Leuke mensen in Utrecht

11-02-2010 08:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi daar,

ik ben net in gemeente Utrecht komen wonen voor mijn werk en ben op zoek naar gezellige mensen (m/v) die, net als ik, houden van muziek, films, drankjes drinken in de kroeg, koken, lezen, uit eten gaan en lekker knus thuis zitten.

Ik ga erg graag naar optredens en concerten (greep uit smaak: ik luister altijd 3FM, hou van Muse, Coldplay, Placebo, Editors, Snow Patrol, Moke en veel meer in dat soort genre), ik kijk erg graag films (bioscoop of DVD, van Amelie tot Dark Knight, van Titanic tot Harry Potter), ik vind koken en lekker eten altijd genieten en hou van gezellig kletsen met een kop thee/koffie (ik werk in de koffie..., dus dat kan niet ontbreken!)

Verder ben ik single (niet op zoek!!), deel ik een huis met twee huisgenoten (geen studentenhuis), ben ik rustig, spontaan, attent en enthousiast.

Dus, lijkt het jou leuk om mijn interesses te delen, laat wat van je horen!

Groetjes!
Hoi,

Ik doe met je mee, hou ook van film, kroeg en avondjes thuis.

Misschien binnenkort wat afspreken. Woon ook in Utrecht.

Je kan ook aanschuiven bij de andere groep. We zijn net bezig met een nieuwe groep op te starten. Of we kunnen deze uitbreiden.

Ik hoor het wel.

Groetjes Roza
Hoi luitjes,

Laat ik nu dezelfde interesses en muzieksmaak hebben! Lijkt me leuk om een keertje een kopje koffie of een wijntje te drinken.

Ik ben single en woon vlak bij de stad Utrecht.

Ciao!
Hey allemaal,

ik herken me ook (bijna) volledig in alles wat je schrijft, Dinv! Lijkt me leuk om es af te spreken voor een kopje koffie of wijntje

Ik woon in Utrecht, ben single (stiekem wel op zoek, haha), en ben 27 jaar.

Groetjes!

Ryan
Hoi Dinv,

Ik heb je mail gehad. Bedankt hiervoor.

Ik stel voor om op een andere avond wat te gaan drinken.

Zodat er meer mee kunnen.

Ik zal mijn mailadres hier neerzetten zodat we een groepsmail kunnen maken.

Voor iedereen die vriendinnen zoekt om uit te gaan, film kijken, bij elkaar thuis eten/kletsen, dagje uit, 's zomers terrasje, strand en alle leuke dingen die ik vergeten ben op te noemen, mail me dan zet ik je op de mailinglijst zodat we een leuke groep krijgen om leuke dingen te doen.

Groetjes Roza
O ja, hier is mijn mailadres:

adsl455757@tiscali.nl

Groetjes Roza
Ok, goed en gezellig plan...maar het hoeft voor mij niet te lang te duren...ik hou van actie en wil graag snel afspreken!

Oja, even tussendoor....op stap gaan (het die-hard stappen, feesten, etc) heb ik wel gehad, drankjes drinken in de kroeg is ok. Oja, ik ben trouwens (bijna, vlgnd wk) 25.

Ben benieuwd naar reacties!
Hoi,

Ik ben niet echt een stappert meer maar leuke dingen ondernemen, dagjes weg en spontane acties ben ik altijd voor in! Ik hou wel van gezellig kletsen in de kroeg en ga graag naar festivals en concerten maar ook gezellige avondjes thuis, koken, lekker eten en kletsen over van alles en nog wat.

Groetjes en fijn weekend!
Hey,

ik ben ook geen diehard stapper meer, alleen alle andere dingen klinken wel heel goed!

Mijn mailadres is Flipje1985@hotmail.com

Dinv, alvast gefeliciteerd
Hoi meiden,

als je geinteresseerd bent, vermeld even je emailadres zodat we dit weekend kunnen mailen over een afspraak.

Mijn email: dinv123@hotmail.com

Groetjes!
Of mail mij anders persoonlijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven