Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 13 februari 2010 om 22:18
*zucht, krijgt weer een beetje verliefde gevoelletjes voor Bart*
Wisten jullie dat ik echt 4 jaar lang kwijlend bij Bart voor zijn slaapkamerdeur heb gezeten?
Ik zat bij zijn zus in de klas en god god god wat was ik verliefd op hem
Hij zag mij niet staan natuurlijk want was toen al alleen maar bezig met schaatsen
Jaren later kwam ik hem tegen op de Uithof
Hey, ik ken jou ergens van zei hij toen!
En ik,ja me dunkt...ik heb jaren kwijlend voor je deur gelegen
Dankzij Bart ben ik bij de OS schaatswedstrijden in Turijn geweest 4 jaar geleden...
Wisten jullie dat ik echt 4 jaar lang kwijlend bij Bart voor zijn slaapkamerdeur heb gezeten?
Ik zat bij zijn zus in de klas en god god god wat was ik verliefd op hem
Hij zag mij niet staan natuurlijk want was toen al alleen maar bezig met schaatsen
Jaren later kwam ik hem tegen op de Uithof
Hey, ik ken jou ergens van zei hij toen!
En ik,ja me dunkt...ik heb jaren kwijlend voor je deur gelegen
Dankzij Bart ben ik bij de OS schaatswedstrijden in Turijn geweest 4 jaar geleden...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!