vriendschapsring

14-02-2010 09:22 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn beste vriendin heb ik vriendschapsringen gekocht. Die wil ik geven voor haar verjaardag.

Alleen weet ik niet hoe ik die ga geven!

Moet ik de beiden in een doosje doen en dan geven maar wel vooraf zeggen dat er ds ééntje voor mij is? Of geef ik alleen haar ring in een doosje?

En voor degene die een vriendschapsring heeft met haar beste vriendin, wat hebben jullie erin laten graveren of juist helemaal niks?

Groetjes costadelsol
Goh, dat had ik ook met mijn bff toen ik 16 was.. Wist niet dat dat nog steeds hip is!
Oh ik had vroeger zo'n kettinkje met 2 halve hartjes. 1 voor mijn hartsvriendin en 1 voor mij, ik was 14.
Ja ik ook! Mijn vriendin had Be Fri en ik st ends

Hip joh!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ja zo'n ketting had ik toen ook met een vriendin!

Maar dat vind ik nu niet leuk meer en een ring vind ik beter passen.
Ik heb wel eens een ring gegeven aan mijn beste vriendin.

Niet een voor mijzelf erbij, maar ik vind een ring wel een mooi cadeau.

Ik had er overigens niets in laten graveren.

Ik ging er maar vanuit dat ze wel zou onthouden van wie ze hem kreeg.
Tjee, ik wist niet dat dat nog steeds bestond. Zelfs toen ik 14 was vond ik dat onnodig klef en truttig.

Sorry, geen tips.
Hardstikke leuk!

Heb ik ook aan mijn vriendin gegeven toen we 15 jaar vriendin waren(nu inmiddels dik 30 jaar)

Ik had ze gewoon in een leuk doosje gedaan en gezegd:dit is een kadootje voor ons samen om te vieren dat we 15 jaar vriendin zijn.Ze vond het geweldig....
Zou 't eng vinden als 'n vrouwelijke vriendin mij 'n ring geeft. Vind dat soort dingen idd meer iets voor meisjes van 10-12 jaar.
ohja costa del sol,om even al die verhalen over dat het voor 12 jarige meisjes is tegen te spreken,ik was 30 toen ik die ring gaf.....en het werd heel erg gewaardeerd en nog.We dragen hem allebei al 15jaar....
Oke daffyduck, ik begon al te twijfelen! Maar ik denk ook wel dat mijn vriendin het leuk gaat vinden dat ze een ring krijgt.
Beetje claimerig zo'n vriendschapsring, of heb je maar 1 vriendin ?
Ja ik zou ook zoiets hebben van Oookeeee als mijn beste vriendin daarmee aankomt. Voor zo ver ik van een beste vriendin spreek want ze zijn me allemaal even dierbaar.
Wederzijdse ringen zijn mi voor jezelf en je partner.

Ik zou het iig vreemd en ietwat ongemakkelijk vinden wanneer een vriendin daarmee aan zou komen. Zou er ook niet blij mee zijn.
Ja, dat vind ik echt.
Ik heb wel meerdere vriendinnen maar zij is mijn beste vriendin, waar ik lief en leed mee deel.

Waarom zou je het ongemakkelijk vinden dan mamasaar?
Zoals ik al zei, ringen vind ik voor partners en niet voor vriendinnen. Hoe intiem en beste vriendinnerig je ook mag zijn.

En buiten dat krijg ik wel een heel erg 10-11-12 jarig gevoel bij.

Als je haar wat wilt geven zou ik een broche of een mooie hanger (die je ook kunt laten graveren) veel gepaster vinden.
Ja, dat vind ik echt.
Ik denk dat het heel erg afhangt van hoe oud je bent. Als het idd is omdat je 15 jaar vriendinnen bent zoals daffyduck is het echt een goed idee (Daffyduck wat tof dat jullie die ringen nog steeds dragen!).

Maar anders zou ik het ook heel raar vinden als ik een ring zou krijgen van een vriendin. Alsof je dan dus zegt dat je de enige bent voor haar en geen andere vriendinnen heb dan haar, sorrie maar ik zou het gewoon erg vreemd vinden.
quote:Mamasaar schreef op 14 februari 2010 @ 10:43:

Zoals ik al zei, ringen vind ik voor partners en niet voor vriendinnen. Hoe intiem en beste vriendinnerig je ook mag zijn.

En buiten dat krijg ik wel een heel erg 10-11-12 jarig gevoel bij.

Als je haar wat wilt geven zou ik een broche of een mooie hanger (die je ook kunt laten graveren) veel gepaster vinden.Dat wilde ik ook zeggen maar alleen kwam het er bij mij wat beroerder uit.
Ik zou zelf nooit zo een ring kopen, ik zou tijdens een shop-uitje hooguit voorstellen om vriendschapsringen te dragen en dan samen uitzoeken.

Maar goed, ze is jouw vriendin, ik neem aan dat je haar goed genoeg kent om te weten of ze dat wel of niet op prijs zal stellen.

De tekst van Daffy Duck lijkt me nog het beste. En ik zou (nog) niets erin laten graveren.
een ring geven is zo opvallend, stel dat zij hem niet mooi vind, wat dan? dan moet zij de ring verplicht gaan dragen? zou het een nare gedachte vinden en een beetje clamerig, sieraden koop je meestal zelf
Vind het ook echt iets voor kinderen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@costadelsol: trek je alsjeblieft niks aan van de flauwe reacties op je topic. Jij kent je vriendin het best en kan dus heel goed inschatten of ze dit op prijs gaat stellen en welke smaak zij heeft qua sieraden.

Ik heb niet al te lang geleden ook een ring gegeven aan een zeer dierbare vriendin, met wie ik een heel speciale band heb. Niet om haar te claimen, maar als een manier om haar te laten zien hoe blij ik met haar ben. En nee, zij is zeker niet enige vriendin die ik heb en ik ben ook zeker geen klein meisje meer!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Mijn liefste vriendin en ik dragen ook ringen.

Die hebben we samen uitgezocht.

En we zijn geen 14, maar 40
Wat nou flauwe reacties? We geven hoogstens weer dat de meesten van ons dit niet zouden kunnen waarderen.
Ja, dat vind ik echt.
Met flauwe reacties bedoel ik de manier waarop er commentaar gegeven wordt op dit topic. Prima als je het er niet mee eens bent, maar dat kan m.i. anders verwoord worden. That's all!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven