3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
zondag 7 februari 2010 om 21:03
zondag 7 februari 2010 om 21:03
Geef mij d'r 1 Minny?
Was up BAM.
Heb vast het een en ander gemist..
Ananya, een achterstands wijk, pittig maar wel genoeg geld om dingen voor elkaar te breien dan..
Hier in een wtite school, 35 leerlingen met 1 lerares, geen tijd voor RT etc etc.
Gelukkig komen mijn kinderen wel mee, maar ik hoor verhalen..
Is op een zwarte school wel anders.
Was up BAM.
Heb vast het een en ander gemist..
Ananya, een achterstands wijk, pittig maar wel genoeg geld om dingen voor elkaar te breien dan..
Hier in een wtite school, 35 leerlingen met 1 lerares, geen tijd voor RT etc etc.
Gelukkig komen mijn kinderen wel mee, maar ik hoor verhalen..
Is op een zwarte school wel anders.
zondag 7 februari 2010 om 21:05
zondag 7 februari 2010 om 21:05
's Avonds is het nog wel koud hoor, vanmorgen vroeg was het 3 graden met hardlopen, KOUD!!!! Maar het gaat deze week opwarmen naar een graad of 15 's nachts. Dus neem wel een dikke trui enzo mee voor 's avonds. Maar overdag wordt het volgens mij heel lekker, dus neem je badpak/bikini mee. En ga snorkelen of duiken, zo mooi! Ik ga in juni naar El Gouna, ben er zelf nog niet geweest en ben dus benieuwd naar je verhalen.
Heel veel plezier, geniet, rust uit, bespring je vent zo vaak je kunt, het wordt vast een topvakantie!
Heel veel plezier, geniet, rust uit, bespring je vent zo vaak je kunt, het wordt vast een topvakantie!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zondag 7 februari 2010 om 21:09
quote:zusenzo schreef op 07 februari 2010 @ 21:03:
Hier in een wtite school, 35 leerlingen met 1 lerares, geen tijd voor RT etc etc.Is op een zwarte school wel anders.euhm... vooroordeel Dat geld bij ons is een groot probleem hoor. Ik heb een leerling in 8 met woordenschat niveau groep 4 en avi 6. Denk maar niet dat er extra aandacht voor is... en zo heb ik veel dat soort gevallen in de klas. Scheelt dat ik er maar 20 heb, maar dit is dan ook de kleinste klas van de school. Door alle bezuinigingen en andere getallenshit krijgen wij niet enorm veel geld meer dan de witte scholen waar ik gewerkt heb.
Hier in een wtite school, 35 leerlingen met 1 lerares, geen tijd voor RT etc etc.Is op een zwarte school wel anders.euhm... vooroordeel Dat geld bij ons is een groot probleem hoor. Ik heb een leerling in 8 met woordenschat niveau groep 4 en avi 6. Denk maar niet dat er extra aandacht voor is... en zo heb ik veel dat soort gevallen in de klas. Scheelt dat ik er maar 20 heb, maar dit is dan ook de kleinste klas van de school. Door alle bezuinigingen en andere getallenshit krijgen wij niet enorm veel geld meer dan de witte scholen waar ik gewerkt heb.
zondag 7 februari 2010 om 21:10
quote:noanne schreef op 07 februari 2010 @ 21:08:
@Jacky, mijn collega's doen gelukkig niet aan dat gedrag. Geloof dat niemand me benijd. * al gaat t op dit moment echt goed hoor *Gelukkig No dat het nu goed gaat! Het is natuurlijk ook wel anders bij jou dan bij mij.. maar ze zagen me dan 's middags naar huis gaan.. tja..
@Jacky, mijn collega's doen gelukkig niet aan dat gedrag. Geloof dat niemand me benijd. * al gaat t op dit moment echt goed hoor *Gelukkig No dat het nu goed gaat! Het is natuurlijk ook wel anders bij jou dan bij mij.. maar ze zagen me dan 's middags naar huis gaan.. tja..