Netjes (uit)schelden.
zondag 7 februari 2010 om 00:33
zondag 7 februari 2010 om 10:29
Ik zat vroeger met een vriendinnetje van mij van destijds (we waren beide rond de tien) met de grote dierenencyclopedie op schoot en scholden elkaar vanuit dat boek uit. Erg leuk om te doen en je raakt je energie wat kwijt zonder mensen echt te kwetsen (en er bestaan wat rare dieren, die lekker bekken kan ik je wel vertellen)
muilezel
bruingevlekte dwergcavia
amazone rottor
muilezel
bruingevlekte dwergcavia
amazone rottor
zondag 7 februari 2010 om 11:42
quote:Gebakkie schreef op 07 februari 2010 @ 09:51:
Ik vind het zelf helemaal niet leuk om over 'moeders' te schelden. Ik heb zelf enorm veel respect en bewondering voor mijn moeder en als iemand over haar scheldt, dan word ik laaiend. Laat mijn moeder erbuiten!
Ik noem mijn mijn moeder al aanzienlijk tijd; mijn loeder.
Gewoon omdat ze dat is. Een loeder.
Fijn dat veel mensen met respect over hun moeder kunnen praten, ik kan dat niet en dat is op zich ook triest genoeg.
Ik vind het zelf helemaal niet leuk om over 'moeders' te schelden. Ik heb zelf enorm veel respect en bewondering voor mijn moeder en als iemand over haar scheldt, dan word ik laaiend. Laat mijn moeder erbuiten!
Fijn dat veel mensen met respect over hun moeder kunnen praten, ik kan dat niet en dat is op zich ook triest genoeg.
zondag 7 februari 2010 om 12:19
zondag 7 februari 2010 om 12:40
quote:Goldielocks schreef op 07 februari 2010 @ 11:42:
[...]
Fijn dat veel mensen met respect over hun moeder kunnen praten, ik kan dat niet en dat is op zich ook triest genoeg.Dat is zeker triest en absoluut niet hoe het zou moeten zijn.
[...]
Fijn dat veel mensen met respect over hun moeder kunnen praten, ik kan dat niet en dat is op zich ook triest genoeg.Dat is zeker triest en absoluut niet hoe het zou moeten zijn.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
zondag 7 februari 2010 om 13:03
quote:Gebakkie schreef op 07 februari 2010 @ 09:51:
Ik heb mijn moeder tijd geleden uitgescholden voor heks. Ze heeft gewoon echt niet door hoe pijnlijk haar opmerkingen richting mijn vader, broertje én ik zijn. Dus ik zei, na weer eens een rotopmerking (om haar te laten schrikken): "Had je vroeger ooit kunnen denken dat je later zo'n heks zou worden?"
Hopelijk gaat ze hierover nadenken, wat ze ons aandoet met haar opmerkingen, want ik ben ze spuugzat...
En gewoon vrágen, dat helpt niet, ze blijft het doen.
Ik heb mijn moeder tijd geleden uitgescholden voor heks. Ze heeft gewoon echt niet door hoe pijnlijk haar opmerkingen richting mijn vader, broertje én ik zijn. Dus ik zei, na weer eens een rotopmerking (om haar te laten schrikken): "Had je vroeger ooit kunnen denken dat je later zo'n heks zou worden?"
Hopelijk gaat ze hierover nadenken, wat ze ons aandoet met haar opmerkingen, want ik ben ze spuugzat...
En gewoon vrágen, dat helpt niet, ze blijft het doen.
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 07-02-2010 19:54
Reden: Was ver voordat we dat slechte bericht kregen
Reden: Was ver voordat we dat slechte bericht kregen
% gewijzigd