FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Voor de jongens wel leuke dingen bij Tom Du. Veel felblauw en dat staat mijn jongens goed .
Nou, dat zou wel lekker zijn dan, als ze wel akkoord gaan en het 4 maanden wordt. Hoef je er in elk geval niet aan te twijfelen dat je er goed aan gedaan hebt, als je meteen twee opdrachten hebt!

Net Nano's bed verschoont en kind gesopt, hij ging met 38.6 naar bed en heeft net z'n hele bed ondergespuugd omdat hij zo moest hoesten. Vanmorgen was er nog niks aan de hand, dus ik hoop maar dat hij niet toen vast iemand heeft aangestoken ofzo.

En het vervelende is dat we natuurlijk net morgen allebei moeten werken en mijn moeder net vandaag weer vertrokken is op reis, en we verder niemand hebben die overdag vrij is.
O jeetje Mille, dat is vervelend. Voor Nano, maar ook voor jullie.

Wie weet is het morgen over.... Soms knappen ze op na het spugen. Ik hoop het voor je.

Ik had je wel willen helpen, maar naast dat ik denk dat Nano me niet goed genoeg kent, heb ik een afspraak bij de bank en een lunchafspraak staan.

Maar hij heeft nog een hele nacht om op te knappen, als je het maar hard genoeg gelooft, gebeurt het misschien ook!
Ik ga het heel hard geloven, maar ik heb er een hard hoofd in

Lief aangeboden, maar inderdaad, als hij zich ziek voelt heeft hij het liefst ook wel een vertrouwd iemand in de buurt denk ik.

Hoewel hij daar ook heel wisselend in is, soms is hij heel verlegen en vanmorgen bijvoorbeeld pakte hij rustig Wind bij de hand om haar mee te slepen naar de speelgoedkast en kletste hij er tegen iedereen op los.
Overgeven komt misschien niet door virus, maar echt door het hoesten? Had ik ook vroeger, dan krijgt je maag echt telkens een klap van al dat gehoest.

Leuk hoor, dat jullie Zuchtje al hebben gezien. Morrie, wanneer gaan wij, ook dubbeldaten ?
Lien, zat ook al te denken dat wij wel samen kunnen. Had eerste bedacht met het hele gezin te gaan, maar dat kan altijd nog, Zuchtje loopt niet weg. Maar ja, ik moet werken volgende week . Dan zou het de week erna moeten, dan is het nog geen 1 maart toch?

Ik had 3 dingen op mijn lijstje, en 1 ervan moet ik nog doen, de lades in de garderobekast zetten. Dan heb ik daarna 2 planken vrijmaken voor multomappen met zooi. Zo maar even gaan doen.

Ik denk ook dat Nano morgen weer beter is en gewoon naar de creche kan.
Wind, hoe gaat de borstvoeding en dan vooral mbt dat syndroom van jou? Ik hoor je er niet over, betekent dat dat je er geen last van hebt? Of komt dat altijd pas later?
Ja, daar ben ik van overtuigd, dat het overgeven door het hoesten komt. Maar Nano heeft niet zo heel snel koorts, en als hij het heeft is het meestal niet in een dagje over.

Maar goed, we zien morgen wel. In het ergste geval is Millenium 's morgens thuis en ik 's middags hebben we bedacht, ook al kan dat allebei eigenlijk niet.
Hoe gaat het met Nano?

Net Apie wezen wegbrengen, jeetje wat is het koud!

Mijn haar is gewoon bevroren.

Nu even kopje thee om op te warmen en straks naar nichtje met baby. Gezellig!
Ben benieuwd hoe het met Nano is, maar Mille is vast aan het werk nu, aangezien zij de middagverpleegdienst had .

Hier ook zo koud. Gisteren ook al, toen vergiste ik me er echt in. Nu maar lopend naar school geweest, dan vind ik altijd warmer dan met de fiets.

Ik heb net even de lades in de garderobekast gezet en nu heb ik 2 planken vrij voor administratie. 1 pland voor Harrie en 1 plank voor mij. Ben er helemaal blij mee. Kan ik mooi mijn multomappen gaan inrichten en in de kast zetten.

Zo ga ik naar de bank voor een zakelijke rekening. Zou een uur duren zeiden ze, kan me niet voorstellen. Kan ook niet want ik moet om 12 uur in Den Haag zijn voor een lunch. Dus de verkooppraatjes voor verzekeringen e.d. moeten ze maar achterwege laten .

Ik heb gisteravond op you tube zitten kijken naar de inzending voor het songfestival. Het lijkt wel een grap......
Waarom nou weer 2 keer?
Zo, braaf gestofzuigd. Even brood halen en dan echt weer in de telefoon klimmen voor acquisitie.
Nou het is echt bizar koud ineens weer he? Ik ging gisteren lekker winkelen met mijn moeder en Poppetje en Sum, maar we moesten meteen weer terug naar binnen om extra wantjes, mutsen en sjaals mee te nemen. Min 5 was het geloof ik! Maar goed, wel een heel gezellig dagje gehad, lekker geluncht en nog een leuk shirtje gekocht. 's Avonds op de bank in slaap gevallen, ik slaap echt zoveel de laatste tijd. Het voelt ook echt alsof er een soort van nieuw tijdperk is aangebroken, met voor het eerst in viereneenhalf jaar geen gebroken nachten meer. Heeeeeeeerlijk. Hier geen vierde meer hoor, laat mij maar lekker slapen .

Leuk dat jullie het zuchtje bewonderd hebben! Ik ben ook heel benieuwd, hoop dat ik ook snel een keertje kan komen. Lien en Morrie als jullie nou op een maandag gaan kan ik misschien ook aansluiten? Bij mijn moeder kom ik de komende tijd niet want die gaan in de voorjaarsvakantie op vakantie. Ben wel benieuwd wat voor syndroom Wind heeft...

En ben ook benieuwd hoe het met Nano is, zielig zo ineens spugen.
Ja! Op een maandag, alleen zie ik nu dat 1 maart ook op een maandag is... en eerstkomende maandag kan ik niet en heeft Morrie opdracht en de week daarop is het krokusvakantie.

Hoewel, eerstkomende maandag heb ik lunchafspraak bij schiphol, als Morrie nou niet aan het werk is zouden we wel 's ochtends kunnen afspreken? 's Middags wil ik niet, want dan file stress op terugweg.

En het lijkt wel of weer studeer: ik doe vandaag net zo weinig als vlak voor een tentamen. Eerst stofzuigen, dan broodhalen, maar acquireren... neen, nog niemand gebeld. Ga dus nu maar een paar mensen bellen, want moet vanmiddag alweer op schoolplein staan.
O en Morrie, dat doe je stiekem heel handig, starten op 1 maart, dat is dus precies na de vakantie .
Gaat Morrie aanstaande maandag niet ergens een weekje archiveren? Enniewee... plannen jullie maar, ik kan sowieso voorlopig op maandagen. Gezellig!

Mille, is Nano weer het mannetje?

Morrie, jij gaat goed! De energie straalt van je berichten.Ben erg benieuwd hoe je nu uiteindelijk aan die klus van 4 maanden (want die heb je gewoon in je pocket!) bent gekomen. Is dit oud werkgever? Ik ben echt blij voor je dat je zo'n goede start maakt. Je straalt echt zelfvertrouwen uit! Stoer aan het onderhandelen enzo.

Gisteren was gezellig!

Oh, zuchtje wil eten... later!
Hier is het volgende week al vakantie, dan zou ik ook dinsdag of woensdag kunnen want wel vrij maar geen kinderen. Volgende week wordt maandag nou net weer lastig. Maar volgens mij kon Morrie idd niet volgende week door archiveerklus.
quote:lien schreef op 09 februari 2010 @ 12:13:

O en Morrie, dat doe je stiekem heel handig, starten op 1 maart, dat is dus precies na de vakantie .Nee hoor, want hier is het dan juist de eerste dag van de vakantie .
Volgende week kan in inderdaad niet want klus te klaren. De week erop kan ik dan weer wel (dan is het 22 feb?) maar dan is het dus vakantie bij Lien?

Hoe doe jij dat dan, acquireren, Lien? Wie bel je dan op?

Ik ben bij de bank geweest, heb nu zelfs een zakelijke rekening. Moest 25 minuten wachten op de account manager, irritant want moest om 12.15 uur in Den Haag zijn voor een lunch. Was gelukkig wel op tijd en heb even bijgepraat met een oud collega. Was gezellig. Nu ga ik nog heel even wat van de administratie in de nieuwe mappen doen en dan Schorrie ophalen van school voor judo.
22 feb is hier weer lastig omdat ik met twee kinderen zit. Maar misschien kan Sjaak wat regelen. En anders probeer ik er een te stallen en neem ik er een mee, kan ook nog.
In de week van 22 feb zou ik ook op een andere dag kunnen hoor, dan heb ik (nog) geen werk.
Gezellig, ik zou bijna weer op kraamvisite komen dan om ook Lien, Morrie en LLL weer eens te zien

En ja, ik ben nu dus thuis. Gelukkig pas vanaf 14.30u, heb dus m'n lessen gewoon kunnen draaien en mis alleen vergadering. Millenium is tot 12.30u thuis geweest, en van 12.30-14.30u hebben we een oplossing bedacht die eigenlijk helemaal niet kan, zeker niet als je zelf leerkracht bent: Maxi heeft zich in de grote pauze ziek gemeld en is naar huis gekomen om twee uurtjes op te passen.

Was haar eigen idee en eigenlijk waren we eerst tegen, maar ze had het 5e uur een tussenuur en daarna nog een uurtje gym.. Dat was dus toch wel een erg aanlokkelijke optie.

Zeker omdat ik de laatste tijd toch al niet goed word van alle lesuitval en tussenuren bij haar. Vorige week had ze ook een keer twee uur vrij, en daarna nog een uurtje muziek. Da's toch bijna vragen om spijbelen?

Nano hangt ziek op de bank. Vannacht nog een keer bed moeten verschonen en hij werd wakker met 38.6, dus kdv was niet echt een optie. Morgen is Millenium gelukkig vrij en donderdag ik, dus hij heeft nog twee hele dagen om op te knappen. Moet lukken..
Hahaha Mille, wat een geweldige oplossing! Echt heel grappig, vooral jullie als docenten, foei toch . Arme Nano, is hij echt heel zielig? Zijn jullie kinderen ook zo knuffelig als ze ziek zijn? Ik weet niet of Poppetje dan eindelijk eens zou willen blijven zitten, maar het zou een keer leuk zijn. Tot nu toe zijn de enige mensen waarbij het kind langer dan twee seconden stil op schoot wil zitten opa's. En ik weet echt niet waarom bij hun wel en bij de rest van de wereld niet. Raar kind.

In de week van 22 feb kan ik ook op woensdag ('s ochtends zonder of 's middags mét Dim), en misschien ook wel vrijdag (maar dan niet op maandag). Ligt aan Sjaak.
Weet je.. als jullie er uit zijn dan hoor ik het wel

Ach, arme Nano. En hij was nog zo fit gisterochtend. Lekker aan het kwebbelen en spelen. En wat een oplossing... Maxi laten spijbelen! Die ga je natuurlijk een keer terug krijgen Jullie staan bij haar in het krijt!

Vandaag zo'n lekker dagje gehad! GW is op pas geweest om te praten met twee mogelijke opdrachtgevers en een oud collega. En ik was lekker thuis met ZCHT (dat wordt hem). Hij was vannacht aan het regelen en kwam om de 1,5 - 2 uur voor een voeding. Gelukkig tussen de voedingen door gewoon geslapen in zijn wieg dus viel nog mee en na de voeding van 07.30 uur tot 10.30 uur bij mij op mijn borst geslapen! We werden dus om 10.30 uur wakker. GW had het ochtendritueel op zich genomen en ons laten liggen en toen we wakker werden was hij al de hort op. Vanmorgen het huishouden gedaan (stoffen, stofzuigen) en ZCHT lag lekker in de box. En vanmiddag de kaarten en administratie gedaan. Echt een lekker dagje. Ik ben zo blij dat ik weer normaal kan functioneren.

GW gaat ook lekker. Vandaag gesprek gehad bij een bureau en hij hoort eind van de week of ze hem kunnen gebruiken, vanmorgen gesprek met oud collega en ze gaan samen de iedere dinsdag en donderdag afspreken om bureau op te zetten en aanstaande dinsdag een gesprek bij een bureau voor mogelijke opdracht. Gaat lekker! Ondertussen ben ik nu zijn ondernemingsplan aan het lezen.

Gisteren met ZCHT naar school van KW geweest (moest een kwartier eerder komen van de juf om hem te showen aan de klas), met de auto naar AH geweest en BRS van de crèche gehaald. Echt leuk! Oh, en Peb... hij had hetv warme jasje van Moshje aan. Die witte met bruine streep. Heerlijk warm. Vroeg me eigenlijk nog af of je wat wilde hebben voor die kleding.

Ik ga eens even kijken wat we gaan eten vanavond.

Heb geen idee. Jullie wel?

Asl we naar HvS willen en je ruim van tevoren boekt krijg je extra korting (net als vorige keer). even in de gaten houden dus.
Oh, en vraag over syndroom van Raynaud (kun je googlen, LLL) heb ik gelezen, maar wil er niet teveel over zeggen. Het gaat namelijk... nee, ik zeg het niet. Ik negeer het syndroom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven