Saai!
maandag 8 februari 2010 om 09:27
Dank je Snjookie. Helaas mag ik vandaag niet op iemands farm saai werken van FV, gisteren al te veel gedaan.
Sarah, wat een rotzakken zijn er op Ebay.
Monday, monday, Yeaaah *not*. Saaie dag gaat het worden. Lief uit bed gooien, boodschappen saai samen gaan doen, nog ff bij elkaar zijn en dan gaat Lief werken. En ik uiteraard niet saai poetsen, de benedenverdieping (waarom hebben wij een groot huis met zijn tweeen?).
Snjookie, gaat lekker saai naar de kapper.
Sarah, wat een rotzakken zijn er op Ebay.
Monday, monday, Yeaaah *not*. Saaie dag gaat het worden. Lief uit bed gooien, boodschappen saai samen gaan doen, nog ff bij elkaar zijn en dan gaat Lief werken. En ik uiteraard niet saai poetsen, de benedenverdieping (waarom hebben wij een groot huis met zijn tweeen?).
Snjookie, gaat lekker saai naar de kapper.
maandag 8 februari 2010 om 20:09
Des: fijn dat het weer een beetje beter gaat en bedankt dat jij de waarschuwing hebt gegeven aan TD *tsk, veelste uitbundig*
Ik geloof dat ik zelf even naar mijn eigen advies moet luisteren.... Vanochtend begonnen met het ophalen van de handtekeningen-lijsten, tussen de middag ben ik er TE VOET opuit gegaan voor hetzelfde... Na het werk moest ik gymles geven en zometeen handwerkavond.... Saaie dag dus.
(hoe zat het ook al weer: luisteren naar eigen lichaam of zo iets toch.....)
Ik geloof dat ik zelf even naar mijn eigen advies moet luisteren.... Vanochtend begonnen met het ophalen van de handtekeningen-lijsten, tussen de middag ben ik er TE VOET opuit gegaan voor hetzelfde... Na het werk moest ik gymles geven en zometeen handwerkavond.... Saaie dag dus.
(hoe zat het ook al weer: luisteren naar eigen lichaam of zo iets toch.....)
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 8 februari 2010 om 20:48
Dez goede ingreep, TD had kunnen weten dat iets te enthousiast zwaaien een gele kaart oplevert
En fijn dat het iets beter met je gaat, hou je nog wel even koest he.... anders krijg je weer saai hoofdpijn.
Sarah wat ben jij saai zeg, saaie dingen beleef je daar down under.
Steph saai zeg kapotte voetjes, hoop dat het voetenbadje lekker was.
Snjookje saai andijviestamp en luister saai naar je lijf ja! Jij zou beter moeten weten
En fijn dat het iets beter met je gaat, hou je nog wel even koest he.... anders krijg je weer saai hoofdpijn.
Sarah wat ben jij saai zeg, saaie dingen beleef je daar down under.
Steph saai zeg kapotte voetjes, hoop dat het voetenbadje lekker was.
Snjookje saai andijviestamp en luister saai naar je lijf ja! Jij zou beter moeten weten
maandag 8 februari 2010 om 20:49
dinsdag 9 februari 2010 om 08:59
Saaie morgen allemaal,
Dushi, een avond op hakken staan.........
Ik ga dadelijk mijn rijst oogsten daarna met oom weer naar een aantal winkels (ik denken dat hij klaar was) saai. Was nog in de droger doen. Nog wat saaie dingen doen. Dan douchen, mooi maken (zover het gaat) nieuwe kleren aan en dan om 1600 de trein naar den bosch voor diner met lief en collega's. Hoop maar dat het saai gaat worden.
Maar tussen alles door kom ik nog hier hoor. lekker saai doen.
Dushi, een avond op hakken staan.........
Ik ga dadelijk mijn rijst oogsten daarna met oom weer naar een aantal winkels (ik denken dat hij klaar was) saai. Was nog in de droger doen. Nog wat saaie dingen doen. Dan douchen, mooi maken (zover het gaat) nieuwe kleren aan en dan om 1600 de trein naar den bosch voor diner met lief en collega's. Hoop maar dat het saai gaat worden.
Maar tussen alles door kom ik nog hier hoor. lekker saai doen.
dinsdag 9 februari 2010 om 13:07
Steph hou het nieuws even in de gaten. Voor zover ik kan nagaan ligt Den Bosch nog plat ivm een persoon die zei een bom bij zich te hebben. Persoon is aangehouden zodra hij de trein uitkam maar om 12 uur was dit nog het nieuws, wanneer het station vrijgegeven wordt is nog niet bekend. Succes en veel plezier vandaag. En niet meer op te hoge hakjes staan Steph. Even uitlopen of gewoon voor de sier in de kast laten staan en lagere hakken kopen.
Snookje goed dat je even saai luistert.
Abusu leuk dat je nar taalles gaat.
Ik ben even saai naar buiten gegaan maar wat een bittere kou zeg. Lekker die wind die het extra koud aan laat voelen. Moest saai wat kaartjes op de bus doen, maar ben weer lekker in mijn warme huis. Verder niets saais gepland, wat werk doen en tussendoor even de farm bezoeken
Snookje goed dat je even saai luistert.
Abusu leuk dat je nar taalles gaat.
Ik ben even saai naar buiten gegaan maar wat een bittere kou zeg. Lekker die wind die het extra koud aan laat voelen. Moest saai wat kaartjes op de bus doen, maar ben weer lekker in mijn warme huis. Verder niets saais gepland, wat werk doen en tussendoor even de farm bezoeken
dinsdag 9 februari 2010 om 21:58