* 183 * Bar Too Much * 183 *
donderdag 11 februari 2010 om 16:26
donderdag 11 februari 2010 om 21:58
Ja. Het ging heel fout. Hij werd lijp van de medicatie. Sinds vanmiddag dus acuut andere pillen. Zo'n snelle overgang doen ze liever niet, maar het is al 20 keer goed gegaan bij andere patiënten en de risico's op nog ergere toestanden bij langzaam afbouwen zijn te groot. Gelukkig was school zo aardig hem door ons en niet door de politie te laten halen.
vrijdag 12 februari 2010 om 14:26
Nee, die heftige reactie is weliswaar iets dat niet in de bijsluiter staat, maar het komt vaker voor dat een anti-epilepticum bij autisten paradoxale bijwerkingen heeft. Dus daar kijken ze verder niet naar. Als ik van tevoren had geweten hoe erg dat mis kan gaan, had ik hem thuis gehouden of aangedrongen op opname. De neuroloog kan wel leuk zeggen dat ze op school deze bladzijde om moeten slaan omdat het bijwerkingen zijn en niet Zoons fout, maar op school heb je natuurlijk niet alleen docenten die dit misschien wel snappen, maar ook medeleerlingen.
Verder is Zoon sinds zijn epilepsie (6 weken ongeveer) van vwo-niveau naar bijna-mavo-niveau gezakt. Hij haalt enen. Ook wat dat betreft had hij beter niet naar school kunnen gaan.
Enniewee. De nieuwe medicatie maakt een zombie van hem, dus volgende week zit hij op vmbo-niveau. Wel fijn die zekerheid.
Wat onderzoeken betreft , staan er nu alleen nog 24-uur kliniek en een weekeindje ziekenhuis (volgende week) op de planning.
Vraag me af of de psychiater nog terugbelt voor het weekeind. Da´s ook altijd hetzelfde.
Verder is Zoon sinds zijn epilepsie (6 weken ongeveer) van vwo-niveau naar bijna-mavo-niveau gezakt. Hij haalt enen. Ook wat dat betreft had hij beter niet naar school kunnen gaan.
Enniewee. De nieuwe medicatie maakt een zombie van hem, dus volgende week zit hij op vmbo-niveau. Wel fijn die zekerheid.
Wat onderzoeken betreft , staan er nu alleen nog 24-uur kliniek en een weekeindje ziekenhuis (volgende week) op de planning.
Vraag me af of de psychiater nog terugbelt voor het weekeind. Da´s ook altijd hetzelfde.
vrijdag 12 februari 2010 om 15:12
vrijdag 12 februari 2010 om 15:38
Ze heeft geen fout gemaakt hoor, ze heeft de drie mogelijke soorten medicatie met ons doorgesproken en gekozen voor het medicijn met de minste risico´s op bijwerkingen en de grootste kans op werking tegen de aanvallen. De tweede keus is dus een over het algemeen minder verkiesbaar medicijn, maar wie weet werkt het voor Zoon wel. Zo niet dan is er nog een derde keus met weer minder kans op behandeling van de aanvallen en meer op ernstige bijwerkingen. Medicatie die iets in je hoofd doet, is natuurlijk sowieso akelig rotspul. Maar altijd minder akelig dan de opties die overblijven als deze drie soorten niet werken.
Ik neem een borrel.
Ik neem een borrel.
vrijdag 12 februari 2010 om 17:42
Jeetje Yette, wat heftig allemaal zeg
Hoop dat het snel wat beter gaat en dat deze medicatie goed aanslaat.
Kan zoon dan wel VWO blijven doen?
Solomio ook sterkte met de rechtzaak
Caylinn een hele dikke weet niet anders te zeggen dan, Kut, met een hoofdletter.
Zo, als het goed is is het eind in zicht van de story boiler hier in huis.
Vandaag weer monteur geweest en de opzichter. Gelukkig kwam de opzichter ná de monteur zodat hij zelf kon zien dat constant oplappen van boiler geen zin heeft.
Dit weekend even aankijken (heb nu al gemerkt dat het water alweer lauw is) en dan maandag bellen en dan eeeeeeeeeindelijk krijgen we een nieuwe pffffff.
1 jaar, 2 klachtenbrieven, 5 monteurs en 1 opzichter verder.
Tis wat.
Iemand nog belangstelling voor het laatste seizoen Gooische vrouwen (Hela?)
Heb eindelijk de laatste afleveringen kunnen kijken
En voor wie nog geen heeft gekregen vandaag van mij, bij deze dan
Hoop dat het snel wat beter gaat en dat deze medicatie goed aanslaat.
Kan zoon dan wel VWO blijven doen?
Solomio ook sterkte met de rechtzaak
Caylinn een hele dikke weet niet anders te zeggen dan, Kut, met een hoofdletter.
Zo, als het goed is is het eind in zicht van de story boiler hier in huis.
Vandaag weer monteur geweest en de opzichter. Gelukkig kwam de opzichter ná de monteur zodat hij zelf kon zien dat constant oplappen van boiler geen zin heeft.
Dit weekend even aankijken (heb nu al gemerkt dat het water alweer lauw is) en dan maandag bellen en dan eeeeeeeeeindelijk krijgen we een nieuwe pffffff.
1 jaar, 2 klachtenbrieven, 5 monteurs en 1 opzichter verder.
Tis wat.
Iemand nog belangstelling voor het laatste seizoen Gooische vrouwen (Hela?)
Heb eindelijk de laatste afleveringen kunnen kijken
En voor wie nog geen heeft gekregen vandaag van mij, bij deze dan
vrijdag 12 februari 2010 om 18:56
Brrr, je moet er niet aan denken dat je alleen koud water zou hebben!
Geen idee of hij nog VWO kan doen. Om te beginnen zal hij weer zichzelf moeten worden. Zelf denk ik dat havo met pdd-nos en epilepsie wel een goede, veilige keuze is. Als dat lukt kunnen we vragen of hij bepaalde dingen over mag doen. Mocht het echt mavo worden, dan hoop ik dat hij mag doubleren herkansen. Het moet wel heel raar lopen als hij volgend jaar weer zo´n pechjaar heeft.
Ik ga zwemmen. Tot kijk!
Geen idee of hij nog VWO kan doen. Om te beginnen zal hij weer zichzelf moeten worden. Zelf denk ik dat havo met pdd-nos en epilepsie wel een goede, veilige keuze is. Als dat lukt kunnen we vragen of hij bepaalde dingen over mag doen. Mocht het echt mavo worden, dan hoop ik dat hij mag doubleren herkansen. Het moet wel heel raar lopen als hij volgend jaar weer zo´n pechjaar heeft.
Ik ga zwemmen. Tot kijk!
zaterdag 13 februari 2010 om 07:31
Goedemorgen,
Bibi moest DNA afstaan, ben ik principieel op tegen maar ja, effe genoeg van bezwaren en verweren....dus meneertje staat in de databank. Doodeng vind ik dat...maar ja, had ie maar niemand moeten slaan, hij kwam wel voor Haagse Anita op en dat vindt ie gewoon normaal. Taakstrafje, papier prikken geloof ik.
Yet, wat kut zeg!
Hij heeft een nieuwe stageplek, iets met bomen, mss wordt ie wel boomchirurg
Bakkie wrong
Bibi moest DNA afstaan, ben ik principieel op tegen maar ja, effe genoeg van bezwaren en verweren....dus meneertje staat in de databank. Doodeng vind ik dat...maar ja, had ie maar niemand moeten slaan, hij kwam wel voor Haagse Anita op en dat vindt ie gewoon normaal. Taakstrafje, papier prikken geloof ik.
Yet, wat kut zeg!
Hij heeft een nieuwe stageplek, iets met bomen, mss wordt ie wel boomchirurg
Bakkie wrong
Je weet toch!
zaterdag 13 februari 2010 om 07:41
Solligesprek ging goed, op naar de volgende ronde!
Nog maar een bakkie, is het al tijd voor schootbapjes?
Ik had weer een verdwaaldroom, tijden niet gehad, zegt wel weer genoeg.
Ben via Hyves een van mijn beste vrienden tegengekomen van vroegah,
Zeker 25 jaar niet gezien, en al die tijd voelde hij het als het niet goed met me ging, stom eigenlijk dat ie niet voelde als het wel goed ging.
Douchen, in Hoerwijk heb ik lekkah warm water...
Nog maar een bakkie, is het al tijd voor schootbapjes?
Ik had weer een verdwaaldroom, tijden niet gehad, zegt wel weer genoeg.
Ben via Hyves een van mijn beste vrienden tegengekomen van vroegah,
Zeker 25 jaar niet gezien, en al die tijd voelde hij het als het niet goed met me ging, stom eigenlijk dat ie niet voelde als het wel goed ging.
Douchen, in Hoerwijk heb ik lekkah warm water...
Je weet toch!