welke halfedelsteen is dit?
dinsdag 9 februari 2010 om 21:26
Ik heb een totemsteen gekregen maar ik vraag mij af wat voor soort steen het is. Staat niet op het kaartje dat ik erbij kreeg. Het gaat om de goudbruin gestreepte steen. Op de foto min of meer bovenaan midden/links. Hij ligt rechts van een donkergroene, half over een oranje-achtige met een handje en links van een rozenkwarts.
Ik zoek me suf!
Het plaatje wil zich niet laten invoegen, vandaar de link:
steentje
Ik zoek me suf!
Het plaatje wil zich niet laten invoegen, vandaar de link:
steentje
dinsdag 9 februari 2010 om 21:47
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 21:44:
Klopt Rembo maar niet in de jaspis variant ( picture jaspis inderdaad). Heb hier bakken vol met dat spul liggen ivm mijn eigen werk Leuk, wat doe je voor werk? Als het te herkenbaar is, mag je de vraag negeren hoor. Maar vind de halfedelstenen erg mooi, ben mij sinds kort aan het verdiepen daarin.
Klopt Rembo maar niet in de jaspis variant ( picture jaspis inderdaad). Heb hier bakken vol met dat spul liggen ivm mijn eigen werk Leuk, wat doe je voor werk? Als het te herkenbaar is, mag je de vraag negeren hoor. Maar vind de halfedelstenen erg mooi, ben mij sinds kort aan het verdiepen daarin.
dinsdag 9 februari 2010 om 21:58
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 21:49:
ow wacht eens Rembo, heb jij een foto van internet geplukt? Er staat namelijk gewoon een reclamefoto van een website, desir.nl, geen foto van een steen.
Klopt hahahaha zie het nu ook pas......
Maareh wil je de link wel geven maar mag niet...
ow wacht eens Rembo, heb jij een foto van internet geplukt? Er staat namelijk gewoon een reclamefoto van een website, desir.nl, geen foto van een steen.
Klopt hahahaha zie het nu ook pas......
Maareh wil je de link wel geven maar mag niet...
Aliquando et insanire lucundum est
dinsdag 9 februari 2010 om 23:25
woensdag 10 februari 2010 om 08:11
Amethist vind ik ook erg mooi, ik hou van paars en lila en heb diverse hangertjes varierend van lichtpaars naar donkerpaars. Ook mooi vind ik een chalcedoon. Ik heb ook een mosgroene met een beetje roze, dat is een unakriet als ik me niet vergis. Verder heb ik een boeddha in goudsteen, ook heel apart. Hematiet vind ik ook zo mooi.