Het kasteel
maandag 8 februari 2010 om 10:34
Doe interviewster de groetjes, Suup.
Feestje was fijn. Fijne mensen, fijn huis, fijne kinders. Beetje kort alleen (waarom ging iedereen dan ook zo vroeg weg?), maar dat mocht de pret niet drukken.
Onze pumps zijn trouwens wederom goedgekeurd, Tila.
En inderdaad moe.
En nee, dat komt niet door het niet-verkeren, .
Beterschap trouwens, Marie. Hopelijk heeft een zondagmiddagje rust jou goed gedaan!
Feestje was fijn. Fijne mensen, fijn huis, fijne kinders. Beetje kort alleen (waarom ging iedereen dan ook zo vroeg weg?), maar dat mocht de pret niet drukken.
Onze pumps zijn trouwens wederom goedgekeurd, Tila.
En inderdaad moe.
En nee, dat komt niet door het niet-verkeren, .
Beterschap trouwens, Marie. Hopelijk heeft een zondagmiddagje rust jou goed gedaan!
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 9 februari 2010 om 08:32
Hoera voor het oudste Bloesje!
Van harte Bloes met je mooie grote meid!
*pakt koffie en gaat richting werk.
Ik ben wel weer wat bijgetrokken.Piekerkwartiertje ingesteld gisteravond, daarna hoofd wel weer wat helderer. Darly je smsje kwam toen ik net mijn hoofd leeg had. Probeer je vanavond even te bellen.
Van harte Bloes met je mooie grote meid!
*pakt koffie en gaat richting werk.
Ik ben wel weer wat bijgetrokken.Piekerkwartiertje ingesteld gisteravond, daarna hoofd wel weer wat helderer. Darly je smsje kwam toen ik net mijn hoofd leeg had. Probeer je vanavond even te bellen.
dinsdag 9 februari 2010 om 09:14
Inderdaad Dar, hoe zou het nou toch komen?? Geniet ervan!
En hier is inderdaad het Oudste Bloesje jarig! Die vanmorgen met mij onder de douche wilde, haar hoofd (bedouchemutst) tegen mijn borst, armen om mij heen. Al 11 jaar ben ik haar moeder, wat mooi.....
Ze heeft zichzelf in Desigual-shirt gehesen, ik heb staartjes met zigzag-scheiding gemaakt in haar haar, ze deed wat lipgloss op en een armbandje om, en ging voor de spiegel staan. "Vanaf vandaag ga ik meer op mijn uiterlijk letten" zei ze. "Wat meisjesachtigere kleren, mijn haar leuk, sieraden enzo" Mijn meisje....
Ik voel me gelukkig ook weer goed (want gisteren misselijk en diarree, blegh blegh) en de verkoudheid is zo goed als weg. (Tila, flink sprayen en slapen, en armen-om-je-heen)
Dus nu de werkachterstand inhalen en straks mijn Grote Griet uit school halen.
En hier is inderdaad het Oudste Bloesje jarig! Die vanmorgen met mij onder de douche wilde, haar hoofd (bedouchemutst) tegen mijn borst, armen om mij heen. Al 11 jaar ben ik haar moeder, wat mooi.....
Ze heeft zichzelf in Desigual-shirt gehesen, ik heb staartjes met zigzag-scheiding gemaakt in haar haar, ze deed wat lipgloss op en een armbandje om, en ging voor de spiegel staan. "Vanaf vandaag ga ik meer op mijn uiterlijk letten" zei ze. "Wat meisjesachtigere kleren, mijn haar leuk, sieraden enzo" Mijn meisje....
Ik voel me gelukkig ook weer goed (want gisteren misselijk en diarree, blegh blegh) en de verkoudheid is zo goed als weg. (Tila, flink sprayen en slapen, en armen-om-je-heen)
Dus nu de werkachterstand inhalen en straks mijn Grote Griet uit school halen.
dinsdag 9 februari 2010 om 09:52
~rommeldebommeldebom~
Oei, die stapel cadeautjes voor Oudste Bloesje was iets te groot om zelf te tillen.....
Hoe dan ook; HIEPERDEPIEP HOERAAA voor mijn favoriete 11-jarige uit Provinciedurrep.
En van harte gefeliciteerd, lieve, lieve Bloes-met-de-prachtdochters! aak er een goede dag van, samen met de jouwen!
Oei, die stapel cadeautjes voor Oudste Bloesje was iets te groot om zelf te tillen.....
Hoe dan ook; HIEPERDEPIEP HOERAAA voor mijn favoriete 11-jarige uit Provinciedurrep.
En van harte gefeliciteerd, lieve, lieve Bloes-met-de-prachtdochters! aak er een goede dag van, samen met de jouwen!
dinsdag 9 februari 2010 om 12:08
Zo, zeg. Het is niet mijn maand. Na De Nek nu Het Buikvirus. O ja, en De Bommelding, want ik moet naar werk en kan er niet komen wegens gedoe-met-ontruimde-stations. Thuisblijven kan niet want heb een belangrijke vergadering. Denk dat ik gevarentoeslag ga vragen.
Bloes: gevielzieteerd met je 11-jarig moederschap!!!!!!!!
Bloes: gevielzieteerd met je 11-jarig moederschap!!!!!!!!
.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:02
Oooh,ik word net gebeld door de broer en schoonzus van Mansey, de peetoom en -tante van Mops; de enige van die familie waar ik me altijd door gesteund heb gevoeld. Zojuist,nog geen anderhalf uur geleden, is hun kleine meisje geboren. Nog een jarig meisje vandaag, nog een mooilief grietje op de wereld.
En ze belden mij, omdat ik ondanks alles nu toch 'tante" was geworden. Tante Mimsey. Nu loop ik dus te grienen alsof ik een miljoen gewonnen heb. Tante. Ik. Dat was ik nog niet eerder.
Zelf had ik ook een tante Mimsey. Een geweldige vrouw, jarig op dezelfde dag als Mopsey . Tante Mimsey zijn zie ik dus als een heel bijzonder iets. Tante zijn; dat is een eretitel en een eretaak.
Een babymeisje....
Dames; ik geloof dat ik moet gaan shoppen. Er dienen jurkjes maat 50 gekocht te worden,