Hakken te groot
donderdag 11 februari 2010 om 15:44
Hoi! Ik ben een ontzettende fan van pumps en heb een aardige verzameling bij elkaar. Nu was ik een half jaar geleden 10 kilo zwaarder. Mijn voeten waren blijkbaar ook dikker (ik hield waarschijnlijk ook vocht vast). Nu, 10 kilo lichter, heb ik dus het probleem dat een aantal van mijn pumps te groot zijn geworden. Ik glip er aan de achterkant uit. Ik vind het zo zonde want ze zijn zo mooi! Heeft iemand tips? Zijn er oplossingen hiervoor? Ik heb al zooltjes geprobeerd maar dat was het ook niet....
donderdag 11 februari 2010 om 15:47
Je hebt waarschijnlijk nu een (of een halve) schoenmaat minder, consequentie van het afvallen. Ik zou niet beginnen aan opvullen, dat komt je voeten niet ten goede als je op hoge hakken loopt.
Oplossing: schoenen verkopen (op marktplaats bijvoorbeeld) en zelf nieuwe kopen.
Oplossing: schoenen verkopen (op marktplaats bijvoorbeeld) en zelf nieuwe kopen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
donderdag 11 februari 2010 om 15:47
Marktplaats... welke maat heb je?
Ik heb één paar hakken dat ook te groot is. Gekocht tijdens warm weer, met opgezette voeten, bleek later.
Ik heb hier om tips gevraagd. Als het goed is heeft de schoenmaker stukjes leer die je aan de binnenkant van je schoen kunt plakken. Blijft ie net iets beter hangen.
Ik heb één paar hakken dat ook te groot is. Gekocht tijdens warm weer, met opgezette voeten, bleek later.
Ik heb hier om tips gevraagd. Als het goed is heeft de schoenmaker stukjes leer die je aan de binnenkant van je schoen kunt plakken. Blijft ie net iets beter hangen.
donderdag 11 februari 2010 om 15:48
Een losse stiknaad, een afgebroken hak of versleten zolen; de schoenmaker herstelt het snel en vakkundig. U kunt bij ons terecht voor onder andere de volgende schoenreparaties:
* Diverse reparaties binnen- en buitenwerk
* Aanbrengen rubberbescherming leren zolen
* Geheel nieuw onderwerk, óók voor wandel- en bergschoenen
* Ook reparatie aan rubber zolen
* Vervangen hakken en zolen, doorgestikt of gelijmd
* Aanbrengen beschermhoezen hakken
* Verlengen of inkorten hakken
* Ritsen in laarzen zetten
* Laarsschachten en kappen verkleinen
* Oprekken van laarsschachten
* Verkleinen van laarsschachten
* prekken van knellende leren schoenen
U kunt natuurlijk ook even langs lopen voor andere vragen of een advies.
Even langs de schoenmaker, dus.
* Diverse reparaties binnen- en buitenwerk
* Aanbrengen rubberbescherming leren zolen
* Geheel nieuw onderwerk, óók voor wandel- en bergschoenen
* Ook reparatie aan rubber zolen
* Vervangen hakken en zolen, doorgestikt of gelijmd
* Aanbrengen beschermhoezen hakken
* Verlengen of inkorten hakken
* Ritsen in laarzen zetten
* Laarsschachten en kappen verkleinen
* Oprekken van laarsschachten
* Verkleinen van laarsschachten
* prekken van knellende leren schoenen
U kunt natuurlijk ook even langs lopen voor andere vragen of een advies.
Even langs de schoenmaker, dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 11 februari 2010 om 15:50
donderdag 11 februari 2010 om 15:58
Jeetje wat een snelle reacties allemaal! En goede tips! Ik denk dat ik naar de schoenmaker ga, het doet me teveel pijn om afscheid te nemen van mijn schoenen haha.
De antisliphieltjes vind ik ook een hele goede tip! Ik wil ook nog wel eens schoenen kopen die ik zo mooi vind, maar waar ik na 10 minuten blaren van krijg hahahaha. Maar ze staan mooi!! (in mijn kast
)
Dank jullie wel voor alle reacties!!!!
De antisliphieltjes vind ik ook een hele goede tip! Ik wil ook nog wel eens schoenen kopen die ik zo mooi vind, maar waar ik na 10 minuten blaren van krijg hahahaha. Maar ze staan mooi!! (in mijn kast
Dank jullie wel voor alle reacties!!!!
donderdag 11 februari 2010 om 17:30
donderdag 11 februari 2010 om 23:43
Hahaha, ik zal aan je denken Noworries. Ik heb maat 39/40 (dus de schoenen die te groot zijn zijn in maat 40 over het algemeen.
Ja ik ben ook zo blij met de kilo;s die ik kwijt ben! Goed excuus ook om weer nieuwe schoenen en kleding te kopen
Hmm.. ook maar eens een schoenlepel aanschaffen dus als dat de oplossing is
Ja ik ben ook zo blij met de kilo;s die ik kwijt ben! Goed excuus ook om weer nieuwe schoenen en kleding te kopen
Hmm.. ook maar eens een schoenlepel aanschaffen dus als dat de oplossing is