** LDR deel 13 **

dinsdag 9 februari 2010 om 14:22
dinsdag 9 februari 2010 om 14:25
Op youtube kan je allerlei filmpjes kijken met jeugdsentiment, Niels Holgersson, Vrouwtje Theelepel, Johan en Pierewiet, de Troetelbeertjes, en verder weet ik het zo niet uit mijn hoofd. Veel dingen was ik al helemaal vergeten tot ik het weer zag, gek hoe je hoofd dan werkt hè, dat je dat opeens weer herkent! Ik had het een keer op mijn werk gezien via een collega, alle collega's waren door het dolle, toen kwam ik thuis, heb ik het mijn broertje laten zien en hebben we wel een uur ofzo die filmpjes zitten kijken, en toen kwam mijn andere broertje dus ik ging met goeie moed en heel veel zin om hem ook in die geweldige ervaring te laten delen en toen zei hij "oh dat kijk ik heel vaak"
dinsdag 9 februari 2010 om 14:35
Oh echt?
Ga ik ook eens zoeken!
Alhoewel: er gaat toch ook niks boven zo'n krakende LP!!!
Fille: ik had dat ook altijd, met afscheid nemen. Ik ben er nu beter in geworden. Ik doe ook niet aan afscheid nemen, ik zeg gewoon altijd: tot de volgende keer en we mailen, we krabbelen, we facebooken, we bellen, we faxen. Komt goed. En dat komt het ook altijd.
Alhoewel ik nu met zoveel mensen contact heb dan ik wel eens gek word. Wat dat betreft kan ik beter leren afscheid nemen.
Ga ik ook eens zoeken!
Alhoewel: er gaat toch ook niks boven zo'n krakende LP!!!
Fille: ik had dat ook altijd, met afscheid nemen. Ik ben er nu beter in geworden. Ik doe ook niet aan afscheid nemen, ik zeg gewoon altijd: tot de volgende keer en we mailen, we krabbelen, we facebooken, we bellen, we faxen. Komt goed. En dat komt het ook altijd.
Alhoewel ik nu met zoveel mensen contact heb dan ik wel eens gek word. Wat dat betreft kan ik beter leren afscheid nemen.
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 09-02-2010 14:45
Reden: Ik word met dt, Super :S
Reden: Ik word met dt, Super :S
% gewijzigd
dinsdag 9 februari 2010 om 14:35
Niels Holgersson had wel een beetje een kutliedje dat onmogelijk is om te zingen na je zevende. Heel hoog.
Wij hadden platen van Barbapappa en Vrouwtje Theelepel (leuk liedje) maar ik weet niet of die nog ergens zijn.
Marg, ja dat is een mooie spreuk.
Over jeugdsentiment: ik realiseer met net dat ik filmpjes van een optreden van Pearl Jam op Pinkpop bekijk, waar ik bij was en dat dat dit jaar tien jaar geleden is! Ik ben oud. Kan je nagaan hoe oud Eddie Vedder is. En toch blijft het een mooie man.
Wij hadden platen van Barbapappa en Vrouwtje Theelepel (leuk liedje) maar ik weet niet of die nog ergens zijn.
Marg, ja dat is een mooie spreuk.
Over jeugdsentiment: ik realiseer met net dat ik filmpjes van een optreden van Pearl Jam op Pinkpop bekijk, waar ik bij was en dat dat dit jaar tien jaar geleden is! Ik ben oud. Kan je nagaan hoe oud Eddie Vedder is. En toch blijft het een mooie man.
dinsdag 9 februari 2010 om 14:47
quote:Margaretha2 schreef op 09 februari 2010 @ 14:22:
[...]
De wereld is veel te groot om een afscheid te voorkomen, maar veel te klein voor het voorkomen van een hereniging Ah, zo mooi! Als het wat wordt met Bassist ga ik dat op mn kont tatoeëren! Of op mn trouwkaart zetten!
[...]
De wereld is veel te groot om een afscheid te voorkomen, maar veel te klein voor het voorkomen van een hereniging Ah, zo mooi! Als het wat wordt met Bassist ga ik dat op mn kont tatoeëren! Of op mn trouwkaart zetten!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 9 februari 2010 om 14:58
dinsdag 9 februari 2010 om 14:58
De Seend vond ik stom.
Alfred J. Kwak. Mijn hart breekt als ik denk aan de eerste aflevering waarin de ouders van Alfred doodgereden worden. Dat was trouwens sowieso geen lichte kost. Met Dolf met het snorretje die de wereld over wil nemen met allerlei marcherende soldaten en iets wat verdacht veel op een hakenkruis lijkt.
David de Kabouter was ook leuk (ook leuk liedje). Ik wil graag weten hoe het liedje van Teddy Rukspin (? of iets van soortgelijke strekking) ging maar kan dat nooit vinden.
Nemo, met Berliner was ik al veel beter geworden in afscheid nemen. Maar ik accepteer ook gewoon dat ik het naar vind. Het kan niet altijd feest zijn in het leven.
Alfred J. Kwak. Mijn hart breekt als ik denk aan de eerste aflevering waarin de ouders van Alfred doodgereden worden. Dat was trouwens sowieso geen lichte kost. Met Dolf met het snorretje die de wereld over wil nemen met allerlei marcherende soldaten en iets wat verdacht veel op een hakenkruis lijkt.
David de Kabouter was ook leuk (ook leuk liedje). Ik wil graag weten hoe het liedje van Teddy Rukspin (? of iets van soortgelijke strekking) ging maar kan dat nooit vinden.
Nemo, met Berliner was ik al veel beter geworden in afscheid nemen. Maar ik accepteer ook gewoon dat ik het naar vind. Het kan niet altijd feest zijn in het leven.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:07
dinsdag 9 februari 2010 om 15:11
Ik ken de seend wel maar daar was ik niet zo weg van
Ik keek vroeger ook dit, het was mijn favoriet: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gophers
Maar niemand kent het
Ik keek vroeger ook dit, het was mijn favoriet: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gophers
Maar niemand kent het