Waar heb jij je partner ontmoet?

07-02-2010 10:45 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort weer vrijgezel en ik vroeg me af, waar zijn de leuke en normale mannen? Waar ben jij hem tegen gekomen?

Ik heb mijn partner ontmoet:

Totaal aantal stemmen: 150

op het internet (27%)
in de kroeg (15%)
in de supermarkt Geen stemmen
via en gezamelijke vriend/kennis (19%)
op mijn werk (20%)
anders (19%)
op de single parents hyves :-)
Oerol!
!
quote:mayou schreef op 07 februari 2010 @ 11:47:

In de cockpit van een 747. Zet maar op je lijstje Quinty Das war ein Mal, Mayou....
In de kroeg.

Mijn vriend hiervoor ook, en die daarvoor ook
Hij was een reisgenoot tijdens een avontuurlijke groepsreis (neeee, géén speciale singlereis!).
Vorige vriend in de Gamma leren kennen. Bij de latex. Heeft niet heel lang geduurd.

Nu lig ik ieder weekend te loeren achter de kipfiletjes bij de Appie. Tot nu toe nog geen succes.
Op een feestje van mijn vriendin. Nu bijna 8 jaar geleden. We zijn 2 jaar getrouwd en hebben 2 prachtige dochters.

Was pure lust die avond.... geen fatsoenlijk woord met elkaar gewisseld alleen heerlijk gezoend . We hadden ook allebei meer dan genoeg gedronken dus een normaal gesprek was eigenlijk niet mogelijk. In die week erop heeft hij mij gebeld en sindsdien zijn we samen. Bleek dat we ook leuk met elkaar konden kletsen.
Via mijn ex.

Hij heeft altijd gezegd: Als het tussen jullie uitgaat, kies ik voor jou! Ondanks dat we elkaar niet meer gezien hebben, klikt het toch (voor via msn) heel erg tussen ons.

Dus 25 febr a.s, exact 1 jaar later gaan wij elkaar weer ontmoeten.
Ik kwam hem tegen toen we allebei de hond aan het uitlaten waren.

Hij nodigde mij uit om bij hem langs te komen het weekend erop, en nu zijn we al weer 3 jaar samen.

O ja onze honden zijn ook een setje
op het werk... ik werkte er als telefoniste/receptioniste en hij als ict-er.

hij kwam wel heel erg vaak langs mijn balie een praatje maken.

vroeg me mee uit eten en van het 1 kwam het ander.
Blind date, via een nichtje van mij en een vriend van hem (en inmiddels al 13 en een half jaar samen )
Via een chatbox van een muziekzender

inmiddels ookal bijna 5 jaar samen waarvan 4,5 samenwonend
In de kroeg, we kenden elkaar al een tijdje "van zien" en vonden elkaar niet aardig (hij was de schreeuwer van het ene clubje en ik die van een ander) totdat we elkaar een keertje bij toeval aan de bar troffen met allebei een stuk in de kraag en een en ander te verwerken. We hebben toen tot sluitingstijd (4 uur) zitten praten en bleken ontzettend veel overeenkomsten te hebben, hebben zelfs op verschillende momenten in ons leven op een aantal zeer uiteenlopende plekken gewoond vlak bij elkaar in de buurt maar mekaar daar nooit getroffen. Weird.

Met ons lamme hoofd hebben we toen afgesproken dat ik hem de volgende dag zou opzoeken en we onze kater met een harinkie zouden gaan verjagen. 's ochtends om 10 uur ging de wekker en ik vond tot mijn verbijstering zijn adres op tafel met de mededeling 11 uur haring happen!! Ik ben toch gegaan hoewel hardstikke brak en tot mijn verbazing was het ook die dag heel gezellig.... daarna zijn we onafscheidelijk geworden.

(nu 13 jaar samen, 10 jaar getrouwd)
quote:SjakieAfhakie schreef op 07 februari 2010 @ 14:27:

Vorige vriend in de Gamma leren kennen. Bij de latex. Heeft niet heel lang geduurd.

Nu lig ik ieder weekend te loeren achter de kipfiletjes bij de Appie. Tot nu toe nog geen succes.

Ex ontmoet toen hij me blijkbaar al twee dagen had zien zitten werken (buitenland, zat buiten te typen) en hoi kwam zeggen met een liter rum in de hand We bleken het zelfs met twee enorme katers nog leuk te hebben samen, dus vanaf die avond waren we samen.

Huidige vriend is kennis van een kennis en we zouden een keer een kop koffie drinken om het ergens (werkgerelateerd) over te hebben zonder romantische bijbedoelingen.... drinken werd eten, nog een date en een week later een date bij hem thuis waar ik gelijk maar ben gebleven die nacht. Kennis vond het overigens hilarisch toen we het hem een maandje later vertelden
Dat zeg ik....
Nog net op de middelbare school. Hij zat in de feestcommissie, ik deed mee met het schoolcabaret.
Wij waren huisgenoten tijdens onze studententijd. Toen het "aan" was wel snel verkast.. Inmiddels al 5 jaar samen
Ik organiseerde een hardloop competitie en hij won altijd. Vaak was ik de fietser die met de voorste loper meefietste. Zo zijn we eens aan de praat geraakt (uiteraard niet tijdens de wedstrijd;) ) Het bleek te klikken!
Op het werk.
In de bioscoop. Ik was daar met een vriendengroep en hij was daar met mijn/zijn beste vriend.

We kwamen elkaar bij toeval tegen (grote bios) en na 2 jaar kregen we pas een relatie omdat hij in die tijd een andere vriendin had.

Nu 9 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:caartje2 schreef op 07 februari 2010 @ 14:29:

Ik kwam hem tegen toen we allebei de hond aan het uitlaten waren.

Hij nodigde mij uit om bij hem langs te komen het weekend erop, en nu zijn we al weer 3 jaar samen.

O ja onze honden zijn ook een setje die honden
Bij de friettent...

Tijdens de vierdaagse, alletwee aan het eind van de avond even een frietje gehaald en nogal dronken, besloten hem maar mee naar huis te nemen en daar bleek hij nog véél leuker. Dus maar gehouden
18 jaar (zolang alweer) geleden verliefd geworden op de DJ.

en dat ben ik nog steeds, hij is wel allang geen dj meer.
eerste vriendje op de sportvereniging, 2de via ex lover (eigenlijk gewoon gekoppeld), huidige via werk-mail, ander werk en ander bedrijf maar gerelateerd. Al snel sleogen de vlammen uit de mails/msn/gsm en toen we elkaar IRL ontmoette viel allles op zijn plek
Je bent zelf een theepot
Op de middelbare school..en inmiddals al ruim 3 jaar samen1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven