Entertainment alle pijlers

farmville

12-01-2010 15:56 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
farmville op facebook.... ik ben fan!! wie ook?

Graag wil ik dit topic gebruiken om te kletsen over farmville en hints uit te wisselen.

Wat mij bij andere fora over FV opvalt is dat elk discussietopic ondergesneeuwd wordt met verzoeken tot buren en" fertilisen " enz; dat wil ik graag voorkomen hier en er een leuk kletstopic van maken.

Ik zelf zit nu in level 21 en kan maar niet genoeg Xp bij elkaar schrapen om in level 22 te komen. Ook opende ik gisteren een gouden mystery-egg en kreeg ik een carousel ( hoera! ) maar omdat mijn giftbox vol was is deze carousel nooit aangekomen. Dus mijn tip voor jullie is: maak iedere keer je giftbox leeg.

FAQ:

FVcash ( briefjes ) : elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

fanpagina's : werken niet.. en denk aan je privacy , als je je aanmeldt ben je zichtbaar voor alle fan's.

poppetje vastzetten: Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.Zo kun je sneller oogsten enzo.

FV voor dummies vind je niet meer hier maar topics zijn samengevoegd..

farmville?

Totaal aantal stemmen: 130

WTF is Farmville? (33%)
leuk, ik ben fan (53%)
vind er niets aan (12%)
ik zal eens kijken wat het is (2%)
Voor iedereen die zich heeft aangemeld bij de Boerderettes moeten even geduld hebben.

Onze engel is namelijk aan het werk, en niet op de Boerderie, maar in RL.

Ik kijk hier af en toe om te zien of er vragen zijn, maar ga nu mijn rozen oogsten.
Flip, ik heb je een kip gestuurd!
Yessss!!! een kip!!!
Dank je wel Ik kan hem alleen nog niet zien.

Jij staat bij mij ook nog niet in het buurlijstje onderaan de pagina.
Nee, jij bij mij ook niet. Dat duurt volgens mij even.

Maar als we eenmaal veel buren hebben, begint het échte Farmville leven! Dus gewoon nog even geduld.

Ik ben zowel een FV als FB newbie dus ik heb nog veel te leren.
Ik ga even snel boodschappen halen! (Ja erg interessant voor jullie om te weten :p )
*present*
Yes!

Ik kan de FV boerderettes niet vinden?

Kan iemand mij toevoegen?

Whiskers-viva Whiskas
Volgens mij heb ik iedereen binnengelaten?
quote:Whiskers schreef op 12 februari 2010 @ 15:39:

Yes!

Ik kan de FV boerderettes niet vinden?

Kan iemand mij toevoegen?

Whiskers-viva Whiskashttp://www.facebook.com/group.php?gid=308306991376
Ik hou niet van chinese meuk en mardigras.... hoe komen ze er op?
ik wil ook een schildpad....

nu eerst carnavallen!!! woehoe!
Nou, ik vind de panda en het tijgertje wat je nu kan kopen wel leuk. Ik heb tot nu toe nog geen farmcash uitgegeven, dus denk er over na om een panda te kopen.
Semper ubi sub ubi
Ik heb zojuist besloten dat Jolanthe met pensioen gaat, zodra ze haar miljoenenvilla heeft gekocht...

Ze blijft beschikbaar als buurvrouw, maar ze gaat niet meer zaaien, oogsten en bemesten.
Dan wens ik jolantje veel plezier tijdens haar pensioen! Ik hoop dat ze zich niet gaat vervelen..

Ik ben druk met buurtjes helpen.
Mardi Grass is het carnaval van New Orleans (en dus van Amerika) Ik vind het wel leuk, en ook de Chinese dingen vind ik ook top. Bonsai heb ik al gekocht en een kat met wiebelarm (ben even de naam kwijt)
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 12-02-2010 16:26
Reden: moest nog een letter bij
% gewijzigd
Arme arme Jolanthe
Whoehahah NA je bent echt het toppunt van FV verslaafde: gewoon een oppas regelen voor FV hahahaah *ligt in een deuk*
NA ik had vanmiddag een schildpad gevonden op mijn land. Helaas kan je ze niet zelf houden, dus ik hoop dat er ook snel een bij jullie aan komt lopen.
Semper ubi sub ubi
Flipje, ik heb je uitgenodigd maar zie je nergens terwijl ik je wel net bemest heb.

MissChicken, ik zie jou wel in FB pagina maar via FV kan ik je niet vinden.

Whiskers, ik heb je uitgenodigd voor FB.

Ik heb van niemand een uitnodiging als neighbor gehad, ook niet van Flipje. Ik ben het even kwijt geloof ik.
Sorry Gravinnetje, ik stuur je morgen wel een uitnodiging voor farmville. Ik kan vandaag geen verzoekjes meer versturen.
Semper ubi sub ubi
Ik kan ook geen verzoekjes meer versturen maar wil wel graag buren worden!
Hey dames, ik heb nog even een vraag.

Ik kan toch niks voor jullie verpesten als ik een keer geen tijd heb om wat te doen, toch?

Ik zit wel met een 10 weken oude baby, dus soms ben ik wel druk.

Ik zou het lullig vinden wanneer dat ten koste gaat van jullie.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 12 februari 2010 @ 17:47:

Ik kan ook geen verzoekjes meer versturen maar wil wel graag buren worden!Jij hebt me uitgenodigd en ik heb geaccepteerd alleen zie ik je dus niet........
Nee joh, jij verpest helemaal niks! Baby heeft altijd voorrang!

Gravinnetje, wat is jouw Nick op Facebook? Volgensmij sta jij er bij mij wel tussen. Whiskers in ieder geval wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven