Moderator Relaties
maandag 4 januari 2010 om 17:54
Beste forummers,
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel4@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel4@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
woensdag 27 januari 2010 om 17:38
woensdag 27 januari 2010 om 18:55
Huh, iets heel raars. Weet niet of ik dit hier moet melden, maar elke keer als ik f5 op pijlers waar ik gereageerd heb zie ik mijn reacties en de laatste pagina's niet meer.
Zoals bij trouwen in 2010. Ik zie alleen de postings tot 15.00 uur van vandaag.
En als ik weer reageer zie ik pas de nieuwe postings.
Open ik 'm opnieuw, dan weer bovenstaand verhaal.
Hoe kan dit?
Zoals bij trouwen in 2010. Ik zie alleen de postings tot 15.00 uur van vandaag.
En als ik weer reageer zie ik pas de nieuwe postings.
Open ik 'm opnieuw, dan weer bovenstaand verhaal.
Hoe kan dit?
woensdag 27 januari 2010 om 21:06
donderdag 28 januari 2010 om 01:46
Mag het topic over de sauna aub helemaal verwijderd worden? Weet dat je tbm geband hebt, maar hij kan nog steeds alles lezen. En aangezien het allemaal toch niet zo anoniem is zou ik het op prijs stellen dat het niet meer op het internet staat voor anderen mensen die mij of tbm zouden kennen...
Ben echt dankbaar voor de reacties, maar dit moet geen publieke discussie worden over sauna of relaties of hoe slecht hij wel niet is... Ik weet hoe het echt zit en kom er zelf wel uit.
Ben echt dankbaar voor de reacties, maar dit moet geen publieke discussie worden over sauna of relaties of hoe slecht hij wel niet is... Ik weet hoe het echt zit en kom er zelf wel uit.
vrijdag 29 januari 2010 om 16:06
H Hele Mooie Jasje is verplaatst naar mode & beauty.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 6 februari 2010 om 21:22
Mod, ik kan het topic Verliefd op personal trainer niet openen en krijg de volgende melding. Het is duidelijk dat ik Chrome gebruik maar komt dit vaker voor?
De website op forum.viva.nl bevat elementen van de site www.msnmessengeremoticons.info, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.msnmessengeremoticons.info
De website op forum.viva.nl bevat elementen van de site www.msnmessengeremoticons.info, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.msnmessengeremoticons.info
zondag 7 februari 2010 om 15:06