gelukkigste vrouw op aarde.....

14-02-2010 21:31 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos lees ik hier mee, veel geleerd, meestal altijd interesant..

Nu wil ik mijn verhaal graag kwijt, Ik loop al weken te zingen...heb vleugels...en waarom? omdat ik naast mijn geweldige man ( waar ik 20 jaar mee samen ben) ook nog een geweldige vriend heb...

En niet in het geheim....dat is het fijne ervan...Mijn man en mijn vriend kennen elkaar erg goed....ze zijn vrienden en mijn man werkt af en toe voor hem...

Al jaren hebben wij een wat andere kijk op relaties dan de meeste mensen, geven elkaar de ruimte en een open relatie was altijd bespreekbaar....maar tot voor enige maanden geleden was er nog nooit geen sprake van geweest.....

Tot die vriend, die we al bijna 4 jaar kennen, en ik wat vaker met elkaar om begonnen te gaan vanwege externe omstandigheden...

Ik vond hem altijd al leuk....had altijd ook al het idee dat hij mij leuk vond....en binnen de kortste keren sloeg de vlam in de pan...

Een enorme klik...

Veel met mijn man gepraat, beide mannen onderling hebben er kontakt over gehad....En nu is het een feit....Ik heb een man en een vriend !!....niks geen geheim gedoe...zelfs mijn ouders en onze kinderen weten ervan....

Het voelt zo goed...

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben....
Mensen alsjeblieft, kom op. To komt hier even leuk vertellen dat ze gelukkig is en er komt een bak van kritiek over dr heen. Dat je het met de manier waarop ze niet gelukkig niet eens ben..tsja het zei zo. Maar dat was de vraag niet! Het was gewoon een bericht van een gelukkig iemand tussen de ellende door.

Ik moet er niet aan denken dat ik dit in een relatie zou doen, of vriend. Of dat ik dit aan mijn kinderen meegeef. Maar who cares?! Zei is er gelukkig mee, wees blij voor haar...
quote:Spijker schreef op 14 februari 2010 @ 22:51:

[...]

Nou ja wat een onrespectvolle reactie. Alleen maar omdat iemand anders over relaties en monogamie denkt dan jij... Nou, ze slaat anders wel de spijker op de kop!
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 22:48:

Leuk voor pappa ook? hij is degene die er mee eens is....en echt niet onder dwang hoor....jeetje...dat sommigen niet buiten de "box" kunnen denken en denken dat de rest van de wereld net als hun moet redeneren....

Sexleven bespreek ik echt niet met de kids....en dat zingend door het huis lopend...tja echtgenoot vraagt lachend wat voor leuk of lief smsje ik nu weer heb gehad.....onvoorstelbaar ? maar waar....

Je roept dit soort reacties over jezelf af. Ik ben blij dat de meeste mensen er andere ideeën op nahouden dan jij.

Met welk idee heb jij dit topic eigenlijk geopend? Dat je van alle kanten toegejuicht zou worden omdat je zo lekker 'buiten de box ' denkt (buiten je trouwboekje gaat)?
@TO wat is eigenlijk het doel van dit topic? je vreugde delen? vriendje naast je man hebben promoten? discussie op gang brengen? onderwerp bespreekbaar maken?
Ik ben 40 dus van dezelfde generatie, er werd van mij echt niet verwacht dat ik met mijn vriend ging trouwen op mijn 21e hoor, ik kon gewoon samenwonen. Maar goed ook ,want het ging hardstikke fout en met degene met wie ik daarna ging samenwonen ook. Ik vind het fijn voor je dat je man het oké vindt, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij er geen moeite mee heeft, tenzij hij ook een ander potje heeft om in te roeren.
quote:Roelfien schreef op 14 februari 2010 @ 22:54:

[...]

Je roept dit soort reacties over jezelf af. Ik ben blij dat de meeste mensen er andere ideeën op nahouden dan jij.

Met welk idee heb jij dit topic eigenlijk geopend? Dat je van alle kanten toegejuicht zou worden omdat je zo lekker 'buiten de box ' denkt (buiten je trouwboekje gaat)?

Nee ze is gelukkig...lees de OP maar even goed..Dat komt ze laten weten omdat er veel nare verhalen zijn. Even een gelukkige tussendoor:

"Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben...."
Ik vind het eerder treurig...
quote:Miepjemiep schreef op 14 februari 2010 @ 22:56:

[...]

Nee ze is gelukkig...lees de OP maar even goed..Dat komt ze laten weten omdat er veel nare verhalen zijn. Even een gelukkige tussendoor:

"Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben...."Nou ja, dat is ook inlegkunde, dat lees ik nergens.
quote:madamemicmac schreef op 14 februari 2010 @ 22:57:

Ik vind het eerder treurig...Ik vind het treurig dat je niet gewoon blij kunt zien voor iemand die gelukkig is. Al is het op een manier waar jij je niet in kan vinden. Dát vind ik treurig.
Als mijn man een vriendin zo krijgen had ik daar geen moeite mee...En hij was altijd al heel ruimdenkend....heb een kameraad ( niks mee gebeurt) waar ik ook soms een weekend mee weg was naar een event waar mijn man geen interesse in had....nooit een probleem geweest....
Ze opent een topic, dan kun je reacties verwachten toch? Ook van mensen die het niet begrijpen/mee eens zijn.

Ik vind dit niet iets waar je je kinderen mee op laat groeien, die laat je er mi buiten. Verder prima dat ze er gelukkig mee is.

Zelf ben ik vooral blij dat ik loop te fluiten van een sms-je van mijn man en totaal geen andere ernaast wil.

En dan nog, ik kan me losstaande sex nog 'voorstellen' maar deel je ook emoties/ervaringen/gevoelens met hem?

Doe je ook leuke dingen met hem? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je man dat allemaal goed vindt.
Ik vind het niet treurig maar ik kan het me vooral bij mezelf niet voorstellen dat ik het fijn zou vinden om elkaar te delen. Maar ja, dat ben ik. Het kan -denk ik- prima maar ik ga er vanuit dat haar man er vroeg of laat er ook een vriendin bij neemt. Als TO daarmee kan leven en ze zijn er allebei gelukkig mee dan zie ik het probleem niet zo.
quote:Roelfien schreef op 14 februari 2010 @ 22:59:

[...]

Nou ja, dat is ook inlegkunde, dat lees ik nergens.Klopt dat haalde ik uit de OP. Is suggestief idd.. Dan nog al zijn die nare verhalen er niet......
Oordeel, oordeel, oordeel... Ik ga ervan uit dat het waar is wat je zegt; dat man ervan op de hoogte is en het oke vindt.

Ik zou het niet kunnen/willen, maar dat doet er helemaal niet toe.

En die kinderen, ik geloof dat dat wel los loopt op die leeftijd.

Jammer dat niet iedereen verder kan kijken dan hun neus lang is.

De enige aan wie je verantwoording af hoort te leggen is aan jezelf en je gezin. En niet aan al die mensen die al rillen bij het idee.

Fijn dat je een gelukkig mens bent!
quote:Roelfien schreef op 14 februari 2010 @ 22:54:

[...]

Waarvoor in godsnaam? Daar heb jij toch geen last van??

Waarom ben JIJ er blij mee dat andere mensen dezelfde mening delen als jij en 'binnen hun trouwboekje' blijven??

WELK PERSOONLIJK BELANG heb jij daarbij? Kun je dat uitleggen?
Only dead fish go with the flow
ik vind het ook fijn hoor dat TO zo blij is de laatste tijd, maar...ik kan mn mening gewoon nooit voor me houden
Ik vind het triest.

Je trouwt met elkaar om SAMEN verder te gaan.

Je hebt SAMEN een relatie, een ander hoort daar gewoon niet bij.

Verder vind ik het onzin dat jij zegt dat je toen je 21 was je niet beter wist, was je dan echt zo naief? De meeste mensen kunnen gewoon logisch nadenken hoor.....

Ik ben nu 24, toen ik op mijn 18e voor mijn vriendin koos deed ik dat bewust, andersom ook, nu wonen wij gelukkig samen, moet er niet aan denken dat een ander aan haar zou zitten. Ben ik nu ongezond of wat?

Maarja, als jij er gelukkig mee ben moet je er vooral mee doorgaan, ik zie het nut van een relatie er alleen niet van in, kan je net zo goed in je eentje gaan wonen en de ene week naar je " man" gaan en de andere week naar je vriendje.

Please, correct me if i'm wrong!
anoniem_100810 wijzigde dit bericht op 14-02-2010 23:07
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
quote:madamemicmac schreef op 14 februari 2010 @ 22:57:

Ik vind het eerder treurig... Waarom? Omdat TO gelukkig is? Dat is pas treurig.
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 23:04:

ik vind het ook fijn hoor dat TO zo blij is de laatste tijd, maar...ik kan mn mening gewoon nooit voor me houden

Hahaha,

Heel herkenbaar.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Miepjemiep schreef op 14 februari 2010 @ 23:00:

[...]

Ik vind het treurig dat je niet gewoon blij kunt zien voor iemand die gelukkig is. Al is het op een manier waar jij je niet in kan vinden. Dát vind ik treurig.Goed, dan noem ik het niet treurig maar zielig. Zielig dat je je de gelukkigste vrouw van de wereld noemt als je een vriend hebt naast je man...
maar...als wij allemaal een topic zouden openen en heel eerlijk zeggen wat ons allemaal gelukkig maakt denk ik dat er ook genoeg van dit soort reacties zouden volgen
quote:Dreamglasses schreef op 14 februari 2010 @ 23:03:

[...]

Waarvoor in godsnaam? Daar heb jij toch geen last van??

Waarom ben JIJ er blij mee dat andere mensen dezelfde mening delen als jij en 'binnen hun trouwboekje' blijven??

WELK PERSOONLIJK BELANG heb jij daarbij? Kun je dat uitleggen?Eens. Het zou mijn keuze niet zijn zo'n leven, maar waarom zo druk maken om andermans leven en keuzes?
quote:madamemicmac schreef op 14 februari 2010 @ 23:07:

[...]

Goed, dan noem ik het niet treurig maar zielig. Zielig dat je je de gelukkigste vrouw van de wereld noemt als je een vriend hebt naast je man...prima kan ik het woord treurig in mijn post net zo goed vervangen door zielig...
Ach Peter, je kunt je eigen situatie toch niet vergelijken met die van TO?

Jullie zijn nog jong! Zijn nog volop bezig met elkaar en de toekomst. je kunt toch niet voor TO gaan uitmaken hoe dat in de loop der jaren is gegaan?? Totaal niet vergelijkbaar dit!

maar heee, of course mag je je eigen mening geven. had ze maar geen topic moeten openen....
Only dead fish go with the flow
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 23:04:

ik vind het ook fijn hoor dat TO zo blij is de laatste tijd, maar...ik kan mn mening gewoon nooit voor me houden Als iemand een topic start, wordt er toch verwacht van mensen dat zij zeggen wat zij ervan vinden, je weet zowiezo dat ze dat doen, of ben ik nou gek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven