Jezus te paard!!!
dinsdag 9 februari 2010 om 23:46
Een kaars van onder,
goed idee.
Daar kan ik denk ik wel wat mee.
Wel van voren,
niet achterom.
Straks ligt je schouder uit de kom.
Pak die grote van de kast,
en kijk even of 'ie past.
Als het gaat scheuren dan stop er maar mee,
straks moet je hechten in je snee.
Dan kun je die string wel vergeten,
en dan baal je als de neten.
Laat je niet gek maken door mij,
lees het boekje van de Breij.
Zij verteld wel hoe het zit,
van embryo tot aan de tit.
goed idee.
Daar kan ik denk ik wel wat mee.
Wel van voren,
niet achterom.
Straks ligt je schouder uit de kom.
Pak die grote van de kast,
en kijk even of 'ie past.
Als het gaat scheuren dan stop er maar mee,
straks moet je hechten in je snee.
Dan kun je die string wel vergeten,
en dan baal je als de neten.
Laat je niet gek maken door mij,
lees het boekje van de Breij.
Zij verteld wel hoe het zit,
van embryo tot aan de tit.
woensdag 10 februari 2010 om 00:05
wij zitten naar de laptops te staren
want Djoels gaat nu echt bijna baren
en kennelijk is rijmen behulpzaam
bij die geboortesantekraam
daarom dichten hier alle halvegaren
ook scheuren er lakens aan stukken
en het roken op de gang wil nogal lukken
we kunnen haar geen ananas aansmeren
maar ze wil wel orgasmeren
dus laat nog een stripper aanrukken
op de bank ligt alvast een foulard
want die hoes stak zo lastig in elkaar
bevallen op de vloer is een goed idee
want hoewel gelegd door een prostitué
kwam die nieuwe vloer toch nog op tijd klaar
Djoels nog even die laatste eindsprint
we kijken uit naar je prachtige kind
het is straks van 'au' en van 'wauw'
voordat voor JG en jou
't burgerlijk gezinsbestaan begint!
want Djoels gaat nu echt bijna baren
en kennelijk is rijmen behulpzaam
bij die geboortesantekraam
daarom dichten hier alle halvegaren
ook scheuren er lakens aan stukken
en het roken op de gang wil nogal lukken
we kunnen haar geen ananas aansmeren
maar ze wil wel orgasmeren
dus laat nog een stripper aanrukken
op de bank ligt alvast een foulard
want die hoes stak zo lastig in elkaar
bevallen op de vloer is een goed idee
want hoewel gelegd door een prostitué
kwam die nieuwe vloer toch nog op tijd klaar
Djoels nog even die laatste eindsprint
we kijken uit naar je prachtige kind
het is straks van 'au' en van 'wauw'
voordat voor JG en jou
't burgerlijk gezinsbestaan begint!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 10 februari 2010 om 00:10
woensdag 10 februari 2010 om 00:18
Q weltrusten ik ga zo ook slapen want ja, van al dat wachten op wordt je flink moe. Ben blij dat ik geen ochtenddienst heb. Want anders slaap ik op het moment dat Djoels ontplopt
Djoels als je ontplopt op het moment dat ik pit dan wens ik je alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en vooral heerlijk genieten van het nieuwe wondertje
Djoels als je ontplopt op het moment dat ik pit dan wens ik je alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en vooral heerlijk genieten van het nieuwe wondertje
woensdag 10 februari 2010 om 00:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2010 @ 23:50:
Ik zou wijdbeens gaan zitten met iets lekkers tussen je benen om dat kind te lokken....flesje melk, of zoiets.
Heel hard op je arm blazen, zou dat helpen?
Dat kind kan toch gewoon op zoek naar het kaarslicht aan het eind van de tunnel?
(Maar om heel eerlijk te zijn, terwijl ik normaal echt heel lief ben en iedereen het beste gun, hoop ik dat deze gewoon blijft zitten. Ze zeggen altijd dat er nog nooit een is blijven zitten, maar voor alles is een eerste keer. En nu ik na dagen denken "wat een idiote topictitel" uit verveling maar eens ben gaan kijken en me vervolgens geen moment meer verveeld heb mag het van mij nog wel wat weekjes duren. En zeg nou eerlijk, je hier vermaken is veel leuker dan bevallen. Dus ik zeg het ook in het belang van moeder en kind)
Ik zou wijdbeens gaan zitten met iets lekkers tussen je benen om dat kind te lokken....flesje melk, of zoiets.
Heel hard op je arm blazen, zou dat helpen?
Dat kind kan toch gewoon op zoek naar het kaarslicht aan het eind van de tunnel?
(Maar om heel eerlijk te zijn, terwijl ik normaal echt heel lief ben en iedereen het beste gun, hoop ik dat deze gewoon blijft zitten. Ze zeggen altijd dat er nog nooit een is blijven zitten, maar voor alles is een eerste keer. En nu ik na dagen denken "wat een idiote topictitel" uit verveling maar eens ben gaan kijken en me vervolgens geen moment meer verveeld heb mag het van mij nog wel wat weekjes duren. En zeg nou eerlijk, je hier vermaken is veel leuker dan bevallen. Dus ik zeg het ook in het belang van moeder en kind)
woensdag 10 februari 2010 om 07:55
quote:Szwaan schreef op 10 februari 2010 @ 00:19:
[...]
Geheel eens met Szwaan. Lekker laten zitten dat kind.
Normaliter kan ik best grappig zijn (vind ik zelf dan toch), maar in dit topic heb ik een bescheiden meeleespositie ingenomen. Zó grappig, nee, dat red ik niet.
Maar gaan jullie vooral door, ik geniet.
[...]
Geheel eens met Szwaan. Lekker laten zitten dat kind.
Normaliter kan ik best grappig zijn (vind ik zelf dan toch), maar in dit topic heb ik een bescheiden meeleespositie ingenomen. Zó grappig, nee, dat red ik niet.
Maar gaan jullie vooral door, ik geniet.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 10 februari 2010 om 08:05
En nog niets? Grrrr, ik blijf iedere ochtend kijken of er al wat actie in de tent is. Komt het misschien omdat er nog niet is afgeteld? Ik bedoel, er komen hier fantastisch goede adviezen voorbij, dus je bent Yoni-technisch helemaal klaar voor een bevalling, maar iemand moet het ook JBG wel even laten weten.
Hier, Bea doet wel even het startschot:
Hier, Bea doet wel even het startschot:
Dat zeg ik....
woensdag 10 februari 2010 om 08:07
SJeeeeeeeeeeeeeezus, zijn we echt het belangrijkste vergeten: aftellen? Hoe dom kun je zijn.
Is nu ook een beetje laat om nog te beginnen.
Nou ja, ik doe vast een groot deel: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, .....
Is nu ook een beetje laat om nog te beginnen.
Nou ja, ik doe vast een groot deel: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, .....
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.