeds wennen aan t feit dat ik over de 30 ben. Pas geleden was ik nog 19! Zo lijkt het dan.... haha!!!!
Vandaag kadootje v beste vreinden gehad. Dit weekend vertellen we t onze ouders.
donderdag 4 februari 2010 om 20:47
Hoi meiden,
Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En wat zijn jullie al met velen zeg!
Ik heb vandaag een positieve test in m'n handen gehad en ben dus zwanger!!! .Ben helemaal blij. Het wordt trouwens m'n tweede kindje. Ik heb al een dochtertje van bijna 2.
Ik weet dat de groep al groot is, maar ik zou het toch heel leuk vinden om nog mee te schrijven?! Volgens mijn berekening ben ik rond 14-10 uitgerekend, dus nog net in de eerste helft van oktober. Met Bapauw schrijf ik ook op een ander forum (zwanger worden vanaf september 2009 voor een tweede), dus vind ik het heel leuk om haar hier ook weer te treffen!
groetjes Marly
Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En wat zijn jullie al met velen zeg!
Ik heb vandaag een positieve test in m'n handen gehad en ben dus zwanger!!! .Ben helemaal blij. Het wordt trouwens m'n tweede kindje. Ik heb al een dochtertje van bijna 2.
Ik weet dat de groep al groot is, maar ik zou het toch heel leuk vinden om nog mee te schrijven?! Volgens mijn berekening ben ik rond 14-10 uitgerekend, dus nog net in de eerste helft van oktober. Met Bapauw schrijf ik ook op een ander forum (zwanger worden vanaf september 2009 voor een tweede), dus vind ik het heel leuk om haar hier ook weer te treffen!
groetjes Marly
quote:Marly79 schreef op 04 februari 2010 @ 20:47:
Hoi meiden,
groetjes Marly
Hoi meiden,
groetjes Marly
Hoi meiden,
groetjes Marly
Hoi meiden,
groetjes Marly
Hoi meiden,
groetjes Marly
Hoi meiden,
groetjes Marly
donderdag 4 februari 2010 om 21:30
vrijdag 5 februari 2010 om 10:29
Wat fantastisch, al die blije mama's. Ik dacht dat ik er door heen zwijnde, omdat ik nog niet misselijk ben/overgegeven heb, maar dat komt dus meestal na een week of 6-7? Duim, duim, duim.
Meiden, als jullie het over sporten heb tijdens de eerste maanden van de zwangerschap, bedoelen jullie dan alle sporten, of gewoon fitnessen/hardrennen? Ik bedoel, zouden jullie nog gaan basketballen/volleyballen/korfballen/voetballen als je net zwanger ben? Ik weet eigenlijk helemaal niet hoelang je dat nog kan doen. Ik denk dat boksen/judo/karate wat minder verstandig is, maar wat vinden jullie?
Groetjes!
Meiden, als jullie het over sporten heb tijdens de eerste maanden van de zwangerschap, bedoelen jullie dan alle sporten, of gewoon fitnessen/hardrennen? Ik bedoel, zouden jullie nog gaan basketballen/volleyballen/korfballen/voetballen als je net zwanger ben? Ik weet eigenlijk helemaal niet hoelang je dat nog kan doen. Ik denk dat boksen/judo/karate wat minder verstandig is, maar wat vinden jullie?
Groetjes!
vrijdag 5 februari 2010 om 10:45
Royanne, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wereldvrouw, misschien ben je wel één van de gelukkigen die niet misselijk wordt/ is. Die heb je er ook tussen. Ik spreek helaas niet uit ervaring.
Met sporten ook weinig ervaring, maar volgens mij is het zo dat je alles kunt doen zo lang je je er goed bij voelt.
Wereldvrouw, misschien ben je wel één van de gelukkigen die niet misselijk wordt/ is. Die heb je er ook tussen. Ik spreek helaas niet uit ervaring.
Met sporten ook weinig ervaring, maar volgens mij is het zo dat je alles kunt doen zo lang je je er goed bij voelt.
vrijdag 5 februari 2010 om 11:58
quote:wereldvrouw schreef op 05 februari 2010 @ 10:29:
Groetjes!Hoi hoi, ik vroeg me dit ook af, ik hou van de groepslessen in de sportschool. Ik ben gaan zoeken op internet en hier staat wat info:
http://zwanger.jongegezin ... it/Zwanger-en-sport-1.htm
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Trouwens sowieso wel een goede informatieve site vind ik.
Fijn weekend allemaal!
Groetjes!Hoi hoi, ik vroeg me dit ook af, ik hou van de groepslessen in de sportschool. Ik ben gaan zoeken op internet en hier staat wat info:
http://zwanger.jongegezin ... it/Zwanger-en-sport-1.htm
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Trouwens sowieso wel een goede informatieve site vind ik.
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 5 februari 2010 om 17:35
Ik denk ook koekje koekje Allemaal lekker genieten van het weekend!
ps zijn we al aan het aankomen of is jullie gewicht stabiel? En hebben jullie al trek in bepaalde dingen terwijl je andere dingen juist helemaal niet meer lekker vindt of kan verdragen?
ik ben kookgek maar gerechten met rode wijn erin zijn echt even uit den boze. Zowel de geur als de smaak is not done. Verder trek in broodjes met ananasjam, een terugkerende zwangerschapsgekte
ps zijn we al aan het aankomen of is jullie gewicht stabiel? En hebben jullie al trek in bepaalde dingen terwijl je andere dingen juist helemaal niet meer lekker vindt of kan verdragen?
ik ben kookgek maar gerechten met rode wijn erin zijn echt even uit den boze. Zowel de geur als de smaak is not done. Verder trek in broodjes met ananasjam, een terugkerende zwangerschapsgekte
vrijdag 5 februari 2010 om 18:27
Ik had vorige week ( wel al zwanger maar nog niet bekend) ineens 's ochtends om 10.30 uur trek in Mac Donalds. Verder niet nog, geloof ik.
Was tijdens de zwangerschap van mijn dochter helemaal gek op kroketten en dan maakte me de soort vulling niet uit: gewoon het knapperige van het korstje en het zachte/ smeuige van de roux.
Was tijdens de zwangerschap van mijn dochter helemaal gek op kroketten en dan maakte me de soort vulling niet uit: gewoon het knapperige van het korstje en het zachte/ smeuige van de roux.
vrijdag 5 februari 2010 om 19:03
Oeh bah! Ik lees jullie verhalen over eten en ik heb dus helemaaaal geen zin in eten. Ik kan niet zeggen dat ik de hele tijd misselijk maar gewoon nergens zin in. Moet uitkijken dat ik genoeg blijf eten, normaal mogen er best wat kilootjes af maar icm zwangerschap is dat niet zo goed.
Vannacht ontzettend slecht geslapen, hooguit 4 uur, ga zo dochter naar bed brengen en dan met dekentje op de bank!
Fijne avond.
Vannacht ontzettend slecht geslapen, hooguit 4 uur, ga zo dochter naar bed brengen en dan met dekentje op de bank!
Fijne avond.
vrijdag 5 februari 2010 om 20:21
Zijn we weer, met new and improved tabel. Ben het weekeinde bij mijn schoonouders dus zondag pas weer een update.
Vraagje aan Roxanne77, hoe kan het dat je al weet dat je 19 oktober uitgerekend bent, super vroege test gedaan? Ben nieuwsgierig
Oh en natuurlijk een enorm warm welkom voor Marly79! Zo blij voor je/ jullie!
Overigens was ik vandaag een hele slechte mama op mama dag, was niet vooruit te branden en het kleine meisje voelde dat feilloos aan. Ik was zo moe. Hopelijk zijn dat zwangerschapsverschijnselen, heb bevstiging nodig. Vorige keer ging het mis met 6 weken en 5 dagen, spannende week dus voor de boeg (morgen 6 weken) Krijg al behoorlijke stress als ik mijn borsten een tijdje niet 'voel" gelukkig vanavond weer alle op orde (gevoelig, stevig en pijnlijk, het is maar waar je blij van wordt
).
Vraagje aan Roxanne77, hoe kan het dat je al weet dat je 19 oktober uitgerekend bent, super vroege test gedaan? Ben nieuwsgierig
Oh en natuurlijk een enorm warm welkom voor Marly79! Zo blij voor je/ jullie!
Overigens was ik vandaag een hele slechte mama op mama dag, was niet vooruit te branden en het kleine meisje voelde dat feilloos aan. Ik was zo moe. Hopelijk zijn dat zwangerschapsverschijnselen, heb bevstiging nodig. Vorige keer ging het mis met 6 weken en 5 dagen, spannende week dus voor de boeg (morgen 6 weken) Krijg al behoorlijke stress als ik mijn borsten een tijdje niet 'voel" gelukkig vanavond weer alle op orde (gevoelig, stevig en pijnlijk, het is maar waar je blij van wordt
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 05-02-2010 20:31
Reden: wilde nog even doorbuurten ...
Reden: wilde nog even doorbuurten ...
% gewijzigd
vrijdag 5 februari 2010 om 20:34
hahahaha visje, jij ok al aan de vette hap Ik deed in mijn vorige zwangerschap een moord voor roti maar ook kroketten. Ik ben weleens in the midle of the night Amsterdam in gereden om een kroket te halen. Idem op de A4 bij schiphol bij Febo. Maar de roti, daar heb ik zelfs mijn lief savonds voor op pad gestuurd Ben benieuwd wat voor ngekkigheid gaat volgen
vrijdag 5 februari 2010 om 20:38
Bapauw, kan mij voorstellen dat het spannend is. Ik heb geen miskraam meegemaakt maar dit is mijn eerste keer zonder kwalen en dat is zoo raar. (zo raar dat ik vanmiidag er nog maar een test tegenaan heb gegooid (was nummer 5) Mijn lief moet er heel hard om lachen maar kent mij als geen ander. je hebt een stukje bevestiging nodig. gelukkig mag je ook al snel naar de VK toe en dan zie en hoor je hopelijk snel een hartje. Enne een dagje mamamoe mag best hoor