Jezus te paard!!!
dinsdag 9 februari 2010 om 18:11
Hebben we niemand die iets kan betekenen met wiggelroedes, ofzo?
Staat Meds al klaar met haar tractor, wc ontstopper en ijzeren kettingen voor als het een vacuumbevalling wordt?
Ik vind dat we á la de goede feeën van Doornroosje dat kind ook van alles toe moeten wensen straks. Op rijm.
Staat Meds al klaar met haar tractor, wc ontstopper en ijzeren kettingen voor als het een vacuumbevalling wordt?
Ik vind dat we á la de goede feeën van Doornroosje dat kind ook van alles toe moeten wensen straks. Op rijm.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 februari 2010 om 18:14
dinsdag 9 februari 2010 om 18:22
Die gescheurde lakens bind je volgens mij om je hoofd, als wroethulp zijnde en als je er een prop van maakt kan de kraamvrouw de buurt niet bij elkaar gillen. Altijd handig om met zo'n strook een niet-bedoelde uitpersing te bedekken ( en af te vegen) , een strook over de TL balk zorgt voor sfeervolle verlichting.
Een strook - zowel om de enkels als om de polsen geknoopt - zorgt voor de perfecte pershouding ( mits lekker strak aangesnoerd ).
Een strook - zowel om de enkels als om de polsen geknoopt - zorgt voor de perfecte pershouding ( mits lekker strak aangesnoerd ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 februari 2010 om 18:35
dinsdag 9 februari 2010 om 18:39
Nou...sommige vrouwen ( vraag me niet waarom....) willen na die eerste traumatische ervaring nog een keer die lijdensweg om een baby te krijgen, dus hij kan nog even dienst doen for the time beeing.
Ik heb overigens net in de telegraaf ( jaja, altijd fijn voor een stukje baggerjournalistiek) een verhaal gelezen van een engelse jongeman. Deze meneer ging kaartjes halen voor een of andere voetbalwedstrijd en weigerde dus uit de rij te stappen toen zijn vrouw belde dat de bevalling was begonnen. Drie uur nadat ze belde had hij zijn kaartjes en ging ie snel naar huis om de bevalling ternauwernood bij te wonen.
Als dit ook mijn vent was he....dan had ik hem persoonlijk een epi gegeven. Ben je dan helemaal besodelaaitafeld of niet zeg!
Ik heb overigens net in de telegraaf ( jaja, altijd fijn voor een stukje baggerjournalistiek) een verhaal gelezen van een engelse jongeman. Deze meneer ging kaartjes halen voor een of andere voetbalwedstrijd en weigerde dus uit de rij te stappen toen zijn vrouw belde dat de bevalling was begonnen. Drie uur nadat ze belde had hij zijn kaartjes en ging ie snel naar huis om de bevalling ternauwernood bij te wonen.
Als dit ook mijn vent was he....dan had ik hem persoonlijk een epi gegeven. Ben je dan helemaal besodelaaitafeld of niet zeg!
dinsdag 9 februari 2010 om 19:10