Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 19:33:

lol Daarnaast zal ik een kaarsje branden op het behoud van jouw Yoni.
DTEEZ!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2010 @ 19:35:

je voeten laten masseren zie ik ook ergens als tip; daar zitten drukpunten die naar je baarmoeder schieten en daar iets doen met de vergrendeling van je binnenwaartse kinderkamer, of zo.... het fijne weet ik er ook niet van.:roflol: je binnenwaartse kinderkamer?
Oh vooral dat voeten masseren gebeuren laat ik nu even aan JG horen.....

DTEEZ!
In bad gaan is een goed idee ( niet doen als je vliezen gebroken zijn, in dat geval eerst even overleggen met je VK)

Voetmassage is altijd goed, en verder gewoon lekker relaxen
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 19:35:

@Spijker....er komt uiteindelijk een kop van 10 cm door, die ene vinger maakt ook niet uit he.....

Maar dan staat de baarmoedermond toch al open, met ontsluiting enzo? (ik ben nu constant bang dat ik iets heel doms aan het typen ben)

Wat je schrijft klinkt wel heel bijzonder, je kind aanraken terwijl het nog niet geboren is!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:fussie schreef op 09 februari 2010 @ 19:32:

Aaah, ik ben nog een uurtje op, Djoels, het zou fijn zijn als er in die tijd nog wat schot inkomt. Kan ik lekker slapen met het vooruitzicht van morgen een verse baby

Crini, de ban is bijna voorbij hoor. Denk dat ze vanaf volgende week maandag er weer is.

Ik was hiet niet zoveel deze week

dan mis je dat allemaal
Whatever, I do what I want
Nee is niet dom Spijker....ik kwam er ook pas achter toen het kind er al vol in zat hoor. Je kunt ook alleen strippen als je enigszins ontsluiting hebt ( 1 a 2 cm) en dat hebben heel veel vrouwen al op het eind van de zwangerschap ( of halverwege zoals ik, dat was wel weer minder)
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 19:14:

Crini de ban is al bijna weer voorbij hoor, lag je onder een rotsblok ofzo nee erger, mijn laptop was in reparatie
Whatever, I do what I want
Ik ben plaatsvervangend gewoon helemaal hyper omdat Djoels vanmiddag oneerbaar betast is zeg hey...
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 19:41:

Nee is niet dom Spijker....ik kwam er ook pas achter toen het kind er al vol in zat hoor. Je kunt ook alleen strippen als je enigszins ontsluiting hebt ( 1 a 2 cm) en dat hebben heel veel vrouwen al op het eind van de zwangerschap ( of halverwege zoals ik, dat was wel weer minder)Ik wou net zeggen, dat geven ze dus écht niet bij biologie! Je krijgt uit den treuren condooms die over bananen heen moeten en enge close ups van wratten op plaatsen waar je als onschuldige tiener zéker geen wratten wil... Maar ik denk dat als ze gewoon wat meer bevallingsdetails zouden geven, dát me pas echt afgeschrokken zou hebben om te beginnen met vrijen!
quote:Djoels schreef op 09 februari 2010 @ 19:35:

Ik hoop dat het gaat beginnen..... lijkt me zo leuk! Daar schijnen de meningen over verdeelt te zijn is me vertelt
Djoels, ik zit er helemaal klaar voor.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben van mening dat men de dames op het voortgezet onderwijs net als in Amerika een keer een bevalling moet laten zien op dvd, en een week lang met zo'n huilpop moet laten rondlopen. Scheelt enorm in het aantal tienerzwangerschappen.
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 19:46:

Ik ben van mening dat men de dames op het voortgezet onderwijs net als in Amerika een keer een bevalling moet laten zien op dvd, en een week lang met zo'n huilpop moet laten rondlopen. Scheelt enorm in het aantal tienerzwangerschappen.

Dat doet een school hier in de stad idd Suus. Werkt erg afschrikkend, een stagiaire bij ons heeft al gezegd dat zij voorlopig geen kind hoeft. Was haar veel te veel drukte en gedoe.

Wat niet wegneemt dat er ook wel nare dingen in het artikel stonden hoor. Er was veel met de pop geschud en één keer zelfs gewoon in een kast gelegd voor 2 dagen.

artikel in krant over babypop
Djoels, ik vraag me zomaar af he, waar heb jij de laptop nu? Balancerend op je buik? Of op je schoot maar dan helemal op het puntje bij je knieën? Of heeft JG een laptoptafeltje voor je getimmerd?
Hier Norre in de straat van Djoels. Jawel, ben weer afgereisd naar het land van carnaval. Behalve wat toestromende pers en een gillende vrouw met een witte strook laken om haar hoofd, nog geen meldenswaardige dingen hier.
Oeh! Hier moet ik zijn voor de komst van JBG! Net op tijd lees ik... Het hoofdje is al aangeraakt, nu de rest nog
Dit is echt veruit het grappigste topic van het forum van de afgelopen dagen . Ik zit nu in de trein te forummen op m'n mobiel met een dikke grijns te stuiteren op m'n stoel en mensen kijken me nog nét niet meewarig aan .
Roflol Norre de vliegende reporter.
quote:CoffeePot schreef op 09 februari 2010 @ 20:16:

Dit is echt veruit het grappigste topic van het forum van de afgelopen dagen . Ik zit nu in de trein te forummen op m'n mobiel met een dikke grijns te stuiteren op m'n stoel en mensen kijken me nog nét niet meewarig aan .Kijk maar uit Koffiepotje, voor je het weet heb je de ME en een beschuldiging tot het plegen van een mogelijk terroristische aanslag aan je broek hangen....
quote:kathykatinka schreef op 09 februari 2010 @ 20:07:

Oeh! Hier moet ik zijn voor de komst van JBG! Net op tijd lees ik... Het hoofdje is al aangeraakt, nu de rest nog

KK, een waarschuwing! Niet te veel teruglezen, want er zijn net enge details gegeven over zwangerschappen en bevallen die we helemaal niet moeten weten als we ooit ook nog eens een eigen JBG-tje willen produceren!

Verder zit ik hier naast de drankkast, kom je er ook bij?
.
Ik heb hier nog wel zo'n enorme vijf-lont kaars, dat moet de lading wel dekken dacht ik zo Q. Brand je gezellig mee?
Mijn hemel, moet zoiets in een yoni dan?
quote:fussie schreef op 09 februari 2010 @ 20:25:

Mijn hemel, moet zoiets in een yoni dan? Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar ja om met JBG direct af te reizen naar Beverwijk lijkt me ook niets!!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven