Good Luck
vrijdag 5 februari 2010 om 19:01
quote:amalia schreef op 05 februari 2010 @ 17:15:
Ik hou idd ook niet van het felle.
Oja, mss wel een goeie om even te kijken of ze hem hebben. Als we toch afspreken in de vakantie...
Pff nu al zomerjassen? ha ha.
Ja ik heb Hel nog gesmst, maar ze is niet zo snel
Kom je niet? Jammer, wij wel.Ik zag een van jouw kinders anders toch in een oranje winterjas??
Ik hou idd ook niet van het felle.
Oja, mss wel een goeie om even te kijken of ze hem hebben. Als we toch afspreken in de vakantie...
Pff nu al zomerjassen? ha ha.
Ja ik heb Hel nog gesmst, maar ze is niet zo snel
Kom je niet? Jammer, wij wel.Ik zag een van jouw kinders anders toch in een oranje winterjas??
vrijdag 5 februari 2010 om 19:26
quote:bambino schreef op 05 februari 2010 @ 19:01:
[...]
Ik zag een van jouw kinders anders toch in een oranje winterjas??
Lezen, want ik meldde in een eerdere posting al dat dat een miskoop was
Ooh leuk Rissie komt. Kan ze meteen mee eten
En ik vind het wél jammer als je niet komt!
Ik vind felle jassen best leuk, maar het ligt eraan. Ik had voor B afgelopen jaar ook rood met blauw. Eigenlijk is het onzin, dat ik fel niet leuk vind ha ha.
[...]
Ik zag een van jouw kinders anders toch in een oranje winterjas??
Lezen, want ik meldde in een eerdere posting al dat dat een miskoop was
Ooh leuk Rissie komt. Kan ze meteen mee eten
En ik vind het wél jammer als je niet komt!
Ik vind felle jassen best leuk, maar het ligt eraan. Ik had voor B afgelopen jaar ook rood met blauw. Eigenlijk is het onzin, dat ik fel niet leuk vind ha ha.
vrijdag 5 februari 2010 om 19:36
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2010 @ 16:56:
Juud, ik wist niet dat die winkel bij jou zat, wij waren gisteren in de andere winkel met die bij.Die met die bij is ook leuk, hebben nieuwe collectie hangen of niet? Heb je daar het Vingino jasje gekocht? Ik had daar voor Sjors ook een hele gave van EB gezien, was ook zo stoer, maar mijn geld was op!
Juud, ik wist niet dat die winkel bij jou zat, wij waren gisteren in de andere winkel met die bij.Die met die bij is ook leuk, hebben nieuwe collectie hangen of niet? Heb je daar het Vingino jasje gekocht? Ik had daar voor Sjors ook een hele gave van EB gezien, was ook zo stoer, maar mijn geld was op!
vrijdag 5 februari 2010 om 19:47
vrijdag 5 februari 2010 om 19:47
Ik heb een vakantie geboekt! Heerlijk midweekje weg in de voorjaarsvakantie, ik heb er zin in! Daarna ook een nachtje geboekt voor Vent en mij, zo heb je niks en zo is alles weer gepland. Ik voel me net een Amalia .
Hier gaan ook best wel wat kleertjes door naar Sjimmie, alleen zijn ze niet van hetzelfde seizoen en de kleertjes die Sjors destijds aanhad vind ik nu niet altijd meer zo leuk dus er wordt toch nog wel aardig wat bijgekocht.
Star ik heb ook mot met de belastingdienst, ik moet alles van 2007 terugbetalen en dat terwijl ik al bezwaar heb aangemaakt. Nu moet het voor de rechtbank maar nu mag Vent het oplossen, ik ben er klaar mee, irritant gedoe!
Compu is je pasta gelukt? Wij hadden heel saai bolletjes met hagelslag (wel erg lekker vind ik). Sjors had met zijn tante vanmiddag al lekker een patatje gegeten.
Hier gaan ook best wel wat kleertjes door naar Sjimmie, alleen zijn ze niet van hetzelfde seizoen en de kleertjes die Sjors destijds aanhad vind ik nu niet altijd meer zo leuk dus er wordt toch nog wel aardig wat bijgekocht.
Star ik heb ook mot met de belastingdienst, ik moet alles van 2007 terugbetalen en dat terwijl ik al bezwaar heb aangemaakt. Nu moet het voor de rechtbank maar nu mag Vent het oplossen, ik ben er klaar mee, irritant gedoe!
Compu is je pasta gelukt? Wij hadden heel saai bolletjes met hagelslag (wel erg lekker vind ik). Sjors had met zijn tante vanmiddag al lekker een patatje gegeten.
vrijdag 5 februari 2010 om 20:00
Kokos nog een kostuum voor carnaval gevonden? Hier ook een katholieke school. Sjors wil natuurlijk als Spikerman!
Suus is je haar weer leuk? Had je nog wat opbrengst bij de Hema .
Leuk naar Dirk Scheele, zit hij dan gewoon op het podium en speelt hij gitaar? Is dat voor die kleintjes niet saai of heb ik er een verkeerd idee bij?
Naat, gek van de overblijf, zouden ze hem echt niet meegenomen hebben?
Suus is je haar weer leuk? Had je nog wat opbrengst bij de Hema .
Leuk naar Dirk Scheele, zit hij dan gewoon op het podium en speelt hij gitaar? Is dat voor die kleintjes niet saai of heb ik er een verkeerd idee bij?
Naat, gek van de overblijf, zouden ze hem echt niet meegenomen hebben?
vrijdag 5 februari 2010 om 20:08
Nou Juud, ik heb helemaal geen nachtjes met mijn man alleen meer ingeboekt Hij moet wel weer naar NY in maart en ik zit zwaaaaar in twijfel... nee hoor, ik ga niet mee.
Dirk Scheele haalt de kinderen er heel erg bij als hij optreedt, schijnt super te zijn. Mijn zus is er geweest met haar 3 meiden (toen 5,4 en 2) en een nichtje (4) en ook die van 2 stond helemaal te dansen!
Nou, ik weet niet zoveel van google en de goeie zoektermen. Open een topic Bam..
Dirk Scheele haalt de kinderen er heel erg bij als hij optreedt, schijnt super te zijn. Mijn zus is er geweest met haar 3 meiden (toen 5,4 en 2) en een nichtje (4) en ook die van 2 stond helemaal te dansen!
Nou, ik weet niet zoveel van google en de goeie zoektermen. Open een topic Bam..