Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Djoels is bevallen van een ****************************************!!!!!
Echt???

Is het nu officieel?

Er gingen al wel een paar uur speculaties, maar nu is het echt???

*gaat ff een felicitatie droppen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja het is nu officieel.
@ summerdance.. Vertederend!?!? haha dat is nog 's een apart interpretatie van een koelbloedige moordenaar!!

*krabt zich achter het oor*
euh Djoels? kindje? ook een mede forummer van hier??
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 21:09:

Ja het is nu officieel.Een jongetje toch?

Tenminste dat is wat ik tussen de regels door las...

Bijna net zo spannend als Yamini toen.....

Ach Sann, ik heb gewoon een beetje een rare mannen smaak
Aha Djoels... ik ga zo daar even kijken!

Ik heb ook iets met stemmen Sum. Ik heb dat met de zanger van de Stereophonics, man wat een geile aangename stem heeft die man.

Zit hier trouwens toch naar die film te kijken, vind t geen engerd hoor, alleen doet ie wel enge dingen
Aaaaah die kat!!!
Gih, Die Djoels. Ook ik was een stille meelezeres van die geile topic op sex maar ik ben er mee opgehouden omdat het teveel voor mij werd.

En nu is ze mama.

Ik benijd haar eigenlijk wel best!

I am Spaaartaaacus.
Wat is het KOUD!

Jongens het is gewoon zelfkastijding om naar buiten te gaan met dit weer, bah.

Heb er helemaal hoofdpijn van.

Of kwam dat van die saaie conferentie?

Ik heb trouwens wel ff keihard genetwerkt zeg, ongelofelijk!

Ik vond Perfume een hele bijzondere film, had em niet willen missen.
Prachtige film....OOK voor de 7de keer

Frizz, bedankt voor weerbericht,,

Ik moet verdorie nog naar buiten om SH uit te laten...

*vraag me ineens af hoe een Schitterend Gebrek van Japin eruit zou zien mocht dat verfilmd worden*
Sum doe héél veel aan.

Echt, die wind snijd overal doorheen.

Maar goed, misschien maakte de combinatie met vermoeidheid het ook wel zo erg?

Ik ben verdorie vanmorgen om 10.30 uur de deur uitgegaan en net pas thuis, ben gesloopt.

En, ook zo gek, niks van wat ik heb gegeten vandaag heeft me gesmaakt.

Ik ga nu de proef op de som nemen met een warm appeltaartje, kijken hoe dat bevalt.
*houdt zich aanbevolen voor de vriend van Jasper Schuringa*
Naar bed gaan met hoofd- en rugpijn is niet leuk, maar er weer mee opstaan al helemaal niet.

Hoest met jullie?
Klinkt niet goed Frizz, doe je een beetje rustig aan? Ben je ziek aan het worden dat niets je smaakte gisteren? Sterkte vandaag hoor.

Hier zijn gangetje, moet nog wat dingen doen, maar krijg mezelf nog niet helemaal in beweging. Over een uurtje uiterlijk ben ik echt aan de gang.
Beweging, lastig.

Lukt mij ook niet.

Ik denk dat ik rugpijn heb gekregen van stress/vermoeidheid (en een verkrampte houding gister door de kou) en dat dat is doorgetrokken naar mijn hoofd.

Zit nu te wachten tot mijn pijnstiller z'n werk gaat doen.

Ik wilde joggen vandaag!
Lijkt me niet verstandig om vandaag te gaan joggen, Frizz! Maar even rustig herstellen voordat je nog meer energie gaat verbruiken.

Ik heb gisteren zomaar heel hard gewerkt en dat zal de aankomende weken ook wel zo (moeten) blijven. Er is nog veel te regelen en te bespreken en de administratie lost zich ook niet vanzelf op.

Het huishouden laat ik maar even voor wat het is want dat wordt me allemaal een beetje teveel. Je kan nooit alles goed doen.

Nu ga ik wel even heel sociaal doen en overblijfjuf spelen in de klas van mijn dochter, weer een goede daad gedaan vandaag!

Ik doe me best, maar kan niet alles..
Ik zei ook dat ik wilde joggen Char, het zit er echt niet in namelijk.

Ik hoop dat het al wat minder koud is, dan fiets ik straks naar mijn werk.

Poeh nee, al dat werk en huishouden en kinderen en overblijfjuf splen... teveel!

Doet Julio wel iets in het huishouden?

Hij kookt toch?

Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Julio doet heel veel in het huishouden, Frizz. Hij kookt inderdaad altijd, hij doet de boodschappen, hij doet de was, hij brengt de koters naar school 's ochtends, hij ruimt af na het eten, hij gooit de vuilniszakken in de container, hij ruimt op in huis en houdt de kinderen bezig.

Maar er zijn nu eenmaal een aantal dingen die ik beter kan dan hij dus die doe ik het liefst zelf, zoals de was opvouwen en schoonmaken. En daar heb ik nu gewoon géén zin in. Bovendien vind ik m'n werk belangrijker op het moment dus dat gaat voor..

Dus het is hier een zooitje!

Heel verstandig dat je niet gaat joggen, kijk je wel uit op je fiets, het is hier en daar spiegelglad!
Inderdaad ja hier en daar spiegelglad! Heb uiteindelijk hele stukken met mijn fiets gelopen!

Hoe is het nu met je, Frizzy?

Het ziet er naar uit dat dit huismuts morgen gaat carnavallen! Met haar collega's nog wel. Ik hijs mij maar weer eens in mijn muffe zelfgemaakte Gouden Eeuws Spaans jurk aan waar er een ontzettende wijde hoepelrok onder hoort. MIjn haren in pijpenkrullen en gaan met de banaan.

Wat zal het koud zijn!
I am Spaaartaaacus.
Foto Sam, Foto...

Frizz, het was gister echt niet normaal koud buiten....

Ik dacht echt dat mijn bombonella's eraf zouden vallen

En vandaag gewoon WEER koud!

Ik ben echt gek op de winter hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik ben er nu wel klaar mee!!!!

Hoest met je rug?

*gaat tonijn tosti's maken....yummmmm*
!@$%%$%$#@##%

Hartstikke leuk hoor die winterspelen, maar om daar nu 2 weken lang Wie is de Mol voor uit stellen? Bleeh nu kan ik de ontknoping niet meer zien, want dan ben ik al weg...

ach gelukkig zijn er ergere dingen.

Vandaag een lastig gesprek gehad op mijn werk met een ouder. Het gaat niet goed met haar kindje op onze groep en we kunnen hem niet bieden wat ie nodig heeft. Ik heb daarom besloten dat we de plaats gaan opzeggen... Moeilijk, hopelijk kan ik nog wat ondersteuning bieden bij wel een geschikte plaats voor hem, maar dat is even afwachten.

Vanavond zijn mijn ouders langs geweest om al mijn ingepakte dozen alvast mee te nemen. T wordt hier inmiddels kaal en ongezellig.

Hoest met de ladies?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Is alles gelukt met werk Char?

Ik heb nu zo'n visualisatie van jou tussen stápels troep, en een vettig huis.

Wat spannend dat je gaat carnavallen Sam, dat heb ik dus nog nooit gedaan.

Eens met Sum, ik wil een foto zien!

Klinkt in ieder geval geweldig die outfit.

Ooooh Sum, ik ben helemaal geen wintermens dus ik ben echt al 10x klaar met dit weer.

Ik hoorde (ja sorry, kom ik weer met mijn weerbericht) dat het morgen qua temp iets hoger is, maar dat de gevoelstemperatuur vreselijk zal kelderen...

Oh Sneeze, kan me voorstellen dat zo'n gesprek erg lastig is.

Bij mijn moeder op de groep (NSO) hebben ze al tijden een kind met PPD-Nos en als ik het zo hoor zou het zóveel beter zijn als er speciale hulp komt, maar de NSO blijft steeds maar geduldig.

Dat vind ik dus eigenlijk zielig voor zo'n kind.

Nou, mijn rug en hoofd voelen veeeel beter (vanmorgen ook wat oefeningen gedaan), maar in de middag begon mijn buik te rommelen.

Sindsdien is de boel daar van slag...

Heb wel een onwijs leuke avond gehad: voor een groep jongeren heb ik een zaaltje kunnen regelen waar ze kunnen voetballen.

Ze hebben ontzettend genoten en de sfeer was heel goed.

Daar word ik dan weer helemaal blij van!
Hmmm Frizz t klinkt alsof je toch eens dringend goed naar je lijf moet luisteren.... oei nu klink ik een beetje als mijn moeder..

Leuke avond heb je gehad, mooi.

Ik ben t helemaal met je eens, kinderen blijven vaak veel te lang zitten in een groep waar ze niet op hun plek zijn. En dat is voor niemand goed, helaas zijn er dan wel weer behoorlijke wachtlijsten bij bijv. medisch kleuterdagverblijven. Met als gevolg dat een kind gewoon een tijdje nergens past.

Ik wil graag dat er voor dit kindje een goede oplossing komt, maar we gaan op de huidige groep ook niet blijven aanmodderen totdat het zover is.

Tja die kou he, ik ben er ook zo klaar mee. En van de sneeuw heb ik helemaal genoeg, ik ben ook een echte schijterd, durf amper te fietsen met die gladde stukken.
Hmmmm ja maar ja Sneeze, het is niet dat ik mijn rust niet neem ofzo.

Heb de laatste twee weekenden niks gedaan (mijn huis ziet er dan ook echt niet uit, gelukkig woon ik alleen ).

Hebben we eigenlijk ooit een winter gehad met zó vaak sneeuw?

Het begint al bijna normaal te worden voor me, maar zo was het toch nooit?

Ik ben helemaal geen schijterd met fietsen, dat maakt dat ik ook nog niet zo goed auto kan rijden.

Ik ga namelijk overal veel te snel, en ben ook van mening dat ik overal tussendoor pas en dat ik dat 'wel gewoon ff doe'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven