Off-topic topic

08-02-2010 13:58 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
.
De magie van het offtopic gaan is zo wel verdwenen hè?
Ik vind dat 'iets tegen n ander zeggen tussendoor in lichtblauwe text' prima te doen, qua topicleesgemak.

Zou dit topic werken? Want met hetzelfde gemak stuur je n PM ofzo. Lichtblauwe text even tussendoor is sneller.
quote:Ann Liv schreef op 08 februari 2010 @ 14:09:

De magie van het offtopic gaan is zo wel verdwenen hè? Wil je ajb een beetje on-topic blijven ja?
mwah idee is wel ok...of het werkt is een 2e.
quote:geve schreef op 08 februari 2010 @ 14:21:

[...]

Wil je ajb een beetje on-topic blijven ja? O excuses! Maar open jij dan even een topic waar ik wel terecht kan met deze off-topic?

Dat PM-en is volgens mij zo gemakkelijk nog niet op het VF.
Als je er héééél diep over nadenkt dat is off-topic gaan hetzelfde als on-topic zijn, maar dan in een ander topic en als blijkt dat dat ander topic niet bestaat dan maak je het, toch?

Net zoals plus en min bij elkaar horen, horen on-topic en off-topic ook bijeen. Maar dat betekent niet dat zij elkaar neutraliseren! Is er meer on-topic dan off-topic dan zou je kunnen besluiten dat het topic zin heeft, anders heeft (of is) het onzin.

On-topic off-topic zijn is daarom een gevaarlijke combinatie want als je het goed doet ontstaat een zwart gat en dàt moeten we niet hebben op dit forum.
Hier een groot fan van OT.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daar hoefde ik niet eens zo diep over na te denken Geve, maar je uitwerking is briljant.
Haaai Q...

Ik vind het juist ontzettend leuk om in een topic tussendoor even naar een 'bekende' te zwaaien, en ik vind het ook leuk als een ander dat naar mij doet
quote:Ann Liv schreef op 08 februari 2010 @ 14:27:

Dat PM-en is volgens mij zo gemakkelijk nog niet op het VF.

Dat komt bij een volgende release, is ons al 3 releases geleden gemeld. Ondertussen moet je maar onzichtbaar schrijven, dat doe ikzelf ook wel.

Zo dus: Tadaa, onzichtbaar!

Moet je alleen nog weten dat er misschien wat onzichtbaars te lezen valt.

Maar wellicht is dit téveel off-topic?
quote:Bianca40 schreef op 08 februari 2010 @ 14:35:

Ik vind het juist ontzettend leuk om in een topic tussendoor even naar een 'bekende' te zwaaien, en ik vind het ook leuk als een ander dat naar mij doet

Zucht...

Vind het niet vervelend hoor.
quote:geve schreef op 08 februari 2010 @ 14:37:

[...]

Dat komt bij een volgende release, is ons al 3 releases geleden gemeld. Ondertussen moet je maar onzichtbaar schrijven, dat doe ikzelf ook wel.

Zo dus: Tadaa, onzichtbaar!

Moet je alleen nog weten dat er misschien wat onzichtbaars te lezen valt.

Maar wellicht is dit téveel off-topic?Ik word altijd zo nieuwsgierig van onzichtbare tekst: al wil ik niet eens weten wat er staat, het trekt me als een magneet.
Weer typisch, TO laat zich in haar eigen OT topic niet meer zien.

SLOTJE!
.

een eigen offtopic topic, jij durft
anoniem_2774 wijzigde dit bericht op 08-02-2010 14:47
Reden: :
% gewijzigd
.
.
Ik wil bij de concurrentie even melden dat er nu ook een on-topic topic bestaat. 't Is maar dat je het weet...
Wat moeilijk om off topic te reageren op een off topic topic, ik wil meteen inhaken en on topic blijven, maar in een zichzelf respecterend off topic topic is on topic blijven natuurlijk niet de bedoeling.
quote:qwertu schreef op 08 februari 2010 @ 14:48:

Maar ja, ik kan me voorstellen dat je niet op het idee gekomen was dat dat soort dingen in mijn leven ook nog gewoon plaatsvinden. Wel dus. En nu heb ik haast, dus ik zal 1) de mail niet direct beantwoorden en 2) me even niet in dit topic laten zien. Dan weten jullie* dat alvast.

*Wie de schoen past... etc.

Ik draag wel mijn eigen schoenen, dankuwel.

Maar ik kan me voorstellen dat het leven van een geil vivasletje heel anders wordt gevuld dan dat van een burgertrut. Dat gezegd zijnde ga ik me maar weer in mijn on-topic topic burcht barricaderen.
Geve,ik vraag me al een poosje af wat jouw avatOr in vredesnaammoet voorstellen..

Kun je ook het grote plaatje laten zien????
Het oorspronkelijk plaatje vind ik niet meer Biebele, en de oorspronkelijke naam ook al niet, maar het is een scherp vertekend beeld van een voet dichtbij de lens, met de rest van de knul op de achtergrond.

Een beetje zoals deze:

Maar dan wel veel stoerder natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven