Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star_2 schreef op 12 februari 2010 @ 20:39:

Ja das waar had een vent moeten zijn

Zou wel raar staan dan met een kind aan je tiet

Nee flauw, wist niets anders stoms te zeggen
Jep, veel last, en hoe meer ik lees op het internet, hoe meer ik bevestiging krijg . Maar goed nog geen uitslag, dus nog even wachten. Maar ik ben er best van slag van, doos die ik ben .

Oke, genoeg hier op het forum en over mij.

Star, vertel eens, hoe is het met schoonma? Heb je er een innige band mee gekregen de laatste uren?
Amalia, bij jongste smeer ik hem nu goed in met hormoonzalf en andere vette creme, maar het helpt geen drol.
Nou Jin, je mag toch best even klagen en mopperen hier. Ik vind het heel sneu. Voor hem natuurlijk maar voor jou ook heel erg!
Jee dat hormooonzalf niet eens helpt

Kom ik met een stomme opmerking hoor, maar ben je al eens op de homeopatische toer gegaan? Nouja, zal wel. Eerst de arts maar afwachten volgende week.

Ja Star, hoe is het met schoonmama?

O Jin, hoe is Sylvie Meis bij Idols? Is ze idd zo populair daar?
Oke : we hadden gisteren carnaval van de gym en het was zo´n verloren ventje, ik moest er bijna van huilen daar, hij wist totaal niet wat hij daar moest doen, wilde geen helm op, geen zwaard of schild, geen schmink, helemaal niets. Hij wilde niet dansen, niet koekhappen, hij bleef alleen maar aan de juf geplakt zitten en naar de lichten kijken, echt hetw as om te huilen en hij was zo vreselijk dapper, hij wilde ook niet naar huis.
Schoonmams amper gezien, later meer nu slaap
S. niet bij Idols maar bij Das Supertalent, dat is wat anders, daar mag je ook andere dingen doen buiten zingen. Ze is niet echt populair geloof ik, beetje een doos, maar toch knap van haar.
quote:Star_2 schreef op 12 februari 2010 @ 20:51:

Schoonmams amper gezien, later meer nu slaap

aha, ik snap het, dit is een prijsvraag. Maak de slagzin af:

nu slaapt ze bij jouw ouders .

nu slaapt ze bij het leger des heils.

nu slaap ik zelf van verveling

ehm...

nu slaapt C. bij haar
Ach dit is echt een gosje waard Jin, wat sneu van dat carnaval....

Oh sorry, maar ik vond Deutschland sucht ein Superstar zo lang en ik weet ook niet of ik het goed schrijf

Oh, Das Supertalent.. hmm, dat ken ik niet.

Ik denk dat Star slaap heeft. Ze wordt al moe van haar schoonmoeder terwijl ze haar amper gezien heeft
ja jij staat nu voorop met de prijsvraag Amalia!
DSDS (Deutschland sucht ein Superstar)=Idols en Das Supertalent is ehh...
Wat heeft jouw ijsbeer nu weer om zijn arm? Is het een valentijns harten armbandje?

En ik snap nog steeds dat vergrootglas op zijn buik niet. Leg uit leg uit.
Miniijsbeer in de buik?

Vervelend Jinny, dat er toch niks voor is, hopelijk snel de uitslagen binnen.
Oh help, nee dames, ik ben NIET zwanger!!!!!! Echt niet, ik had gewoon een plaatje van internet geplukt, niet te kritisch kijken zeg. Hier zal denk ik ook geen nummer drie komen, Jinnyman is het er alleen unaniem overeens dat het bij twee blijft helaas. Dus, zover Jinnymini nieuws .
Nou daar had ik ook absoluut niet aan gedacht Jin, dit vergrootglas zit er al vanaf dat je dit plaatje hebt dus dan zou dat eventuele kind er al moeten zijn.

Maar dat bandje om de pols is gepimpt of zie ik nou spoken?

Ik lees het later wel, ga naar bed.

Trusten!
U spookt Amalia, u spookt, bandje is geloof ik een sigaar. Ik heb net geprobeerd om mijn aviator te wisselen, maar doet het niet. Probeer het later nog maar eens. Trusten!!!!
Star: veel plezier morgen!

Zo. Ben weer weg!
Star, heel veel plezier morgen, wat bijzonder!

Bridges, ik had een vraag voor je op de groep gezet. Trusten!
quote:bambino schreef op 12 februari 2010 @ 22:26:

Miniijsbeer in de buik?

Vervelend Jinny, dat er toch niks voor is, hopelijk snel de uitslagen binnen.Ik doelde erop dat de ijsbeer een mini ijsbeer kreeg.
Een sigaarrokende Knut?

Het moet niet gekker worden....

Goeiemorgen. Ik heb hier een hangkind. 'Het wordt geen leuke dag mama'. Zo'n toon, fijn. Zucht. Kind 2 slaapt nog, lucky basterd.
Amaal gaat door voor de koelkast
Veel plezier vandaag met de inlaws Sterretje
Mogge dames, alles leuk hier? Ik ben moe, Meetje deed een Eetje vannacht om 4 uur (, Star)
Pfff 4 uur. Wel weer geslapen daarna? Dat is echt geen tijd zeg. Sterkte dan vandaag..... Kan je nog even gaan liggen ergens.

Star ik leef met je mee; mijn schoonmoeder komt ook vanmiddag. Ik denk dat ik na het zwemmen extra lang ga douchen

Ach, het valt wel mee hoor, ze zit alleen steeds aan mijn buik en dat vind ik helemaal niet fijn. Ze is ook de enige die dat doet, vind het nogal irritant.

Klaag klaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven