Good Luck
zaterdag 6 februari 2010 om 21:21
Gaat wel. Vanmiddag weer bij oma geweest. Ze slaapt heel veel maar was wel blij dat we er waren. Ze hebben geen idee hoe lang of kort het gaat duren.
Stond er een ouderling van de kerk te zeggen dat ze al zo'n mooie leeftijd had en dat ze op het einde zat nu. Lekker positief
Stond er een ouderling van de kerk te zeggen dat ze al zo'n mooie leeftijd had en dat ze op het einde zat nu. Lekker positief
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 februari 2010 om 21:37
Ja, weet ik niet of dat erbij is gaan spelen. Haar nierfunctie is gewoon heel slecht en daardoor is ze zo achteruit gegaan. Mr J was mee. Die vond het volgens mij een beetje raar dat ze in bed lag. Ik denk dat we morgen ook nog even samen gaan. Ouders zouden volgende week op vakantie naar Suriname maar hebben dat gecanceld. Ach ja, ze is 88, heel respectabele leeftijd toch? Maar ja, je wilt haar toch nog niet missen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 februari 2010 om 21:58
zondag 7 februari 2010 om 10:13
Goeiemorgen!
Maatje, veel plezier met je feestje vandaag! Ik hoop dat je goed verwend wordt!
Amaal, ik moest er ook om lachen om dat halvezolenpad
Maxi gaat wel iets beter nu, viel gisteravond wel om 19.15 in slaap op de bank, dus hij is er nog niet helemaal.
Ga zo eens even kijken of we onze vakantie kunnen boeken. Dit jaar willen we echt mooi weer, dus een camping in Spanje uitgezocht.
Maatje, veel plezier met je feestje vandaag! Ik hoop dat je goed verwend wordt!
Amaal, ik moest er ook om lachen om dat halvezolenpad
Maxi gaat wel iets beter nu, viel gisteravond wel om 19.15 in slaap op de bank, dus hij is er nog niet helemaal.
Ga zo eens even kijken of we onze vakantie kunnen boeken. Dit jaar willen we echt mooi weer, dus een camping in Spanje uitgezocht.
zondag 7 februari 2010 om 15:04
Hai
Mal, Hoe is het nu met oma?
Mamax: Pittige ziek zijn dus voor Maxi, morgen wel naar school? of laat je hem nog lekker een paar dagen thuis.
Al meer bekend over je vader en zijn werk?
Amalia: Je bent al vroeg terug, of is het niet zo,n end rijden?
Ik hoorde van Juul dat Laurens een hipbrilletje op had gister?
Mal, Hoe is het nu met oma?
Mamax: Pittige ziek zijn dus voor Maxi, morgen wel naar school? of laat je hem nog lekker een paar dagen thuis.
Al meer bekend over je vader en zijn werk?
Amalia: Je bent al vroeg terug, of is het niet zo,n end rijden?
Ik hoorde van Juul dat Laurens een hipbrilletje op had gister?
zondag 7 februari 2010 om 17:01
Bam, ja, hele hippe bril. Rood met zilveren glazen Hij was eigenlijk niet tevreden want hij wilde een helemaal rode met rode glazen, maar ik heb hem overtuigd dat deze veel stoerder is en niemand er zo een heeft.
Maar hij mag er niet iedere keer mee zwemmen hoor, om de week ofzo. Moet het ook zonder kunnen. Maar wel lachen.
Het is 35 minuten rijden zonder files, valt mee.
Star nee niet in slaap gevallen. Hij zat nog te stuiteren van de spekkies Lekker vroeg naar bed vanavond.
Ik vind Eetje erg leuk mooi en vooral zoet!!! Echt een schatje
En Meetje is ook een heel lekker moppie. Heerlijk kind. Ik hou wel van kinderen die meteen gaan lachen Beter! Het truitje vind ik heel schattig, nogmaals dank! Die van jou heeft Hel op de kast gelegd, ligt daar vast nog haha.
En Maatje zag er prachtig uit Hel! (als je dit ooit nog leest op een of andere pc die het wel doet). Erg leuk rokje! Ik kan niet wachten ook dat soort dingen te kopen
Maar hij mag er niet iedere keer mee zwemmen hoor, om de week ofzo. Moet het ook zonder kunnen. Maar wel lachen.
Het is 35 minuten rijden zonder files, valt mee.
Star nee niet in slaap gevallen. Hij zat nog te stuiteren van de spekkies Lekker vroeg naar bed vanavond.
Ik vind Eetje erg leuk mooi en vooral zoet!!! Echt een schatje
En Meetje is ook een heel lekker moppie. Heerlijk kind. Ik hou wel van kinderen die meteen gaan lachen Beter! Het truitje vind ik heel schattig, nogmaals dank! Die van jou heeft Hel op de kast gelegd, ligt daar vast nog haha.
En Maatje zag er prachtig uit Hel! (als je dit ooit nog leest op een of andere pc die het wel doet). Erg leuk rokje! Ik kan niet wachten ook dat soort dingen te kopen
zondag 7 februari 2010 om 17:20
Hello,
Zo iedereen gezellig gehad vandaag? Hier de hele dag voetbal, dus ik ben met Tobias en Robin naar opa en oma gevlucht.
Doordat ik zo ben afgevallen, heb ik nu voor het eerst van mn leven laarzen aan( tot net onder mn knie) Ben er helemaal blij mee!
Alleen het afvallen ging de laatste tijd niet echt lekker ( nog erg zacht uitgedrukt) dus ik ga nu weer flink aan de slag.
Star, haha bij oma in bed... ik weet niet of oma daar blij van wordt. Ik denk dat het een matras op de grond wordt.
Ik vroeg dit eigenlijk zodat ik ook eens een keer mee kan eten met jullie. Als we dan gaan op een avond dat Naatieman er niet is breng ik de mannen gewoon bij oma
Mal voor omaatje. 88 is wel een mooie leeftijd, maar nog niet heel oud. Ik hoop dat het nog goed gaat met haar.
Compu, succes met het hoesten. Balen dat je er niks voor mag.
Zo iedereen gezellig gehad vandaag? Hier de hele dag voetbal, dus ik ben met Tobias en Robin naar opa en oma gevlucht.
Doordat ik zo ben afgevallen, heb ik nu voor het eerst van mn leven laarzen aan( tot net onder mn knie) Ben er helemaal blij mee!
Alleen het afvallen ging de laatste tijd niet echt lekker ( nog erg zacht uitgedrukt) dus ik ga nu weer flink aan de slag.
Star, haha bij oma in bed... ik weet niet of oma daar blij van wordt. Ik denk dat het een matras op de grond wordt.
Ik vroeg dit eigenlijk zodat ik ook eens een keer mee kan eten met jullie. Als we dan gaan op een avond dat Naatieman er niet is breng ik de mannen gewoon bij oma
Mal voor omaatje. 88 is wel een mooie leeftijd, maar nog niet heel oud. Ik hoop dat het nog goed gaat met haar.
Compu, succes met het hoesten. Balen dat je er niks voor mag.
zondag 7 februari 2010 om 20:43
Maxi heeft vanmiddag weer geslapen. van 16.30 tot 18.15. Hou hem morgen nog lekker thuis.
Camping is nog niet geboekt. We hebben er 2 bij Barcelona en 1 bij Venetië geselecteerd, nu nog definitief kiezen. Wat zouden jullie doen?
Maatje d'r feestje was geslaagd dus? Leuk!
Ga nog even verder campings kijken...
Camping is nog niet geboekt. We hebben er 2 bij Barcelona en 1 bij Venetië geselecteerd, nu nog definitief kiezen. Wat zouden jullie doen?
Maatje d'r feestje was geslaagd dus? Leuk!
Ga nog even verder campings kijken...
zondag 7 februari 2010 om 21:14
Nou Mamax, Venetië is qua kust en omgeving geen ruk aan en Venetië zelf is in de zomer ook niet aan te raden. Hier spreek ik uit ervaring van afgelopen jaar
Barça daarentegen is wel heel mooi! Sowieso een hele gave stad, stranden zijn daar ook veel mooier, Sitges bv is best sjiek (maar wel veel homo's ) en je kan daar heerlijk tapas eten!
Ik heb daar ooit 12 jaar geleden op een camping gestaan dus wat daar leuk is qua campings weet ik niet.
Inderdaad beide een eind rijden. Waarom zo ver?
Get, geen tv hier. Toch wel saai haha. Ik heb alle kranten al uit en ook geen leesblaadje meer, dus ik ga jullie vervelen hoor!
Barça daarentegen is wel heel mooi! Sowieso een hele gave stad, stranden zijn daar ook veel mooier, Sitges bv is best sjiek (maar wel veel homo's ) en je kan daar heerlijk tapas eten!
Ik heb daar ooit 12 jaar geleden op een camping gestaan dus wat daar leuk is qua campings weet ik niet.
Inderdaad beide een eind rijden. Waarom zo ver?
Get, geen tv hier. Toch wel saai haha. Ik heb alle kranten al uit en ook geen leesblaadje meer, dus ik ga jullie vervelen hoor!