A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Hèbah, Cay, wat een gedoe weer met zo'n ziekenhuis. Sterkte vandaag dan!

Eigenlijk is het voor LD wel gedoe, maar voor mij/ons minder. Zo hoeft ze ineens niet naar trainingen en wedstrijden over ver. Kijk.. vrijetijd voor mama! Nadeel van krukken kopen zou zijn dat LE en Elvis een andere maat hebben.. moeten we gelijk 3 paar aanschaffen (en nee, ik heb nog nooit met krukken gelopen.. mede dankzij het feit dat je vroeger niet zo makkelijk krukken kon lenen, want ik heb wel 3 of 4 x met m'n 'poot' omhoog gezeten...)
Later is nu
Cay

Wat een gek*t zeg toch altijd met ziekenhuizen enzo.....

Heel goed Dreamer.. meer mamatijd

Hier vandaag even een RL dus ik roep tot laters
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Punctie is goed verlopen, uitslag ook tamelijk snel: Maandag. Heb net pap en mam gesproken. Maandag is wel spannend; als plek schoon is dan wel kijkoperatie voor meer weefselafname, anders niet en gaat vervolgbehandeling starten...
Hallo, allemaal.

Had hier al eerder vandaag gelezen, maar wist niet zo goed hoe te reageren Cay.

Ik kan niet veel meer zeggen dan veel sterkte en een "hug". Fijn dat de punctie goed is verlopen en dat uitslag snel komt. We blijven duimen
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dat is helemaal niet erg Dee, er is ook zo weinig dat je kunt zeggen, maar de hugs en het meeleven dat jullie doen, doet me erg goed. Ik voel me een soort van op afstand gesteund zeg maar.

Jaha het is maar internet...
Fijn Cay. Hier kunnen we idd maar zo weinig doen, maar je weet dat er aan je (en je moeder en vader etc) gedacht wordt, en voor jullie geduimd wordt.

Ik ga slapen nu, hang in there
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Precies Cay, 'het is maar internet' (de meest gevleugelde uitspraak ooit imo) maar fijn dat je iets hebt aan onze berichtjes al kunnen we niet concreet iets voor me doen.

Niet dat het je helpt, aan mijn Lief vertel ik alleen ( voor mij) bijzondere forumdingen en dit was er 1 van.

Blijf voor je duimen/aan je denken.

Dreamer, vanmiddag viel ik in een grappig AH/voetbalmoment bij de AH naast Lief. Scheelt iig weer een extra zakje plaatjes voor LE.

Rest, komt wel weer. Nu slapen. Moe van/door/mede extreem gaaf gesprek vanmiddag. Dan wel geen solli, maar wel loopbaan-oriënterend met iemand die er veel tijd en energie in had gestopt, met mijn LL als chauffeur !
Goeimorgen

Ik snap het niet helemaal Thee, over grappig voetbalAHmoment, maar laat maar komen, die plaatjes Volgens mij is LE nog niet eens op de helft. Ben zo blij dat LD dit keer besloten heeft niet te sparen!

Wel een redelijk snelle uitslag dan, Cay, toch? Als het maandag al bekend is. Maar wat een vervelend gedoe is dat wachten toch.
Later is nu
Cay

En fijn een snelle uitslag!

Thee.. wat fijn he als je hulp krijgt!
Haha Dreamer, had het net gemaild. Door een grappig kassa-incident kreeg betreffende mevrouw extra plaatjes. Ik zei toen, dan de hele rij maar en toen kregen we allemaal 2 zakjes extra
Er wordt zeker aan jou en je moeder gedacht Cay, ook door mij, ik ben blij dat het weekend is, maar voor jou mag het wel snel maandag zijn

Klinkt erg goed dat gesprek Thee, ben blij voor je.

Ik gaf die plaatjes eerst aan de kids die buiten de winkel stonden, maar bewaar ze nu voor wie ze wil hebben;-))
.
Thee, bedankt voor je email.. We beantwoorden, nadat Elvis boodschappen gedaan heeft AH ontketend weer wat he!

Mèn, heb gisterenavond leuk gehad, maar nu brak. Niet meer aan gewend. Kruip dus nog even weer in bed

laterz

Later is nu
Dreamer, zijn mijn mailtjes bij je aangekomen??
Gaaf van je gesprek Thee, en wat lief dat LL mee wilde om te chauffeuren!

Ik heb vandaag ook 5 pakjes voetbalplaatjes gescoord, en ga daar verder niks mee doen, want enige vriendin die kinderen heeft die daar iets mee zouden willen komt expres niet meer bij de AH, omdat ze gek wordt van dat gedoe. Dus wie wil....?? Moet ik even de nummers op de mail zetten? Zeg het maar.

Er stonden overigens kinderen bij de AH, achter een dranghek (!!!), die aan iedereen die naar buiten kwam vroegen of ze plaatjes hadden... het mot tog gvd niet gekker worden

Ik had dus 5 pakjes, want eters vanavond, maar heb dus tegen die kinderen gelogen... ik zei dat ik niks had, oohohoh, karma .

Maar laten jullie maar even weten via de mail of ik nog iets op kan sturen.

Vanavond dus 2 vriendinnen te eten, heerlijk gegeten al zeg ik het zelf; gegrilde tonijn, met een lekkere -verse- pasta (met olijven, bosuitjes, tomaten, knoflook, basilicum) en een salade van sla ( ), zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjtes, artisjokharten, enzovoort enzo. Het viel in de smaak

Nu nog een puinhoop hier in de keuken, maar daar ga ik me morgen maar eens toe zetten....
ah dreamer, had jouw bericht niet gelezen voor ik posting deed.

Dee, ik zeg dan heel 'vals' "ik heb wel plaatjes maar niet voor jullie"

Vandaag weer 2 zakjes extra van de meneer voor me, dus 3 zakjes bij 11 euro boodschappen

Klinkt lekker Dee (op de verse pasta na, daar ben ik geen liefhebber van, geef mij maar elleboogjes (liefst) of spagetti of kleine wokkels).

Maar leuk dat het leuk en lekker was en die keuken komt idd morgen (= later vandaag) wel!

Slaap lekker!
Goedemorgen

Thee wat heb jij weer op een onmogelijk tijdstip gepost!

Hier even een uurtje sporten en verder weinig vandaag

En dat eten klinkt erg lekker De...
Sorry voor niet eerder reageren, maar niet alleen gisterenmorgen brak. Gisterenmiddag in kunstpand gezeten en daarna naar bed. Even gekookt en weer naar bed.. Vanmorgen was de wekker (om kwart voor 8!!) een spelbreker, want ik sliep zo lekker Maarja, de hond moest er natuurlijk uit.

Heb intensief gedroomd over een ex ex ex vriend, uit m'n havotijd zelfs. M;n eerste echte vriendje. Heel wazig met op kamers wonen enzenz. Werd er wat verward van wakker.

Eten klinkt erg lekker Dee.. ! Ik hoop dat LD volgende maand weer wedstrijden kan spelen! Anders moeten we 7 maart maar sowieso afspreken ... 't moet toch niet gekker worden dat het níet spelen van wedstrijden een streep door m'n sociale leven gaat zetten
Later is nu
’Breekt even in

’Tot wanneer is die voetbalplaatjesactie (wow.. een prachtig scrabblewoord).

Ik heb er al een zooi, maar nog niet uitgepakt ??

(geklier met die cellofaantjes)

Laat maar, ik zie dat op entertainment al een topic geopend is, ga daar wel even buurten.
goedemiddag

(en Morrigana, niemand is inbreker hier hoor!)
*zwaait naar iedereen*
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hello meiden.. moet cv aanpassen ( lees inkorten etc) maar zo geen zin vandaag.... zit maar een beetje te surfen enzo...pffff
Cay, al nieuws?

Dreamer, hoop dat het idd lukt mijn nummers na te kijken, des te sneller kan ik meer envelopjes maken/meer spaarders blij maken.

Ga weer ff liggen want nog steeds hondsberoerd, lang leve, al vanaf vrijdag.
Ik kwam ook even kijken of er al nieuws van Cay was.
Theee, je hebt mail

Gisteren geschrokken: LE is 's middags bij de AH gaan staan voor kaartjes (iets waar ik sowieso niet blij mee ben, maar goed..) heeft een oudere meneer tegen hem en z'n neefje gezegd dat hij thuis wel kaartjes had, dat ze maar even mee moesten komen. En wat denken jullie? Ze zijn meegegaan.. gelukkig niets gebeurd.. mijn hart als razende tekeer toen LE dit volledig onbewust van mijn schrik vertelde. Na mijn confrontatie daarmee was zijn reactie "maar oudere mannen doen dat soort dingen niet".. Eh.. nou.. wél!

Dus.. dat doet hij hopelijk ook nietmeer. Ook schoonzus schrok ervan.. die had het verhaal niet zo gehoord. pfoei.

Geen tochtjes meer naar AH dus voor de jongens.

Geen nieuws van Cay nog..
Later is nu
Crisis Dreamer dan schrik je onwijs! Gelukkig dat er niks gebeurd is maar jee had inderdaad anders kunnen lopen.

Hier onrustig nieuws: bedrijf waar vriend werkt gaat reorganiseren. 25% van het personeel wordt ontslagen. We hebben geen idee nog wie wel en niet ontslag krijgt en weten ook niet wanneer we meer horen. Onzekere tijden voor ons dus. Hoop zo dat hij bij de 75% zit die wel mogen blijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven