eerste post!

06-02-2010 18:43 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
kan je je hier ook nog ergens netjes voorstellen? of ben ik gewoon stekeblind
En de wijn begint aan te komen zie ik
Dat zeg ik....
Het is gewoon een beetje teveel en te vaak dus? Kan me voorstellen dat je dat zat bent op een gegeven moment. Blijft er wel genoeg tijd voor jou over?
wine talking....
Dat zeg ik....
Sorry voor het gezeur, terug naar de vetbollen wat mij betreft!

(en de wijn, fles bijna leeg? )
Dat zeg ik....
Mijne wel!
Je zeurt niet hoor, ik heb een flesje wijn en zit lekker op de bank met laptop op schoot. Alle tijd van de wereld Fles doet het ook nog aardig, maar ik ben dan ook wat later begonnen dan jullie.

Nee, daar zou ik ook voor passen, als tweede op komen draven als een van zijn scharrels niet kan. Zou voor mij ook niet oke voelen.

Hoe vindt hij het als jij contact hebt met een ex?
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 22:37:

[fgcolor=#D000F0]Je zeurt niet hoor, ik heb een flesje wijn en zit lekker op de bank met laptop op schoot. Alle tijd van de wereld Fles doet het ook nog aardig, maar ik ben dan ook wat later eerder begonnen dan jullie.

Nee, daar zou ik ook voor passen, als tweede op komen draven als een van zijn scharrels niet kan. Zou voor mij ook niet oke voelen.

Hoe vindt hij het als jij contact hebt met een ex?

De ene keer dat ik heb afgesproken met ex was hij echt enorm jaloers en bang dat ik weer verliefd zou worden. Tja. zoals de waard is... was mijn eerste gedachte, maar na zijn uitleg snapte ik het wel een beetje. Alleen als ik hem dan vraag of hij mij ook snapt, is het antwoord van wel, maar dat hij wel gewoon contact met ze houdt. Beetje het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen dus. En vooral het feit dat ik zijn exen niet ken, maakt me dus superonzeker over mezelf terwijl dat volgens mij nergens voor nodig is.

(hoe fantastisch hij ook is en hoe goed we samen ook zijn, dit soort dingen doet me wel enorm twijfelen aan onze relatie inmiddels.)
Dat zeg ik....
Zam: hoogste tijd voor een nieuwe fles dus. Er vliegt vast wel ergens een vogel of een auto om als reden te gebruiken
Dat zeg ik....
Doodstil hier in de straat... en de kippen op stok.
quote:Zamirah schreef op 06 februari 2010 @ 22:49:

Doodstil hier in de straat... en de kippen op stok.

Over op thee dus

(of je drinkt op het nieuwste lid van de forumfamilie )
Dat zeg ik....
Anders kom je ff met mij Micky Higherdyke uitschelden op Entertainment. Stom wijf...

*vult glas maar weer*
quote:websje schreef op 06 februari 2010 @ 22:43:

[...]

De ene keer dat ik heb afgesproken met ex was hij echt enorm jaloers en bang dat ik weer verliefd zou worden. Tja. zoals de waard is... was mijn eerste gedachte, maar na zijn uitleg snapte ik het wel een beetje. Alleen als ik hem dan vraag of hij mij ook snapt, is het antwoord van wel, maar dat hij wel gewoon contact met ze houdt. Beetje het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen dus. En vooral het feit dat ik zijn exen niet ken, maakt me dus superonzeker over mezelf terwijl dat volgens mij nergens voor nodig is.

(hoe fantastisch hij ook is en hoe goed we samen ook zijn, dit soort dingen doet me wel enorm twijfelen aan onze relatie inmiddels.)Tikkie hypocriet van m....
Micky uitschelden klinkt altijd als een goed idee.

En inderdaad een tikkie hypocriet. En daar ben ik dus klaar mee (hoort op de achtergrond langzaam strijdmuziek aanzwellen )
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven