Good Luck
maandag 8 februari 2010 om 21:12
Nou hier is het normaal gesproken gewoon pas half 9 dat ze dut. Moe, moe, moe maar slapen ho maar. En dan moet ik haar dus 's morgens ook echt wakker maken om half 8. Na ja, das dan in het weekend weer een stuk minder erg
Kijk, das mooi Star! Ik mail het wel even als mijn jongste van schoot is maar die ligt zo lief te slapen nu dat ik niet bij nummer kan...
Kijk, das mooi Star! Ik mail het wel even als mijn jongste van schoot is maar die ligt zo lief te slapen nu dat ik niet bij nummer kan...
maandag 8 februari 2010 om 21:21
Ai ja das laat idd Su als ze naar school moet. Normaal is het hier half 8, kwart voor 8 hoor, maar ik probeer het gewoon wat vroeger nu. Vooral als B niet slaapt tussen de middag. En meestal werkt het wel, is het stil. Of ze zitten nog wat te zingen ofzo in bed, ook cute.
Ha ha lachen die barbie. Ben je nog lang gebleven?
Ha ha lachen die barbie. Ben je nog lang gebleven?
maandag 8 februari 2010 om 22:18
Nee, ik heb hem maar uitgezet. Ik kan ook wel janken bij films hoor. Maar niet zo hard als Malman haha. Hondjes die geslagen worden of die dan een baasje weer vinden na een wekenlange ellendige tocht en dan strompelend naar hun baasje in de armen rennen, dan gaat de kraan wel los
O en zielige kindjes kan ik ook niet zien op TV.
O en zielige kindjes kan ik ook niet zien op TV.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 8 februari 2010 om 23:07
Hai en bai!
Stomme rapporten zijn nog niet af. Net thuis van mijn collega. Ze moeten donderdag mee en we zijn niet handig geweest qua timing dus nu moeten we nog eveel. Blgh...
Mal; voor oma. Niet leuk zeg, zo medicijn eraf. Wat was de reden dat ze dat zomaar deden dan?
Amalia: ook niet leuk van de heupjes, man en L.
Mamax: maxi weer iets beter?
Compu: fijn dat je zoveel ideeën hebt om het op te pakken! Ik mail je nog hoor, maar even druk!
Stomme rapporten zijn nog niet af. Net thuis van mijn collega. Ze moeten donderdag mee en we zijn niet handig geweest qua timing dus nu moeten we nog eveel. Blgh...
Mal; voor oma. Niet leuk zeg, zo medicijn eraf. Wat was de reden dat ze dat zomaar deden dan?
Amalia: ook niet leuk van de heupjes, man en L.
Mamax: maxi weer iets beter?
Compu: fijn dat je zoveel ideeën hebt om het op te pakken! Ik mail je nog hoor, maar even druk!
dinsdag 9 februari 2010 om 08:54
dinsdag 9 februari 2010 om 09:08
Goedemorgen,
Amalia, wat naar van L! Dat is geen leuk begin van de dag. En je kan er zo weinig aan doen!
En met B en je man dus ook nog niet goed
Haha Star, gewoon ook vrágen waarom ze geen tv op haar kamer heeft.
Ahh.. dat is zeker schattig. Het goede voorbeeld dus, die lieve mama van Ceetje
Suze schattig zeg, dat er dan zo leuk gespeeld wordt!
Bridges, leuk zeg naar Jozeph!
Mamax, hoe is het met Maxi? Alweer wat beter?
Ahh.. Mal, zielug hè, voor Lassie?
Ben je nog een beetje aan het autorijden?
Even thee maken.
Amalia, wat naar van L! Dat is geen leuk begin van de dag. En je kan er zo weinig aan doen!
En met B en je man dus ook nog niet goed
Haha Star, gewoon ook vrágen waarom ze geen tv op haar kamer heeft.
Ahh.. dat is zeker schattig. Het goede voorbeeld dus, die lieve mama van Ceetje
Suze schattig zeg, dat er dan zo leuk gespeeld wordt!
Bridges, leuk zeg naar Jozeph!
Mamax, hoe is het met Maxi? Alweer wat beter?
Ahh.. Mal, zielug hè, voor Lassie?
Ben je nog een beetje aan het autorijden?
Even thee maken.
dinsdag 9 februari 2010 om 09:14
dinsdag 9 februari 2010 om 09:15
Haha.. zal ik eens wat vertellen wat Naatieman van de week zei?
Zegt hij, ik ga op Tobias zn kamer een tv met dvd zetten, kan hij alles zelf regelen, dan hoeft hij ook niet zo achtelijk vroeg bij ons bed te staan.
Die is echt *koekoek*. Ik heb hem even heel hard uitgelachen en gevraagd of hij een grapje maakte. ( dat was dus niet zo )
Zegt hij, ik ga op Tobias zn kamer een tv met dvd zetten, kan hij alles zelf regelen, dan hoeft hij ook niet zo achtelijk vroeg bij ons bed te staan.
Die is echt *koekoek*. Ik heb hem even heel hard uitgelachen en gevraagd of hij een grapje maakte. ( dat was dus niet zo )
dinsdag 9 februari 2010 om 09:16
dinsdag 9 februari 2010 om 09:22
dinsdag 9 februari 2010 om 09:29
Haha.. Mal, jou man dus ook al zo'n idee.
Terwijl Naatieman thuis nooit op zn kamer zat en niet eens een tv boven had.
Nou ja, ik heb gewoon bepaald dat er voorlopig zeker geen tv boven komt!
Blegh ik moet nog zoveel doen. Vaatwasser uitruimen, eten klaar zetten, tas pakken voor Robin, naar mn schoonmoeder om Robin te brengen en daarna nog werken ook
En ik heb er allemaal geen zin in. Maar het moet allemaal binnen nu en 3 kwartier.
Terwijl Naatieman thuis nooit op zn kamer zat en niet eens een tv boven had.
Nou ja, ik heb gewoon bepaald dat er voorlopig zeker geen tv boven komt!
Blegh ik moet nog zoveel doen. Vaatwasser uitruimen, eten klaar zetten, tas pakken voor Robin, naar mn schoonmoeder om Robin te brengen en daarna nog werken ook
En ik heb er allemaal geen zin in. Maar het moet allemaal binnen nu en 3 kwartier.