Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Stel nou dat er mensen nieuwsgierig zijn? Ze staan ook onder 'portretten' op mans website
Ja, ik ben nieuwsgierig! Ik ga zo even checken!

Alles goed meisjes?

Leuk dat het gezellig was met de mini-meet!

He, staan de foto's van de traktatie eigenlijk al op Hyves? * gaat zo even kijken *

Hier alles ok. Niet veel bijzonders te zeuren

Zaterdag waren we naar een voorstellinkje in een antroposofische boekwinkel. Dat wordt dan ook gespeeld door zo'n soort 'heks', ja, het is toch een beetje apart volk, die échte. Maar Daphne vond het fantastisch en het was ook echt leuk. Ging over de Wiebelbillenboogie, prentenboek van het jaar. En het was gewoon leuk. Kindjes mochten zelf mee helpen met muziek maken, dansen, trommelen etc. Gewoon een klein feestje dus. Op een zolderkamertje boven de boekwinkel, dus maar plek voor circa 25 mensen incl. kindertjes. Bijzonder

Daphne had vandaag nog geen zin hoor. Die riep, ik ben nog ziek! Maar uiteindelijk heeft ze de hele dag lekker gespeeld, dus het zal wel meevallen. Nu wel een heel moe meisje op de bank, dus die gaat zo na Dora lekker d'r bedje in.

Moi is ook moe. Dus ik ga ook niet al te laat. Lekker op bed Private Practice kijken. Lekker vooruitzicht.

Hoe is het met de sproeikatten Jac?

Onze kat, kleintje - niet de gemiddelde maat kater, bracht vorige week een meerkoet thuis. Ik denk 2x zo groot als kat zelf.

En dan moest 'ie ook nog 2 straten slepen met dat ding.

Brr. Heb 'm aan Daphne laten zien. Die verzon er gelijk een verhaal om heen. 'Ach mama, kijk nou, dat is een dooie vogel. En ik vind vogels juist zo lief. En kijk maar in de lucht mama, kijk daar, dat is z'n papa die daar vliegt, die is z'n kindje kwijt en die ligt hier helemaal dood'

Oh en hadden jullie op m'n Hyves gelezen?

Ik kreeg van het weekend een medaille omgehangen (speelgoed ding) en daarbij zei ze 'mama, je bent de allerbeterste mama van de hele wereld'.

Nu, genoeg gezwetst.

Doeg
Sjonge, ik heb al een aantal keren die foto's bekeken nu, ik vind ze echt zo super!! Complimenten aan de fotograaf!!

Jeetje, Jac, ik vond het ook zo gezellig, maar volgens mij was ik voornamelijk aan het stressen... Ik was zo bang dat Tygo iets ging slopen. Vriend zei: jee, jij stond echt op scherp.

Haha, wat erg!! Maar ik vond het echt leuk!

Wel super van Tristan, dat hij er nog zo mee bezig was.

DJ: jeetje, van zo'n compliment kun je alleen maar groeien. Super lief!

Ik krijg zo visite, maar ben helemaal op.Horen jullie nog even in een privé bericht!! Niks ernstigs/raars, maar té specifiek om hier neer te zetten
Ben benieuwd wat er zo speelt, NIWGN!

En idd, DDDJ, ik las het op je hyves, wat lief he van Daphne, zo zoet! Allerbeterst

Punkertje where art thou?
.

Lieve Bo!!

Wat een grote prinsessendame ben jij al, echt groot, vier jaar! Van harte met je verjaardag!

(kaartje is me weer doorgeschoten sorry! En die grote Punkie heeft ook al geen kaartje van mij gehad.... 't wordt minder met mijn gatenkaasje, sorry folks xxxx!!! )
.
NIWGN, geef je een telegrammetje hoe de kinderen op hun (nieuwe) scholen hebben gedaan?
.
.
Zullen we het maar opgeven? 't Wordt niks meer denk ik...
Aaaaah jongens, niet opdoeken hoor. Zal ik d'r dan maar es een grote TAART neerzetten?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
.
.
Oké, dan proberen we het gewoon weer!

Vera heul ziek, pieperdepiep met dr longetjes en keel, straks weer naar de huisarts. Ouders komen zo even op T passen.

Later! x
.
Punkertje jij ook beterschap!

Nou, Veertje is gistermiddag met spoed opgenomen in zh... RS-virus. Ben vannacht bij haar gebleven, nu thuis ff douchen (man is er nu) en dan ga ik ook weer heen.

Tjonge, arm ding. Zó benauwd! En nog zo jong he, maar ze heeft goeie weerstand want ze drinkt perfect! Ze lachte vandaag zelfs weer (sinds zaterdag ziek en dus nog niet weer gelachen)

Mag al van de monitor af, mss morgen naar huis!

Ik ga weer xxx
Och Jas, wat een schrik zeg!!

Heel veel beterschap voor jullie kleine meisje!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
.
.
Jac, hoe is het nou?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven