Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 19:35:

Sum carnaval is leuk, vooral in Breda!Ja maar WAT is er dan zo leuk aan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Sanne 1,5 jaar lang een relatie. Waarom is het uit? Je hoeft het niet te vertellen heur...

*Gaat nu echt aanstalten maken richting douche*
best indrukwekkend, zit met een half oog DWDD te kijken en daar is die Nederlandse jongen die met Kerst die bomaanslag in dat vliegtuig verijdeld heeft...

*bedenkt zich dat ze ook moet douchen EN nog moet eten*
quote:Summerdance schreef op 10 februari 2010 @ 19:37:

[...]

Ja maar WAT is er dan zo leuk aan?

Gewoon dronken zijn en met iedereen ouwehoeren en permissie hebben om met iedereen te zoenen die je leuk vindt. (maar heeft dat nooit gedaan met Carnaval, wel met Leids ontzet, het spelletje hoeveel corpsballen kan je op 1 avond scoren, maar dat was middelbare schooltijd. Verwonder me nog steeds over dat ik nooit een koortslip of erger pfeiffer heb opgelopen ).

Vroeger was carnaval echt een feestje voor mij, omdat ik weer snoepjes mocht eten (jaja ik was een braaf katholiek meisje).
Kom jij van beneden de rivieren dan Pom?

Leids ontzet gaan we dit jaar samen vieren goed?

Pom in zo'n geval heet het geen koorTslip, maar een Koorlip

*moet heel erg lachen om haar eigen hele stomme grapje*
quote:Summerdance schreef op 10 februari 2010 @ 19:43:

Kom jij van beneden de rivieren dan Pom?

Leids ontzet gaan we dit jaar samen vieren goed?

Pom in zo'n geval heet het geen koorTslip, maar een Koorlip

*moet heel erg lachen om haar eigen hele stomme grapje*

Nee, maar 1 van mij corpsvriendjes kwam uit Zevenbergen, dus toen geïntroduceerd met het carnaval in Breda.

Je grapje is stom, maar ik moest wel lachen.

Leids ontzet dit jaar ik vind het prima.
Ik ben met de carnaval altijd in Bergen op Zoom te vinden. De sfeer is daar super. Dit jaar wel iets minder intensief dan afgelopen jaar verwacht. Tja Sum wat is daar leuk aan? Veel plezier met vrienden en familie, een geweldige sfeer...
*zet vast in agenda 3 oktober drinken en koorballen zoenen*

Aha, ik dacht al, Pom praat helemaal niet met een zachte G
quote:sneezeweasel schreef op 10 februari 2010 @ 19:47:

Ik ben met de carnaval altijd in Bergen op Zoom te vinden. De sfeer is daar super. Dit jaar wel iets minder intensief dan afgelopen jaar verwacht. Tja Sum wat is daar leuk aan? Veel plezier met vrienden en familie, een geweldige sfeer...

ja duhhh.....is dat het?

Maar daar hoef je toch niet per se voor te carnavallen?

Dat kan toch ook op, ik noem maar wat, 17 mei of zo?
Zit ook naar DWDD te kijken, bizar!
Hij is echt wel een held hoor!

Moet wel lachen net...nou ja en toen riep ik heel hard water, water

en toen kwam er iemand met een thee kannetje water...
Neuh ik zoen niet meer met corps (MI was een uitzondering), die geven over van de drank en zoenen je daarna gerust zonder hun mond te hebben gewassen of gespoeld brrrrr
quote:Summerdance schreef op 10 februari 2010 @ 19:48:

[...]

ja duhhh.....is dat het?

Maar daar hoef je toch niet per se voor te carnavallen?

Dat kan toch ook op, ik noem maar wat, 17 mei of zo?Jawel, want dat is traditie.....voor zo'n traditioneel meisje als jij mag je niet afwijken van de gangbare norm!!!
Tja Sum ik kan je niet uitleggen wat t dan precies is. Misschien t gevoel dat er heerst, dat een complete stad in het teken staat van 1 volksfeest. Soort saamhorigheid. Ik heb ook nog nooit gehoord dat er in die periode gezeik is in de stad. Iedereen heeft plezier. Ook als je geen drank op hebt.
T is inderdaad een held Sum en dan dat voicemailbericht, helemaal hyper... wat een geluk dat het zo is afgelopen.
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 19:37:

@Sanne 1,5 jaar lang een relatie. Waarom is het uit? Je hoeft het niet te vertellen heur...

*Gaat nu echt aanstalten maken richting douche*

was een man met al een dochter uit een eerder huwelijk, ik deed super mijn best om me aan te passen en er goed mee om te gaan, hij vond dat ik gewoon in zijn leven erbij kon komen zonder dat hij zelf moest veranderen of moeite kon doen voor mij. Zoveel liefde zat er kennelijk niet bij hem. toen het te complex werd voor hem trok hij de stekker eruit en zat ik weer in mijn eigen app (die gelukkig nog niet verkocht was!!)

Carnaval!! ik woon boven de rivieren! ben er te nuchter voor denk ik al is een feestje waar je ff niet hoeft na te denken en je gewoon verschillende leuke mannen kan zoenen een heel goed medicijn voor luddevude..
Aaah man met kind, 1x meegemaakt en sindsdien geen optie meer. En nu, is het voor jou echt over? Of wil je hem nog terug?
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 20:34:

Aaah man met kind, 1x meegemaakt en sindsdien geen optie meer. En nu, is het voor jou echt over? Of wil je hem nog terug?Oh echt?! jij ook al, vertel! hoe lang was de relatie? en hou oud was het kind? wat mij betreft ook geen man meer met kind of het moet iemand zijn die er een stuk "gezonder" in staat. nee terugwillen is geen optie meer al speelt de emotie soms rare spelletjes met het verstand vooral als je weer even teruggeworpen bent op jezelf. Het is een pittig pakket hoor een man met kind en dat moet hij zich ook realiseren en zn nieuwe partner in steunen en dat doe je niet alleen met een aai over de bol maar ook in acties. Ik ben mezelf aardig kwijt geraakt in die relatie en dat wil ik nooit meer meemaken.
Niet zo lang als jij, maar een half jaar. Ik was toen iets van 22 en hij 26 (hij was op zijn 20e vader, geen bewuste keuze), kind woonde bij hem want moeder was euh nogal apart.

Afgezien dat ik te jong was voor een vriend met kind, had ik wel meteen in de gaten dat het een zware belasting kan zijn voor je relatie. En een kind gaat (geheel terecht) altijd voor en daar had ik geen zin in, vooral omdat ik nog studeerde en gewoon lol wilde maken. Plus dat ik het niet eens was met hoe hij zijn kind opvoedde. Wel stabiele omgeving, maar niet consequent met zijn regels en je merkte ook aan haar dat ze vaak in de war was van de verschillende signalen.
Meisjes meisjes, kijken jullie Perfume nou nopg?

Ik vind vooral de stem van de verteller erg mooi

*denkt nu werkelijk dat een een stemmen fetisj heeft*

We schrijven bij op het lijstje:

Arthur Japin

De filosoof

De verhalen verteller van Perfume....

Moet ik al met iemand gaan praten denken jullie?
nee alleen luisteren lieffie
En toen was ze dood....
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 20:59:

nee alleen luisteren lieffie

Eigenlijk vind ik geur ook wel belangrijk....

Al mijn exen roken ook allemaal zo lekker....
@ pompidoe, het grappige is dat ik deze man al 6 jaar eerder was tegengekomen en toen heel bewust nee zei vanwege de het kind.. toen was ik ook stuk jonger en daar helemaal niet klaar voor toen 5 jaar later dacht ik waarom niet en stortte me erin.. zonde.. maar wel veel geleerd.

Ik zit ook te kijken wat een enge gast zeg! maar ook wel zielig.. die stem is idd mooi haha... beetje candlelight achtig..
Vind je hem echt eng Sann?

Ik vind hem iets ontzettend vertederends hebben

Nou ja hij vermoord wel een meisje maar das een detail

Hij heeft van die slaapkamer ogen,,,,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven