Good Luck
zaterdag 6 februari 2010 om 10:39
Goedemorgen samen. Omaatje gaat nog soort van goed, maar de huisarts heeft wel gezegd dat het begin van het einde is. Omdat ze zoveel slaapt en niet meer wil eten. Ze is gewoon op. Dus het is nu afwachten wanneer dat zo is. Vanmiddag gaan we er nog naartoe. Wel verdrietig hoor. Ik hoop dat ze in haar slaap gewoon zachtjes wegglijd.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 februari 2010 om 11:43
Sneu Mal. Het blijft altijd triest, maar zo te lezen is ze er wel aan toe. Dat is op zich ook wel iets moois toch?
Ja Bam, maar wel pad heet nou Halvezolenpad? Welke gemeente kiest nou zo'n naam? Dat vind ik op zich dus heel grappig
Oooh lief heeft gisteravond voor het eerst de baby gevoeld!!! Leuk leuk.
Ja Bam, maar wel pad heet nou Halvezolenpad? Welke gemeente kiest nou zo'n naam? Dat vind ik op zich dus heel grappig
Oooh lief heeft gisteravond voor het eerst de baby gevoeld!!! Leuk leuk.
zaterdag 6 februari 2010 om 12:27
Echt?? Zit me hier flink af te vragen wat ik zal doen. Mijn conditie is hard achteruit gegaan (plus ijzertekort), dus het moet licht en op te bouwen zijn. Lekker dat je daar zo relaxed in bent zeg!
Wat zijn er trouwens veel spijkerbroeken van Mama bij H&M, ik heb wel 10 verschillende modellen gezien. Over het algemeen wel strak.
Wat zijn er trouwens veel spijkerbroeken van Mama bij H&M, ik heb wel 10 verschillende modellen gezien. Over het algemeen wel strak.
zaterdag 6 februari 2010 om 15:03
Compu ik wil wel zwangerschapsyoga doen hoor. Maar ben nu echt even heel lui. Fiets zelfs niet meer, maar dat kwam door de sneeuw. Ik zwem wel 2x per week Met de kinderen hoor, maar dat is best intensief
Nu vent zijn gips eraf heeft had ik gehoopt dat hij ook weer eens kon zwemmen maar die pols ziet er alles behalve goed uit Volgens de arts komt het nog wel redelijk goed.. hmm, ik weet het niet hoor.
Nu vent zijn gips eraf heeft had ik gehoopt dat hij ook weer eens kon zwemmen maar die pols ziet er alles behalve goed uit Volgens de arts komt het nog wel redelijk goed.. hmm, ik weet het niet hoor.
zaterdag 6 februari 2010 om 15:21
Oh, dan doe je toch wel wat actiefs. 
Jammer dat het nog niet optimaal gaat met zijn pols dan. Doe je nog steeds zo veel in huis en met de kids dan? Ik bedoel, meer dan hij?
Yoga ga ik ook doen. Heb je dat bij de jongens ook gedaan?
Word helemaal gek van het hoesten, mag niet al die leuke taai slijmoplossers nu. Dus homeopatisch werk en dat zijn lapmiddeltjes vind ik.
Jammer dat het nog niet optimaal gaat met zijn pols dan. Doe je nog steeds zo veel in huis en met de kids dan? Ik bedoel, meer dan hij?
Yoga ga ik ook doen. Heb je dat bij de jongens ook gedaan?
Word helemaal gek van het hoesten, mag niet al die leuke taai slijmoplossers nu. Dus homeopatisch werk en dat zijn lapmiddeltjes vind ik.
zaterdag 6 februari 2010 om 17:03
quote:Juud_ schreef op 05 februari 2010 @ 19:47:
Star ik heb ook mot met de belastingdienst, ik moet alles van 2007 terugbetalen en dat terwijl ik al bezwaar heb aangemaakt. Nu moet het voor de rechtbank maar nu mag Vent het oplossen, ik ben er klaar mee, irritant gedoe!
Heel goed, stelletje sukkels daar
Star ik heb ook mot met de belastingdienst, ik moet alles van 2007 terugbetalen en dat terwijl ik al bezwaar heb aangemaakt. Nu moet het voor de rechtbank maar nu mag Vent het oplossen, ik ben er klaar mee, irritant gedoe!
Heel goed, stelletje sukkels daar
zaterdag 6 februari 2010 om 18:55
quote:Star schreef op 06 februari 2010 @ 17:07:
Halvezolenpad vind ik ook heel grappig
Gelukkig deelt iemand mijn humor nog
Ooh gezellig, jullie zijn er ook. Ik heb vent nog voorgesteld mee te gaan vanmiddag, maar die verslikte zich bijna. Ziet zijn middagje alleen ook wel zitten met als afsluiter Ajax-Twente in de Arena.
Halvezolenpad vind ik ook heel grappig
Gelukkig deelt iemand mijn humor nog
Ooh gezellig, jullie zijn er ook. Ik heb vent nog voorgesteld mee te gaan vanmiddag, maar die verslikte zich bijna. Ziet zijn middagje alleen ook wel zitten met als afsluiter Ajax-Twente in de Arena.
zaterdag 6 februari 2010 om 19:47
Ik ga zwemmen met B dat is tot kwart voor 11, even douchen en zeg dat ik daar iets na 11en weg rij. Het is in Amsterdam Noord dus reken maar uit hoe lang ik er over rij. het is vanaf 11 uur toch? Ik denk dat ik er uiterlijk kwart voor 12 ben. Dan zijn jullie er toch nog wel Star_2???
Kan je niet een avator uploaden met je gsm?
Kan je niet een avator uploaden met je gsm?