LOI, NTI of NHA?
maandag 8 februari 2010 om 20:23
Ik zit er over te denken om een cursus boekhouden te gaan volgen, gewoon om mijn kennis wat te verbreden (ik ben administratief medewerkster, doe geen boekhoudkundige werkzaamheden) en wil een schriftelijke cursus volgen. Ik weet dat het LOI wel goed bekend staat, maar het prijsverschil is wel heel groot. LOI of NHA scheelt zo ongeveer de helft! Ik vraag me af of het verschil tussen die instituten nou zo groot is, dat het prijsverschil het waard is.
maandag 8 februari 2010 om 20:48
Ik kies juist voor een thuisstudie, zodat ik het in mijn eigen tempo kan doen. Ik heb al eerder een thuisstudie gedaan en heb daar wel de discipline voor. Het is wel mijn bedoeling bij het begin te beginnen, dus niet meteen pdb of zo. Ik vraag me dus ook af of je niet bij het LOI voor de naam betaald en of NHA niet net zo goed is. Als ze het huiswerk maar een beetje snel & netjes nakijken en het lesmateriaal up to date is.
maandag 8 februari 2010 om 20:51
vrijdag 12 februari 2010 om 15:41
dinsdag 16 februari 2010 om 12:39
Hoi, ik heb cursus medische terminologie gedaan via de NHA en heb nog een cursus van ze liggen, maar bevalt mij goed. Je krijgt map(pen) thuis gestuurd met je lesmateriaal. Je kan zo snel of zo langzaam als je wil de opdrachten maken. Huiswerk kan je online of over de post versturen naar je leraar en ik krijg het altijd snel weer terug, met een cijfer.
Met LOI en NTI heb ik geen ervaring maar de NHA kan ik je aanraden. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad (gelukkig
)
Succes met kiezen en je cursus!
Met LOI en NTI heb ik geen ervaring maar de NHA kan ik je aanraden. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad (gelukkig
Succes met kiezen en je cursus!