Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Wakker worden!!!
Nou ja, heb ik de hele dag staan klussen is er geen bericht van MS, wat een domper..
Marla........hoe issie.......
Dit wordt wel een heul bijzondere personal trainingssessie.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Nou...die krijgen we pas maandag weer "te spreken"....die liggen het hele weekend in bed...hahahahah
Ze zijn vanavond naar Avatar II
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
gisteravond ook al toch?
Eloped to Vegas
quote:Moonlight82 schreef op 06 februari 2010 @ 18:31:

gisteravond ook al toch?Nee Moon...das I
Schandalig om je fanclub zo lang te laten wachten!
Misschien vanavond saterdaynight vervolg?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
En wij maar wachten hier! Ik wil meer horen!
Marlaaaaaa! Vertel!
[edit ivm malware-melding]
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 06 februari 2010 @ 21:13:

[edit ivm malware-melding]Huh????
Oooooh...ik snap het weer...het was een plaatje!
jeetje mina ik heb alles gevolgd.....wat spannend allemaal.

Ik wacht nu eigenlijk ook wel me smacht op een berichtje hoe het gister gegaan is hahaha.

ik heb zelf ook zo een ervaring gehad met een PT was alleen een verboden situatie. hij had een vriendin, en ik was single, tot ze op vakantie gingen en zei vreemd is gegaan.

hij is na die vakantie bij mij thuis geweest waar een enorme spanning hing, maar omdat hij er niet klaar voor was omdat ze relatie verbroken was. kon ik er niet meer tegen om te wachten was mezelf alleen maar aan het voeden met liefde, dus ben er mee gestopt.

Nu uit eindelijk heeft hij een nieuwe vriendin en ik ook een relatie, nu ben ik na tijden weer gaan sporten, alleen bij een andere sportschool waar zijn broer komt, en hij komt daar regelmatig langs, ik had gehoopt van niet, nou wel dus gister avond, we hebben nog steeds ontzettend veel aantrekkings kracht naar elkaar, hoe we elkaar al aankijken zegt genoeg.

Ik weet er alles van met een PT pffffff dat tussen hem en mij heeft ook maanden geduurd.

Het liefst ontwijk ik hem nu, ivb mijn relatie, maar hij blijft zo een hottie.

Nou meis ik hoop voor je dat geluk naar je toe komt, en dat er iets moois uit bloeit.

ben benieuwd naar je volgende verhaaltjes.
oeps hij verzond hem perongeluk 2 keer
Marrrrrla! meldplicht!

Hoe was het? hoe is het?

Hij MOET wel bij je thuis zijn en om je heen dralen, anders had je allang een update gedaan....

Toch? Toch? Tóch??
Of hij heeft 'r ontvoert
Het wordt nu wel heel spannend....
Kom op Marla, er zijn hier mensen die niet kunnen slapen voor ze wat van je gehoord hebben!
Nou jaaaah....
Vandaag dan misschien??
IK gok morgen....en hoop het voor haar!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven