Ongesteld in bad ?

06-02-2010 22:00 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, wie van jullie gaat tijdens de menstruatie baden ?

Ik heb op die dagen vaak zo'n zin in een bad, maar weet niet of dat geen kwaad kan. Met een tampon kan het natuurlijk wel maar die gebruik ik liever niet.
Meid, waarom zou je niet in bad gaan?

Ook zonder tampon stroomt het er niet uit, hoor. (als dat is waar je bang voor bent)
Known to cause insanity in laboratory mice
Waarom niet?

Ik gebruik dan wel een tampon, maar dat is meer omdat ik hem toch al in heb dan vanwege wat anders. Juist lekker om dan in een heerlijk warm bad te gaan liggen!
Dat zeg ik....
Mijn moeder heeft mij toen ik jonger was altijd verteld dat als je in het water zit het automatisch even stopt met vloeien. Geen flauw idee of het waar is (bedenk ik me nu ik dit opschrijf) maar ik ga zo vaak in bad als ik ongesteld ben en dan vloei ik niet. Alleen als je je bekkenbodemspieren aanspant en 'perst' zeg maar, maarja, waarom zou je dat doen.

Als ik dan opsta vloei ik trouwens wel direct, maarja, even afdouchen en klaar is kees.
ik heb geen bad maar toen ik bij mijn ouders woonde deed ik het wel eens ja.
Ik heb weleens iets soortgelijks gehoort, dat iemands moeder vroeger aan prof zwemmen deed en dat ze geen tampons mochten gebruiken???? Heb het altijd een vreemd verhaal gevonden, maar goed toen werd inderdaad gezegd water stopt het vloeien. Ik heb geen bad dus kan het niet testen. Probeer het gewoon als je toch in je eigen bloed ligt te baden kap je er toch mee?
Zo hard stroomt het er toch niet uit zeg
Het kan in ieder geval geen kwaad. Het enige risico is dat er toch een druppel bloed zich naar buiten werkt en dat is toch ook geen ramp? Je kunt je nog altijd even afspoelen als je je daarna toch niet fris voelt

*snapt eigenlijk dit soort vragen niet, wat zou er verkeerd kunnen gaan???? Heb je zin in een bad, ga dan in bad!*
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik neem altijd gewoon een bad. Dat is toch juist lekker. Je wast je daarna toch...

Ik heb ook wel gehoord dat mensen zelfs denken dat douchen niet hygienisch is. Nee, niet douchen, dat is lekker :-S
Count your blessings...
Inderdaad, dat stoppen met bloeden wanneer je in het water bent heb ik ook gehoord, maar dat gold dat alleen met koud water zoals in een zwembad, warm water niet. Heb ik gehoord.
quote:Scarlet72 schreef op 06 februari 2010 @ 22:14:

Zo hard stroomt het er toch niet uit zeg Binnen 3 seconden van

naar

Known to cause insanity in laboratory mice
Waarom zou het kwaad kunnen tijdens je ongesteldheid? Kwaad voor je lijf of kwaad voor het bad?

Er zijn zelfs vrouwen die in bad bevallen dus zowel een vrouwenlijf als een bad kan heel wat hebben wat dat betreft lijkt me.
.
Dat het in warm water stopt is echt onzin, in het zwembad zou ik het niet durven uitproberen.
Ik zou er niet aan beginnen, lévensgevaarlijk!!

Maar even serieus, waarom zou je het níet doen?

Heerlijk om in bad te liggen, nog nooit over nagedacht als ik ongesteld ben...
quote:Lys schreef op 06 februari 2010 @ 22:19:

[...]

Binnen 3 seconden van

[afbeelding]

naar

[afbeelding]HAhaha
Gewoon lekker doen,heerlijk voor je buik en rug(heb ik altijd last van)
quote:Margaretha2 schreef op 06 februari 2010 @ 22:03:

Alleen als je je bekkenbodemspieren aanspant en 'perst' zeg maar, maarja, waarom zou je dat doen.

Al doe je dat wel, zo erg is dat toch niet? Desnoods spoel je je nog even af voor je uit bad komt. Ik vind het in elk geval prettig om zonder tampon in bad te gaan, voor mijn gevoel ben ik dan echt helemaal schoon.
Haha ja Vlinder daar had ik nog niet eens over nagedacht
Oh Ann Liv ik doe dat ook heel vaak hoor

Ik bedoelde eigenlijk, als je gewoon ligt komt er niet eens bloed uit dus no problemo.
Het vloeien stopt inderdaad tijdelijk, als je in bad zit. Dus gewoon lekker doen, zonder tampon, want die zuigt zich toch alleen maar vol met water.
quote:shirley40 schreef op 06 februari 2010 @ 22:00:

Dames, wie van jullie gaat tijdens de menstruatie baden ?

Ik heb op die dagen vaak zo'n zin in een bad, maar weet niet of dat geen kwaad kan. Met een tampon kan het natuurlijk wel maar die gebruik ik liever niet.Bij dit soort vragen denk ik weleens dat er een man achter zit. Hoezo zou het kwaad kunnen om tijdens je menstruatie in bad te zitten. En als het idd kwaad kon denk je dan niet dat je hier al over was geinformeerd zo rond je eerste menstruatie?
als je net bevallen bent mag het niet omdat je dan nog een open verbinding hebt zeg maar maar als je 'gewoon' ongesteld bent mag je wel in bad hoor! geen probleem!

btw. dat je stopt met bloeden klopt niet. Iniedergeval niet bij mij haha
quote:Jala5 schreef op 06 februari 2010 @ 22:22:

Dat het in warm water stopt is echt onzin, in het zwembad zou ik het niet durven uitproberen.Echt? Waarom denk je dat het onzin is? Ik ben al meer dan tien jaar ongesteld en als ik in bad lig vloei ik nooit. Pas als ik opsta.
Katoeneke:

Tandpasta, yaiks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven