Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Ai ik ben én een schijterd én ik kan niet goed autorijden. Zou t ooit nog goed komen met me?

Ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien in 1 jaar. Zul je zien dat ik straks in mijn winter aan de andere kant van de wereld ook veel sneeuw krijg...

Pom, ik weet niet of je hier nog leest, maar succes met je gesprek morgen! Ben erg benieuwd hoe t verder verloopt.

Zo ik ga zo mijn mand opzoeken!
Hahahahaha dat lijkt mij toch wel Sneeze!

Ik ga lekker een flinke kop thee maken en ff onderuit op de bank.

Zit ook al flink te gapen...

Slaap lekker Sneeze!
Trusten Freezy!
Iedereen al op 1 oor?

Ben net pas klaar met werk. Nou ja, het is eigenlijk nooit klaar maar voor vandaag dus wel.

Frizz, je beeld van mij tussen bergen zooi in een smotsig huis klopt aardig maar ik weet het nog aardig te verbergen (laadjes, kastjes, wasmanden etc. ).

Dit weekend ga ik echt wel even het huishouden aanpakken.

Ik ben die sneeuw ook zó zat en ik snap niet eens dat mensen nog durven te fietsen met dit weer. Voor mijn huis ligt een verkeersdrempel en om de haverklap gaan mensen daar onderuit met de fiets.

Leuk Frizz dat je dat voor die jongens hebt kunnen regelen. Doen ze ook aan veldvoetbal en van welke leeftijd zijn ze?

Sam, veel plezier met carnavallen! Ik ben 1x in Sittard geweest met carnaval, jaaaaaren geleden. Toen was het ook zooooo koud, brrrr!

Sneeze, kan me voorstellen dat het een beetje kil voelt nu je huis steeds leger wordt. Het wordt nu wel heel spannend maar ook onwijs leuk, toch? Waar ga je als eerste heen?

Pom, succes met je gesprek morgen. Gaat vast goed komen!

Sann, wat jammer dat je relatie vooral stuk liep op zijn kind.

Mannen van boven de 30 hebben vaak toch wat bagage, zeker de leuke. Maar er zijn genoeg mannen die er wel op een goede manier mee om kunnen gaan als er een nieuwe vriendin op het toneel verschijnt.

Sum, hoe gaat ie?
Jeeeeeeh, via een omweg kan ik weer inloggen. Pfffft ik hoop dat ze de techniek bij viva gaan aanpassen, want dit kan natuurlijk niet gewoon zonder vooraf te waarschuwen een levensader afbinden . Nou ik ga mij klaarmaken voor het Arnhemse, heb nog steeds geen flauw idee wat ik ga zeggen. Heb gister nog de recruitment manager gesproken en die gaf aan dat als zij niet het idee hadden dat ik binnen de organisatie past dat dit gesprek niet zou plaatsvinden. Alleen zit ik nog mee in de maag dat die ene directielid niet het idee had dat ik geschikt ben. Ook al ging het gesprek niet lekker, je kan nog door naar iemand te kijken en te luisteren weten wat voor soort persoon het is. Bijvoorbeeld ik zie heus wel of iemand een salespersoon is door o.a. de communicatieve vaardigheid te analyseren, alleen kan ik misschien wel minder van overtuigd zijn dat die persoon bij de organisatie of business past, omdat hij te brallerig of te beleefd is. Als ik echt het idee heb dat iemand niet geschikt is, dan wijs ik hem af. dus nu ben ik confuus ik ben niet geschikt bevonden voor sales, maar wordt wel uitgenodigd om verder te praten over een salespositie. Wat wil je dan nog meer van mij? *Moet ook wel eerlijk bekennen dat ze de luxe heeft om heel kritisch te zijn, omdat ze meerdere opties heeft*
Moggel dametjes

Pom is natuurlijk al weg (vraag me wel af of ze nou met de auto of met de trein is gegaan)

Lieve schat, succes!!!

Maar gaat helemaal goedkomen!

IK ZIE ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net 08.00 en ik zie een blauwe lucht EN een zonnetje

Dat maakt mijn file toch zo wat minder erg!

Shit, heb een beetje een zere keel

Merk het als ik een sigaret opsteek

*overweegt voor de triljoenste keer te stoppen met roken*

Sam en Sneez heel veel plezier met carnavallen...

Char ga je ook opening van de OS kijken vanavond/vannacht?

Ik zag net al dat ik voor de 500m schaatsen mijn wekker moet gaan zetten...is om 3 uur snachts geloof ik

En nu.............de file....whiehoeoeoeo..

Fijne dag ladies!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goeiemorgen...

Ik ben opgestaan met een dilemma: ik wil gaan werken, maar er zijn allerlei dingen gaande in mijn buik.

Ik voel me denk ik wel goed genoeg om te werken straks, maar ik ben bang voor een ongelukje.

Sorry voor deze openheid.

Char die jongens zijn zo'n beetje tussen de 19 en 22, en sinds dit seizoen hebben ze ook een vriendenteam waarmee ze veldcompetitie spelen.

Maar dat is wel echt uitzonderlijk, de meeste van dit soort zgn 'hangjongeren' houden het niet makkelijk vol bij een club.

Pom ik hoop dat het een goed gesprek is/was, en dat jij en het bedrijf vol overtuiging tot dezelfde conclusie zijn/zullen (ge)komen.

Het ziet er hier ook mooi uit buiten!

En hoe voelt het Sum?

Niet zo heul koud?
Hummm ik ben nu net thuis, helemaal kapot. Ik heb een goed gesprek van bijna 2 uur gehad. Datgene verteld wat ik kwijt wilde, mijn standpunt duidelijk gemaakt, echt ik was op dreef!! (Ik stond zelf ook verbaasd hoe sterk ik uit mijn woorden kwam).

Maar toch een raar gevoelletje.....dit weekend maar over nadenken.... eerst even douchen en relaxen.

Hoe is het met jullie?
Ik ook net thuis hier.... pizza aan t afbakken, mmmm

Frizz hopelijk geen witte broek aan gedaan vandaag?

Haaa liefjes, ik hoef pas woensdag weer op mijn werk te verschijnen... heerlijk. Vanuit huis nog wel een paar zaakjes regelen, maar dat is geen problemo.

Pom, fijn dat je zo goed je verhaal hebt kunnen doen. Wat hadden zij jou te melden? En toch nog een gevoeletje, enig idee waar dat vandaan komt? Misschien toch gewoon niet de echte klik?

Zo ik heb de knoop doorgehakt, ik krijg enerzijds vastenavend-koorts en anderzijds schaats-koorts. Dus ik ga morgenavond lekker schaatsen kijken en vertrek pas zondag richting de andere kant van het Brabantse land voor het vastenavendfeest.
Jaaaaaaaaaaaaa Sneez, ik zeg GOUD voor Sven!

Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig...

Pom, had je natuurlijk net al even gesproken maar ik blijf erbij

Luister naar je gevoel, als je heel eerlijk bent heeft je gevoel je nog nooit in de steek gelaten toch?

Wie gaat er nog meer vanavond naar de opening van de OS kijken?

*duikt eerst op de bank voor Jane Eyre, in combinatie met dat nieuwe verwentoetje van Mona, chocolade mouse met caramel stukjes*
Hmmm Sum ik zeg toch liever GOUD voor BOB.

Ik vind Sven toch een ietswat te groot ego hebben, maar hij maakt wel de meeste kans denk ik. Ik hoop voor hem dat ie de favorietenrol waar kan maken.

Nee vannacht geen opening, dan ben ik morgen de rest van de dag niet vooruit te branden.

Duik zo wel ook op de bank voor Jane Eyre... helaas zonder Monatoet.
Voor Sum en wie geïnteresseerd is, uitslag van de afgenomen persoonlijkheidstest voor de solli.

Eindconclusie ik ben errug eigenwijs

Pom is voor de buitenwereld niet ‘bang’. Zij treedt anderen op een ongedwongen wijze tegemoet, zij wordt niet geremd door verlegenheid of door schuchterheid en zij toont daarmee extraverte kwaliteiten om in een commerciële functie goede dingen te doen. Zij is in staat de aandacht te vragen voor zichzelf of voor haar ideeën en haar presentatie ademt zelfvertrouwen uit. Overigens geeft de test ook aan dat er in de kern van haar persoonlijkheid meer twijfels aanwezig zijn dan een buitenstaander op basis van haar presentatie zou vermoeden. Het zou te ver gaan om Pom als onzeker te beschrijven, maar zij is toch ook niet iemand die ‘overloopt’ van innerlijke zekerheid.

Desondanks is haar zelfstandigheid van een goed gehalte. Zij is in staat haar eigen boontjes te doppen, zij zal niet met alle winden meewaaien en zij heeft sterke eigen vermogens. Met dit laatste bedoelen wij dat zij behoorlijk eigenzinnig en behoorlijk eigenwillig kan zijn, waardoor mensen met goede argumenten moeten komen om haar van een ander standpunt te overtuigen. Nu beoordelen wij deze sterke eigen vermogens op zich als stimulerend voor een commerciële functie, maar tegelijkertijd moet Pom erop letten dat zij haar eigenzinnigheid op de juiste momenten weet te temperen.

Haar motivatie mag ondertussen niet onvermeld blijven. Zij wil namelijk succesvol zijn in hetgeen zij doet, zij vindt het belangrijk vooruitgang te boeken en de competitie met anderen schuwt zij daarvoor niet. Zij vindt het belangrijk zich te onderscheiden van anderen en zij toont voldoende inzet. Profijt zal zij hebben van haar sturende vermogens. Pom heeft een goed gevoel hoe zij tussen mensen te werk moet gaan om zaken te realiseren, zij kan zich soms wat anders voordoen dan zij is en wij verwachten daarmee dat zij anderen in een voor haar gewenste richting weet te beïnvloeden.

Tot slot moet worden aangetekend dat er in Pom geen administratief type verloren is gegaan. Daarvoor is zij namelijk te extravert en heeft zij een te sterke behoefte aan afwisseling. Desondanks weet zij enige ordelijkheid aan te tonen in haar werk. Ook zorgt zij ervoor dat zij haar werkzaamheden voldoende voorbereidt zodat zij niet verrast wordt door zaken die zij niet had voorzien.
Als Sven wint dan is hij toch de beste schaatser ooit?
Ik moet je zeggen ik heb toevallig van de week dat Sportdocument met mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, Mart Smeets gekeken, dat ging over Sven..

Ik denk echt niet dat Sven echt heel veel fun is om mee om te gaan

Die man IS zijn sport, verder geen ruimte voor iets anders

Ik zat me na die documentaire dan ook af te vragen wat die man doet als hij te oud wordt om de beste te zijn...ik denk dat hij finaal instort.

Sneez, die monatoet....echt kopen nog een keer voor je weg gaat...

Kans bestaat dat je niet eens meer weg wilt daarna, das een beetje een risico
Wow Pom, wat een goede analyse zeg!

Ben er gewoon een beetje stil van...

Ga er later nog op terug komen goed?

eerst even laten bezinken.....
@sum, ik vin ut prima, ben nu ook bek af, klinkt het heel gek dat ik ga douchen en alvast in mijn bed kruip?
Ga jij maar lekker in je bedje liggen hoor Pom

lekker onder een dekbedje, kopje thee erbij....even alles loslaten...
Pom, een mooie analyse...

Lijkt me erg normaal dat je nu steen versleten bent. Lekker in je bedje liggen klinkt als een goed plan.

Sneeze vraagt zich af of t verstandig is om die Monatoet te kopen
Bel ik zag je voorbij komen op een ander topic. Hoest met je?
Hmmm.....net Jane Eyre gekeken.

als klein meisje heb ik ik de serie gezien met Timothy Dalton als Rochester...

Op een of andere manier maakte die serie veel en veel meer indruk op me als de film die ik zojuist heb gezien.

Heb ook ooit begonnen in het boek maar daar kwam ik echt niet doorheen in het Engels
Jane Eyre heb ik volgens mij voor Engels gelezen, maar moet eerlijk zeggen dat ik Brönte altijd wel heel langdradig heb gevonden... *Volgens mij heb ik uiteindelijk een uittreksel gelezen...*
Gisteren kon ik gewoon niet inloggen Alleen onder een andere naam en dat leek me te verwarrend.

Frizz, ik ga zo lezen hoe het met je is. Hoop dat het goed gaat.

Zitten jullie Jane Eyre te kijken? Die heb ik ook gelezen op de middelbare school, maar ik ben alles weer vergeten, ik begreep het wel helemaal (mijn Engels was toen errug goed).

Gisteren bedacht ik me, dat mijn stille aanbidders mijn adres helemaal niet hebben. Lees; bijna niemand weet mijn adres en dat houd ik lekker zo. Maar, vanmorgen zag ik dat ik een heel lief kaartje mét hartjes kreeg van Sneeze. Lieve Sneeze, ik beschouw dat als valentijnsding, mag het? Ik vond het superlief dat je een kaartje stuurde!!

Mandhe doet niet aan valentijnsdag, Madhe ook niet. Omdat het commercieel is, niet omdat ik het niet wil, want ergens heeft het ook weer wat. Romantisch ben ik niet, maar al die hartjes in de omgeving wakkeren blijkbaar toch iets aan. *wacht geduldig op huwelijksaanzoek*. Mandhe en ik hebben heftige ruzies gehad de laatste weken, om goede redenen ook nog, maar hebben wel weer voor elkaar gekozen.

Dat was ik in een notedop. Nouja, de helft dan

En nu ga ik even teruglezen.
Ow, en die sneeuw. Ik heb al 2 maanden geen auto meer gereden, durf niet met die gladheid, ben nog niet ervaren genoeg enzo dus wij duiken over een tijdje (na smelten) weer een industrieterrein op. Ik moet er wel bij zeggen dat de auto een ongelofelijk kutding is, waar ik niet over mijn schouder kan kijken (combiding), en ik enkel op de spiegels moet vertrouwen.. maar dat komt goed.
Even vloeken

*censuur* *censuur* *censuur*

Kijk dit dan

Loting 5 km

11de rit; Kramer - Davis

12de rit; de Jong - Lee

13de rit Skobrev - Fabris

14de rit; Bokko - Hedrick

Echt ONWIJS ongunstig voor Kramer!!!!

En er is een dode gevallen (nu al) een rodelaar die uit de bocht vloog.....
Oh Sum, je gaat dit vast heel bot vinden van me, maar ik lag er dubbel om. Mijn vriend dacht namelijk dat het een jodelaar was. Toen kon ik mijn lachen echt niet meer inhouden en hebben we gruwelijke grappen gemaakt.

Verder boeit dat sporten me niet zo, dus ik heb geen idee hoe het zit en wie wie is, ik check hoe ze eruit zien, en door die pakkies kijk ik al niet meer.

Voetbal is een ander verhaal, Mandhe is zo gepassioneerd dat ik daar echt wel een stukje van meekrijg en in meeleef. Wel ajax he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven