** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
he bah, die sponsjes lijken me echt niets. Maar ik kan 't niet weten want heb 't nooit uitgeprobeerd.

En wat ik van mijn vriendinnen verwacht? Iets meer mede-leven/steun? Vriendin X heeft relatie problemen en het gaat heel erg vaak over "hem", en ik luister en help haar door afleiding. Maar als het over mijn issues gaat met dat ik hem mis, blijft het vaak bij 'ja dat is vervelend' om vervolgens weer over een ander onderwerp door te gaan. Het verschil is misschien ook dat het enige probleem is dat hij zo ver weg zit. Verder loopt t gewoon goed allemaal... dus helemaal niets relatie-problemen en over een relatie die goed loopt kun ej alleen maar leuke dingen zeggen, en dat is misschein lastig voor vriendin X.. Ik weet 't neit..
Ik vind het bij jou ook net een soap! Heerlijk om te volgen en ik wil er alles van weten! Mijn vriendinnen zijn altijd wel geïnteresseerd geweest maar het is toch een ver van hun bed show. Soms word ik wel positief verrast, zoals voor we naar mijn vriends land gingen, werd ik door een oudtante gebeld vooral om mijn vriend veel plezier en succes te wensen want dat wás me toch wel een enorme ervaring. Wat het ook was, maar verder staan niet zo heel veel mensen daar bij stil.

Als vriendinnen je te weinig steunen is dat sowieso shit, ik denk alleen niet dat dat persé aan het feit dat je een LDR hebt. Waarschijnlijk zouden ze je ook niet steunen als je 'gewone' relatieproblemen zou hebben. Over het missen kan je weinig zinnigs zeggen denk ik. Wie mij het meest gesteund heeft was een tante die net weduwe was geworden, die zei heel vaak de juiste dingen, en gaf vooral extreem goeie tips voor 'in de tussentijd'. Mijn situatie was natuurlijk absoluut niet te vergelijken!

Misschien gaat het makkelijker als je met vriendinnen praat over je praktische zaken? Hoe kan je de situatie veranderen, wat is je dilemma over de toekomst, etc.

Spijker, ik ben ook heel licht ongesteld (kan geen eens tampons gebruiken) maar toch trekt het me niet zo aan (misschien wel daarom niet). Je hebt gelijk dat het met een vaste vriend vast anders is. Ik heb wel vaak wat gevoeligheid, in die hele streek zeg maar van knieën tot navel maar het is misschien ook wel meer het 'natuurlijke ritme', al je niet ongesteld bent doe je het elke dag, en dan na drie weken heb ik wel zin in een break, en dan na een week heb ik weer zin in seks de liefde bedrijven.
Zo hee, ik ben echt gek. Ik heb opeens geen zin meer! Ik denk opeens: ga toch ook wég met al het gedoe en gehannes en gereis en gevertaal en en en...

Ik wil niet meer.

(zo, is dit nou de nukkige-kleuter-fase?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja
herkenbaar?
Niet echt, sorry! Wel dat de lol er soms af was hoor. Ik ben er wel anders ingestapt dan jij hè, mijn vriend en ik hadden al een klein jaar samengewoond voor we gingen LD-en.
Ja, maar volgens mij niet alleen bij ldr's. Ik heb in alles nukkige peuterfases. Waarin ik denk: 'ik ben ook de enige die hier iets doet'. Werk, vrienden, verkering (nouja, nu dus niet), huis.

Bij mij is het fijne uiteindelijk moet ik altijd om mezelf lachen als ik slechte buien heb. Dat alles fout gaat, je alles morst en omstoot en dat ik dat heel oneerlijk vind en het leven is zo zwaar en het lot haat me und so weiter und sofort en daarna denk ik: 'wat ben jij toch een aanstelster. Echt ongekend.' En dan is het wel klaar.

Mijn kleding stinkt nu naar falafel. Bah.
Spijker weet jij al iets?
Ja Spijker, hoelaat ga je bellen?

(als je advies wilt, krijg je nieuwsgierigheid op de koop toe)
Nee rustig, ik ben nu kort tussendoor thuis - van mn ene werk naar mn andere werk. Ik ben rond 10 uur klaar, ik hoop dat ik dan Bassist spreek.
tsjk, jullie zijn nog ongeduldiger dan ik! Ik moet natuurlijk wel voor een beetje suspense zorgen he
Sponsjes?

Nee echt nog nooit van gehoord. Ga ik zo eens googlen. Maar eens met Spijker: ongesteld met je scharrel is toch net anders dan een vaste relatie.. En dan hou ik er al echt niet van, of het moet op het einde zijn, want in tegenstelling tot jullie heb ik wel een lading bloed van hier tot Brussel. Jak. Vind het errug jammer.. En I'll keep my fingers crossed dat hij dinsdag komt. Weet niet goed waarom ik daar aan twijfel maar goed.

Spijker: kan je niet eerder dan 22u bellen. Ik kan niet wachten tot zo lang hoor!

Ik heb gisteren besloten om geen reis in Jordanie (of waar dan ook) te gaan begeleiden dit voorjaar. Voor het eerst in tenminste 5 jaar ga ik 10 maanden achter elkaar in NL zijn (in oktober wil ik dan graag weer een reis doen...). Ongelofelijk. En eigenlijk -op het weer na- vind ik het wel lekker. Eindelijk dan eens tijd voor vrienden en mn huis. En school. Zonder dat ik moet rennen. Best relaxed. Ben dus wel blij met mijn beslissing die ik uiteindelijk gemaakt heb zodat ik bij de uitslag van de volgende MRI van mn mama kan zijn. Ook belangrijk.

Ik heb ene kant-en-klare maaltijd in de oven staan. Al de 2e deze maand. Slecht van mezelf. Maar ja. Met een lege koelkast schiet het ook niet op.

Helpen jullie hopen dat Box komt dinsdag (of woensdag) ben er aan toe!
Had ook speciaal gisteren super mooi ondergoed gekocht :(
Ok je stopt zo'n sponsje erin.. en dan heb je -met dat sponsje in je- sex??

Net zoiets als de nuvaring dan? Als in: je voelt het niet als je sex hebt? Snap het niet helemaal....
Ken 't sponsje ook niet. Klinkt in theorie wel oké.

Spijker, ik leef mee!

Gesprek niet te moeilijk maken, de basisvraag is of jullie elkaar weer willen zien, en je kan er aan toevoegen dat je 'n ticket hebt gezien en naar hem toe wil komen.

En ben het weer helemaal eens met Fille. En ook met wat Fille tegen Nemo heeft gezegd over die ene paiq-date en waar Nemo gewoon helemaal niet op reageert.

En wie zei er van de week dat we wel 'n superzomer hebben verdiend na deze echte winter? Is diegene misschien vergeten dat we afgelopen zomer de beste in weet-ik-hoeveel-jaar hebben gehad? De warmste en de droogste. Ik wil geen roet in 't eten gooien hoor.

En verder ben ik blij want vanaf deze week werk ik 4 dagen en ben ik morgen vrij. Heerlijk. Ik ga niks doen, behalve vroeg op staan. Moet tussen 8.30 en 10.00 uur naar de mutualiteit (vraag Nemo wat 't is, die leert dat blijkbaar op school) want m'n sis-kaart (Nemo?) werkt niet en ik krijg daarom niks mee van de apotheek.

Fille: weet niet meer wie de mol is. In het jaar dat Dennis Weening de mol was, wist ik echt 100% zeker dat hij het niet was. Het kon iedereen zijn, behalve hij. Sindsdien ben ik niet meer zo stellig.
Ohw, mu-tua-li-teit ik heb me echt maanden afgevraagd wat dat was. Die stomme Belgen!!

Wat heerlijk 4 dagen werken Isiss, daar was je wel aan toe volgens mij!

Wat had Fille gezegd? Ik heb de laatste tijd slecht gelezen omdat ik het zo druk had... Dus ik zal er overheen gelezen hebben, staat het ver terug?

Ik heb vanmiddag een snicker op, meteen daarna een mars, toen de helft van een balisto, meteen thuis een kant en klare maaltijd lasagna en daarna meteen de helft van mijn snoeppot vol M&M's.

Hoe krijg ik het voor elkaar
Hier ook nog nooit gehoord van zo'n sponsje. Klinkt in theorie best prima, maar werkt t in de praktijk ook? Dus eigenlijk zelfde vraag als Nemo: voel je het niet?

Nemo: kan je even die moeilijke begrippen van Isiss uit komen leggen? Ik ben het een beetje kwijt.

Ik duim natuurlijk voor je dat Box dinsdag langskomt. En denk dat het misschien idd wel verstandig is om in het voorjaar geen reis te doen en even bij te tanken/vrienden te zien in NL. En nu 't toch over reizen gaat even een een hele andere vraag: ben je wel eens in Indonesië geweest?

Zit er over te denken om van de zomer met een groepsreis daarheen te gaan, en vroeg me af of je nog aanraders had? Mocht iemand anders die hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Dat "zit erover te denken" wordt ook wel deels veroorzaakt doordat ik a.s. zaterdag naar een koopappartementje ga kijken. Ben heel benieuwd, maar ziet er op de foto's iig veelbelovend uit.. Nu hopen dat 't ook echt iets is, én dat de bank een beetje meewerkt.. Even een linkje voor de geinteresseerden

http://www.funda.nl/koop/ ... 56598987-limburglaan-105/

Spijker: hou je ons wel op de hoogte? Pas om 10u bellen..Ik leef met je mee!

Dan nog iets heel anders. Kreeg vandaag een mailtje van J. Hij zit inmiddels in Singapore, voor z'n werk. Kreeg afgelopen weekend al het "mailtje dat naar al z'n vrienden gaat - in het Duits", maar nu een echt "alleen-voor-mij" mailtje. En voor het eerst in maanden kon ik dat gewoon lezen zonder me ontzettend verdrietig te voelen. Het was ook gewoon een gezellig mailtje, over hoe Singapore beviel, of het "busy season" bij mij erg druk was, wat m'n plannen met carnaval waren enz.. Maar toch, ik zie vooruitgang bij mezelf.. En ben daar eigenlijk wel blij mee :-)

Ik ga nu even iets eten, en daarna mezelf een schop onder m'n kont geven en nog even aan m'n wekelijkse casus zitten. Vrees dat ik die niet af krijg, en dat het weer morgenvroeg in de bieb wordt, maar alles wat nu al op papier staat..
Hmm lekker, Nemo.

Isiss, lekker die vier dagen. Is het al wat rustiger?

Qua mol, ik zit er altijd mijlenver naast, dus maak je niet druk. Ik denk altijd het tegenovergestelde van wat ik denk omdat ik altijd het verkeerde denk. Snap je?

Nemo, ik denk dat ik heb gezegd (ik wist het ook niet) dat iemand op papier perfect kan zijn, maar dat als er geen gevoel is, er geen gevoel is. Bedoelde je die Isiss?

Isiss, mensen (Nederlanders?) zijn enorm goed in het onthouden van een koude winter, maar nog beter in het vergeten van een goede zomer. Heb ik gemerkt. Zo, zet dat maar op een tegeltje.

Spijker, natuurlijk ben ik ongeduldig. Ik zit te teren op jouw romantische verhaal en voor hetzelfde geld ben je opeens drie dagen afwezig en dan zit ik hier maar mooi te wachten.

Aan de andere kant realiseerde ik me deze week dat ik in een stad vol leuke mannen zit (echt, je valt er bijna over) en dan zit ik een beetje te pruilen over niks. Dus ik pak mijn telefoon en ga mezelf zo de deur uit slepen. Ondanks de sneeuw enzo.
Oh Spees was er nog niet. Goedzo qua vooruitgang over J. Fijn is dat als je dat soort dingen gaat merken. Heeft hij het naar zijn zin daar?

Heb je nog voor concertkaartjes gekeken?

Kom je nog deze kant op in maart? Als je tips wil moet je maar even mailen.

Nemo, goed dat je geen reis gaat doen die vakantie. Lijkt me geen overbodige luxe om even een beetje rust te hebben. Of ontloop je de Jordaniër? Speaking of de Jordaniër, ooit nog wat van gehoord?
Die Jordanier blijft me stalken.

Negeer hem nu al weken compleet.

Helpt niet.

Volgens mij belde die van de week - onbekend nummer - maar zat in BE dus dacht; ik neem mooi niet op!!

Fille, ga eens zo'n lekkere/ mooie man scoren! En geniet ervan dat je erover struikelt, wat een heerlijk luxe!
Haha een Jordaanse stalker.

Mooi is niet altijd genoeg he. Je moet er wel vanuit gaan dat bij de helft van de mannen als ze hun bek opentrekken je denkt: 'Ok. Tijd dat ik ga plassen. Toedels'.

Tsja... dat lijkt erop met mn paiq date...

Vandaag stuurde ie: het duurd wel lang voordat ik je weer zie.

Hoe kan je daar nou een d achter zetten?!?!

Zucht.
Iedereen maakt wel eens een d/t-fout.

Maar duurd?

Da's wel bijna een reden tot: ik ga plassen, toedels.
Ik zit even in dubio over concertkaartjes kopen of niet. De moeder van vriendin in Berlijn komt het weekend van 5 maart daarheen, dus zou het eigenlijk net iets beter uitkomen als ik het weekend van 12 maart die kant op ga.. Maar dan is dus ook dat concert.. :-S

Fille, tips zijn meer dan welkom. Weet je toevallig nog een leuk hostel? En ben jij wel eens met de nachttrein naar Berlijn gegaan? Trein is goedkoper dan vliegen (of ik vlieg op achterlijke tijden als zondagochtend half 8 terug..) maar weet niet of ik in Berlijn aankomen om 4.21u 's ochtends zo geweldig vind..

Ga nu richting bed. Welterusten!
quote:fille schreef op 11 februari 2010 @ 19:48:

Nemo, ik denk dat ik heb gezegd (ik wist het ook niet) dat iemand op papier perfect kan zijn, maar dat als er geen gevoel is, er geen gevoel is. Bedoelde je die Isiss?

Ik weet dat ik dacht toen ik 't las dat het heel wijs was (Jooles maakte daar geloof ik ook nog 'n opmerking over) en dat ik het er helemaal mee eens was, maar ik weet eigenlijk niet meer precies wat je zei. Iets met niet zeker weten en leuk vinden en bang zijn voor 't leuk vinden of hem niet echt leuk vinden. Zoiets, maar dan duidelijk.

Duurd met 'n d is wel erg ja. Maar misschien typte ie te snel en verzond ie zonder na te denken. Zou 'm nog niet meteen afschrijven op die d. Of vind je hem eigenlijk niet echt leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven