eerste post!
zaterdag 6 februari 2010 om 20:05
zaterdag 6 februari 2010 om 20:06
quote:mylenevalerie schreef op 06 februari 2010 @ 20:01:
[...]
Tuurlijk kan dat. Het zijn geen vaste groepjes. Gewoon kijken als je een leuk groepje ziet.
Horrorpijler is de kinderpijler. Doe daar wel je kogelvrije vest aan, kan er wel eens hard aan toe gaan.
Maar vaak zijn ze er ook voor elkaar als er echt wat is. Maar er zijn daar zoveel zeiktopics. En 100 dezelfde.
Maar TO welkom.
[...]
Tuurlijk kan dat. Het zijn geen vaste groepjes. Gewoon kijken als je een leuk groepje ziet.
Horrorpijler is de kinderpijler. Doe daar wel je kogelvrije vest aan, kan er wel eens hard aan toe gaan.
Maar vaak zijn ze er ook voor elkaar als er echt wat is. Maar er zijn daar zoveel zeiktopics. En 100 dezelfde.
Maar TO welkom.
zaterdag 6 februari 2010 om 20:06
Ik ben niet zo van de ontgroeningen Marels, dus die beker laat ik aan mij voorbijgaan. Daarentegen heb ik het 'er tegenaan bemoeien' uitgevonden. En zuipen is ook wel mijn ding, zit aan de HoopHuis nu en heb afgelopen week geprobeerd mijn verkoudheid te verdrinken in bellen cognac.
En die horrorpijler is denk ik niet zo mijn plek
En die horrorpijler is denk ik niet zo mijn plek
zaterdag 6 februari 2010 om 20:20
quote:Very Cherry schreef op 06 februari 2010 @ 20:02:
[...]
Ja. Dat zou je anders echt nooit doen he Raki, mag ik hopen?Nee die heb ik helaas niet. Wel een mooi flesje tequila met een mooi rond en ondeugend bouquet en een pittige afdronk waar net een hintje extra verse agave in te bespeuren valt. Aangezien het hier de zilveren variant betreft gaat het uitstekend gecombineerd met zout en een schijfje citroen. Al met al een feest voor de zintuigen.
Proost!
[...]
Ja. Dat zou je anders echt nooit doen he Raki, mag ik hopen?Nee die heb ik helaas niet. Wel een mooi flesje tequila met een mooi rond en ondeugend bouquet en een pittige afdronk waar net een hintje extra verse agave in te bespeuren valt. Aangezien het hier de zilveren variant betreft gaat het uitstekend gecombineerd met zout en een schijfje citroen. Al met al een feest voor de zintuigen.
Proost!
zaterdag 6 februari 2010 om 20:32
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 20:20:
[...]Wel een mooi flesje tequila met een mooi rond en ondeugend bouquet en een pittige afdronk waar net een hintje extra verse agave in te bespeuren valt. Je weet het weer mooi te brengen beschrijven popje
[...]Wel een mooi flesje tequila met een mooi rond en ondeugend bouquet en een pittige afdronk waar net een hintje extra verse agave in te bespeuren valt. Je weet het weer mooi te brengen beschrijven popje
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 6 februari 2010 om 20:35
Ik heb Lovert eerlijk verteld dat ik alleen geïnteresseerd ben in wat lol (in en uit bed) en dat een vaste relatie er niet in zit. Tevens dat ik heus nog wel met andere mannen het bed wil delen zo nu en dan. Na wat tegensputtering is ie akkoord gegaan, zich realiserende dat hij dan ook vrij spel heeft haha. Alleen is ie sindsdien niet meer bij me weg te slaan, dus het werkte een beetje averechts. Maar ik ben eerlijk geweest dus hij moet niet miepen
Oh ja, en we hebben onze eerste fikse ruzie gehad waar ik hem het bloed onder de nagels vandaan haalde ("Wie, jij Minny? Nee toch?!" hoor ik nu verrast roepen ) en hij heeft me niet neergeschoten. Heb zo'n beetje het idee dat dat ook niet meer gaat gebeuren
Oh ja, en we hebben onze eerste fikse ruzie gehad waar ik hem het bloed onder de nagels vandaan haalde ("Wie, jij Minny? Nee toch?!" hoor ik nu verrast roepen ) en hij heeft me niet neergeschoten. Heb zo'n beetje het idee dat dat ook niet meer gaat gebeuren
zaterdag 6 februari 2010 om 20:40
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 20:38:
Ah, een lekker flesje wijn, een mooi flesje tequila, pasta met spinazie, Hugh Jackman als Wolverine en een booty call beschikbaar. Vertel mij, hoe kan de avond nog beter worden?Met de Spice Girls, op Ned 3.
Ah, een lekker flesje wijn, een mooi flesje tequila, pasta met spinazie, Hugh Jackman als Wolverine en een booty call beschikbaar. Vertel mij, hoe kan de avond nog beter worden?Met de Spice Girls, op Ned 3.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.