3000+ deel 31 alweer!

07-02-2010 08:04 3013 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad gelukkig dat je niet verliefd was Freak.. maar toch..

Nou meid.. ik hoop dat je straks weer een échte leuke vent tegenkomt
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 18:54:

Ik heb de keuze tot lof-ham-kaas-schotel of pannenkoeken. Beiden (te) veel werk dus.Pannenkoeken is toch niet zo veel werk? Wel erg lekker!
Heb ik er wel voor over hoor Freak

't kost een paar centen, dat heen en weer gerij, maar heb je ook wat he

Thx Moos, ik ga een blik tomatensoep openrukken en ik heb nog brood, dus dat doe ik er dan lekker bij................*duikt keuken in*
quote:vivafreak1 schreef op 07 februari 2010 @ 18:54:

[...]

Dacht het in het hele prille begin wel hoor,,.. maar die vlinders waren snel weg en toen bleef vriendschap met af en toe sex over Is de vriendschap nu ook helemaal over?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 februari 2010 @ 18:54:

[...]

Eensch!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 februari 2010 @ 18:53:

Ik dacht dat er meer tussen jullie was Freak..

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik nog geen relatie wilde.. ivm nog niet eens gescheiden... vond vriendschap plus benefits veeeel makkelijker....

Maar ja dat gevoel van afgewezen worden ( wat Bam ook heeft nu geloof ik ) is gewoon geen fijn gevoel...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik vind pannenkoeken ook niet zoveel werk Mocy
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 februari 2010 @ 18:55:

[...]

Pannenkoeken is toch niet zo veel werk? Wel erg lekker!Ik vind het best veel werk, je moet er de hele tijd bijstaan (in de walm), handelingen verrichten, appels schillen, kaas erop, spek erop. Pfff...
quote:Jackyr schreef op 07 februari 2010 @ 18:51:

[...]

Yep dat is het ook! Vandaar ook mijn opmerking van zojuist

Soms lijkt het wel of mannen enkel en alleen maar aan zichzelf kunnen/willen denken.Ga ik vanaf nu ook doen proberen.
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 18:54:

[...]

Joh, daar ben ik inmiddels een ster in.Ah ok.. ik las laatst dat iemand steeds iets van scriptvensters kreeg.. maar nu weet ik niet meer wie
Ik koop gewoon kant en klare pannekoeken en die mik ik de pan in
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 18:55:

[...]

Is de vriendschap nu ook helemaal over?

Nee .. hij vind mij te bijzonder als vriendinnetje dat hij vriendschap wil aan houden... ( ik zeg namelijk hele wijze dingen he.. en ben al veel verder in aan mezelf werken en voor mezelf opkomen enzo)

Enne hij helpt mij ook met computerellende en Iphone gedoe en brieven redigeren enzo.. dus best handig zo'n vriendje
quote:Bloempje13 schreef op 07 februari 2010 @ 18:46:

Geen methode No, das juist het probleem. In NL leer je op de PABO alleen maar lesgeven a.h.v. een methode. Maar op mijn school doen we vraaggestuurd/onderzoekgestuurd onderwijs. En ik moet m'n weg daar nog in vinden. Het is wel heel leuk, maar vergt welveel meer planning/voorbereiding van de leerkracht.

Het is trouwens voor groep 3-4 (6-7-8 jarige kinderen...)

Ik zat dus meer te denken aan ridders en kastelen, ontstaan van steden, de ambachten etc.

Jep dan zijn ze iets te jong....

Zat ook internationaal te denken, en multi-culti, kruistochten zijn dus niet zooooo handig.

De thema's die je noemt zijn wel echt west-europees?

Vergeet ook niet de enorme invloed van de kerk op het dagelijks leven. (Als het west-europees moet)

Mss starten met een spannend ridderverhaal en dan s gaan onderzoeken met de klas hoe ridders leven. Kijken hoe zwaar een harnas was en dat in gewichten neerzetten in de groep en kijken wie t kan tillen?

Vertellen over schildknapen (dat waren kinderen die net iets ouder waren, maar goed) Dat die de wapens verzorgden en de harnassen.

Leven in kastelen, zonder verwarming en zonder elektrisch licht. (Kleine raampjes, koud.) Verzinnen wat je nou het beste aan kon trekken als het errug koud is en daar tegenover zetten wat de ridders konden kiezen. (ff uitzoeken welke materialen ze toen hadden (wol, linnen ed)

Vervoer, paard of wandelen.

Schrijven met een veer, dat in de klas laten doen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:vivafreak1 schreef op 07 februari 2010 @ 18:56:

Maar ja dat gevoel van afgewezen worden ( wat Bam ook heeft nu geloof ik ) is gewoon geen fijn gevoel...Is het niet echt nee
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 18:56:

[...]

Ik vind het best veel werk, je moet er de hele tijd bijstaan (in de walm), handelingen verrichten, appels schillen, kaas erop, spek erop. Pfff...Hier is het altijd alleen maar gewone pannenkoeken en sommigen met appel.
No, dat klinkt leuk en spannend zo'n les.
Ik snap het freak.. Eigenlijk wist ik dat ook wel, maar dacht an je reactie van afgelopen week dat er meer was (opgebloeid misschien)..

Maar kan me voorstellen dat je daar ook al door van slag was.. afgewezen worden is gewoon k*t.
Is ook en fijn gewoon vriendje Freak.

Weet dat niet iedereen hier het met me eens is maar toch vind ik het.
Bam nee he!
En wat een goeie ideeen van No.. jeetje...
Hee No.. dat klinkt leuk hoe je dat aan zou pakken
Hier is de koffie op en de klok zegt 19.00 uur.. dus ik ga Mini naar bed brengen... zo terug
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 18:56:

[...]

Ik vind het best veel werk, je moet er de hele tijd bijstaan (in de walm), handelingen verrichten, appels schillen, kaas erop, spek erop. Pfff...Ik gebruik altijd zo'n fles waar je alleen melk bij toe hoeft te voegen. Heel gemakkelijk. Is echt altijd zo gebeurd.
Thanks Bam en appeltje.. en nu hup naar boven
Wat is het toch fijn om na een weekendje zonder weer zo blij met je meiden te zijn

Ben blij dat ik die regeling heb met schoonouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven