Iets sturen, bedoeld als telegram

10-02-2010 21:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, binnenkort promoveert een vriend van mij aan de universiteit. Helaas kan ik er niet bij zijn, want ik ben op vakantie. Vind het wel bijzonder jammer dat ik er niet bij ben. En ik vind het geweldig wat hij heeft bereikt.

Nu wil ik hem op één of ander manier succes wensen.Ik heb al op een website gekeken over telegrammen versturen, maar vond dat erg prijzig voor wat je ervoor krijgt. Heeft iemand een idee?

Bedankt alvast!
Je kunt ook daar bloemen laten bezorgen. Ik weet niet of je in de buurt van die universiteit woont? Anders kun je bij de lokale bloemist een eigen kaartje of misschien brief(je) afgeven om bij de bloemen te doen.
Iets anders
Smsje sturen voor hij moet promoveren?
668, the neighbour of the Beast
En ja, ik wéét dat je iets originelers zoekt maar ik kon het even niet laten.
668, the neighbour of the Beast
En een chocoladetelegram dan?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
je kan ook een chocolade telegram versturen.

Dat is niet zo duur en een beetje speciaal

(En lekker )
Je kan ook een kaart schrijven en vragen of iemand 'm voor je op de bus doet, zodat diegene 'm op tijd heeft. Houd er wel rekening mee dat TNT niet altijd de volgende dag bezorgd (onlangs 2 stukken die er ipv 1 dag 2 dagen over hadden gedaan).

Telegram is idd duur ja! En nog niet eens zo heel snel...
quote:El_lebel schreef op 10 februari 2010 @ 21:25:

Je kan ook een kaart schrijven en vragen of iemand 'm voor je op de bus doet, zodat diegene 'm op tijd heeft. Houd er wel rekening mee dat TNT niet altijd de volgende dag bezorgd (onlangs 2 stukken die er ipv 1 dag 2 dagen over hadden gedaan).

Telegram is idd duur ja! En nog niet eens zo heel snel...Als je dan toch een 'gewone kaart' gaat versturen kan het ook minder omslachtig hoor. Via Hallmark en Greetz bv kan je echte kaarten versturen en de datum opgeven wanneer je wilt dat je kaart word bezorgd.
je moet natuurlijk niet vergeten dat jouw telegram persoonlijk door iemand (de telegrambezorger) bezorgd wordt.

Dus ja, je bent SUPERorigineel en het is alsof je er zelf bij aanwezig bent, maar het kost wel wat meer dan de hier genoemde ideetjes.

Als je nu eens BELT met Telegram.nl, dan kun je misschien korting krijgen; ik heb dat zelf al eens gehad, omdat ze op dat moment veel hadden liggen voor de plaats waar mijn telegram heen moest... 0599 330 920 is het nummer.

En ze kunnen er ook nog een bosje bloemen bij doen!
Sorry voor mijn late reactie, ik had problemen met inloggen. Allemaal bedankt voor de tips, er zitten hele leuke bij! sms je sturen kan natuurlijk ook haha.

@ingrid suurbier: dank voor de tip, maar ik denk toch dat ik voor één van de ander opties of 'ideetjes' zoals jij ze noemt ga. Dat chocoladetelegram is wel heel erg origineel en een heel stuk voordeliger, de hallmark kaartjes heb ik ook al op gegoogled. Maar toch bedankt dat je speciaal voor dit topic een account hebt aangemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven