Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 13 februari 2010 om 15:28
[quote]Summerdance schreef op 13 februari 2010 @ 14:49:
Nu even boodschappen doen, schreeuw Sven naar goud voer zeg maar...
Haha Sum, ik ben net terug van boodschappen doen en ik ben er werkelijk waar van overtuigd dat chips eten een goede invloed gaat hebben om de rondjes van Bob en Sven.
En tja ik wil graag die overtollige kilo's kwijt, maar voor deze goede zaak offer ik me wel op hoor.
Ik ga overigens ook even informeren of mijn annuleringsverzekering ook geldt voor Monatoetjesverslavingen.
Maar ik ga er vanuit dat dat geen enkel probleem zal zijn
Nu even boodschappen doen, schreeuw Sven naar goud voer zeg maar...
Haha Sum, ik ben net terug van boodschappen doen en ik ben er werkelijk waar van overtuigd dat chips eten een goede invloed gaat hebben om de rondjes van Bob en Sven.
En tja ik wil graag die overtollige kilo's kwijt, maar voor deze goede zaak offer ik me wel op hoor.
Ik ga overigens ook even informeren of mijn annuleringsverzekering ook geldt voor Monatoetjesverslavingen.
Maar ik ga er vanuit dat dat geen enkel probleem zal zijn
zaterdag 13 februari 2010 om 15:36
Ik heb ook niks met facebook maar heb een heleboel vrienden sinds ik farmville (alleen maar Viva-dames/heren overigens hoor). Hoe langer je het speelt, en ik speel het nu een week ofzo, hoe leuker het wordt.
MX is een grote domoor! Zo ik heb gezegd.
Lekker op vakantie, Sum!
Verslaafd aan je stijltang? Heb ik geen last van, want ik heb van nature geen enkele krul in mijn haar. En dat was niet leuk toen ik jong was in de jaren 80 want toen moest het zo groot mogelijk dat haar.
Ik ga nu lekker met het hele gezin eten bij een vriendin dus ik spreek jullie veeeel later weer!
MX is een grote domoor! Zo ik heb gezegd.
Lekker op vakantie, Sum!
Verslaafd aan je stijltang? Heb ik geen last van, want ik heb van nature geen enkele krul in mijn haar. En dat was niet leuk toen ik jong was in de jaren 80 want toen moest het zo groot mogelijk dat haar.
Ik ga nu lekker met het hele gezin eten bij een vriendin dus ik spreek jullie veeeel later weer!
zaterdag 13 februari 2010 om 16:45
Sneez.....je gaat me toch niet vertellen dat je een Monatoet hebt gekocht?
Toch wel die met caramelletjes hè?
Yup, ik weet ook zeker dat chips gaan helpen, heb ook speciaal paprika ships gekocht, want ORANJE!
Nah Charlotte ik heb ook niet echt krullen hoor, maar wel van die opwippers zeg maar...die ook structureel de verkeerde kant opwippen
Eet ze vanavond...
*twijfelt nog over de stofzuiger*
Toch wel die met caramelletjes hè?
Yup, ik weet ook zeker dat chips gaan helpen, heb ook speciaal paprika ships gekocht, want ORANJE!
Nah Charlotte ik heb ook niet echt krullen hoor, maar wel van die opwippers zeg maar...die ook structureel de verkeerde kant opwippen
Eet ze vanavond...
*twijfelt nog over de stofzuiger*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 13 februari 2010 om 17:35
Ik baal een beetje, heb enkel was in de machine gegooid en wat boodschappen gedaan, maar ben gewoon niet weg te slaan bij de televisie terwijl ik niet eens van schansspringen houd .
Oja en heb eindelijk de belastingaangifte weggedaan, maar kwam later achter dat ik meer heb verdiend en nu krijg ik heul veul minder terug
Oja en heb eindelijk de belastingaangifte weggedaan, maar kwam later achter dat ik meer heb verdiend en nu krijg ik heul veul minder terug
zaterdag 13 februari 2010 om 17:36
zaterdag 13 februari 2010 om 17:58
Whoehahahahaha.....Pom, ik heb expres niet gekeken omdat ik bang was dat ik anders ook zou blijven hangen
Vervolgens heb ik 4 afleveringen 24 gekeken
Echt hè Sneez...TE weinig caramelletjes voor zo'n toetje
(en,.............al verslaafd?)
Ja Glittervisje...volgens mij was ze ergens rond deze datum uitgerekend ongeveer, ik zou het zo leuk vinden als je nog eveb kwam posten
*vind sowieso al die bevallings topics leuk!*
Ai Pom, valt de schade nog een beetje mee of komt er nu op je teruggave nihil te staan
DAT vind ik zo;n jeukwoord trouwens...nihil
Vervolgens heb ik 4 afleveringen 24 gekeken
Echt hè Sneez...TE weinig caramelletjes voor zo'n toetje
(en,.............al verslaafd?)
Ja Glittervisje...volgens mij was ze ergens rond deze datum uitgerekend ongeveer, ik zou het zo leuk vinden als je nog eveb kwam posten
*vind sowieso al die bevallings topics leuk!*
Ai Pom, valt de schade nog een beetje mee of komt er nu op je teruggave nihil te staan
DAT vind ik zo;n jeukwoord trouwens...nihil
zaterdag 13 februari 2010 om 18:35
Zo hee, het slaaptekort en de lichaamsbeweging van vannacht beginnen hun tol te eisen, mijn lichaam wil niet meer!
Ben nog niet helemaal uit over die telefoon want ik vind het toetsenbordje niet zo mooi.
Ben nu verliefd op een andere maar dan moet ik bijbetalen denk ik.
Of... een Blackberry.
Nu even olijfjes eten (das toch gezond?) en dat allemaal uitzoeken.
Ben nog niet helemaal uit over die telefoon want ik vind het toetsenbordje niet zo mooi.
Ben nu verliefd op een andere maar dan moet ik bijbetalen denk ik.
Of... een Blackberry.
Nu even olijfjes eten (das toch gezond?) en dat allemaal uitzoeken.
zaterdag 13 februari 2010 om 18:40
quote:sneezeweasel schreef op 13 februari 2010 @ 18:35:
Oh ik heb gewoon de kriebels voor vanavond....
Same here Sneez, same here
Passie IS ook een jeukwoord Pom, behalve in bed, dan is het weer leuk....
Ik heb net zelf brood gebakken....dat is me toch een partij lekker zeg!
Lekker oude kaas erop, tomaatje, komkommer....
Oh ik heb gewoon de kriebels voor vanavond....
Same here Sneez, same here
Passie IS ook een jeukwoord Pom, behalve in bed, dan is het weer leuk....
Ik heb net zelf brood gebakken....dat is me toch een partij lekker zeg!
Lekker oude kaas erop, tomaatje, komkommer....
zaterdag 13 februari 2010 om 18:43
zaterdag 13 februari 2010 om 18:55
Heeft zich wel voorgenomen om Robel Teklemariam te volgen.Held!! Hij is de enige sporter uit Ethiopië. En het enige lid van de nationale skibond (heeft hij zelf opgericht ).
Zijn kansen zijn trouwens met het volgende heel droog geformuleerd: "Als alle 123 deelnemers de verkeerde kant uitgaan en pas na 30 min daar achter komen, dan kan hij brons pakken"
Zijn kansen zijn trouwens met het volgende heel droog geformuleerd: "Als alle 123 deelnemers de verkeerde kant uitgaan en pas na 30 min daar achter komen, dan kan hij brons pakken"