Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 13 februari 2010 om 22:36
quote:Pompiedoe schreef op 13 februari 2010 @ 22:33:
Sloerie ...ach als het maar waard was en dat geloof ik wel...
We hebben echt een hele leuke tijd gehad, hebben ook serieus gedate maar twee driftkoppen bij elkaar is een hele slechte combi
En nu schaats ik nog regelmatig met hem als ie in Nederland is.
Sloerie ...ach als het maar waard was en dat geloof ik wel...
We hebben echt een hele leuke tijd gehad, hebben ook serieus gedate maar twee driftkoppen bij elkaar is een hele slechte combi
En nu schaats ik nog regelmatig met hem als ie in Nederland is.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 13 februari 2010 om 22:44
Gaaf pak van die Fransman!
Als Sven 8 rondjes 28 moet rijden dan doet Sven dat...
Ik vind dat ZO knap dat je zo op honderdste seconden kan rijden
Mijn rondetijden zwalken echt binnen een marge van 3 a 4 seconden
Was heel raar daten met Bart, iedereen kwam aan mij vragen....is hij hem?
Was heel raar daten met Bart, iedereen kwam aan mij vragen....is hij hem?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 13 februari 2010 om 22:48
[quote]Summerdance schreef op 13 februari 2010 @ 22:44:
Was heel raar daten met Bart, iedereen kwam aan mij vragen....is hij hem?[/quote]
Hahaha, wat zei je?
Ging een keer eten met mijn ex en mijn ouders, zien we ineens het personeel zo af en toe voorbij sneaken en met elkaar smoezen. Dachten ze dat hij een voetballer van Feijenoord was. Ooit een voetballer van 2 mtr gezien?? Achteraf hadden we ze in de waan moeten laten en pas na het betalen bekennen dat het niet zo was, had misschien met de rekening gescheeld
Was heel raar daten met Bart, iedereen kwam aan mij vragen....is hij hem?[/quote]
Hahaha, wat zei je?
Ging een keer eten met mijn ex en mijn ouders, zien we ineens het personeel zo af en toe voorbij sneaken en met elkaar smoezen. Dachten ze dat hij een voetballer van Feijenoord was. Ooit een voetballer van 2 mtr gezien?? Achteraf hadden we ze in de waan moeten laten en pas na het betalen bekennen dat het niet zo was, had misschien met de rekening gescheeld
zaterdag 13 februari 2010 om 22:50