gelukkigste vrouw op aarde.....

14-02-2010 21:31 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos lees ik hier mee, veel geleerd, meestal altijd interesant..

Nu wil ik mijn verhaal graag kwijt, Ik loop al weken te zingen...heb vleugels...en waarom? omdat ik naast mijn geweldige man ( waar ik 20 jaar mee samen ben) ook nog een geweldige vriend heb...

En niet in het geheim....dat is het fijne ervan...Mijn man en mijn vriend kennen elkaar erg goed....ze zijn vrienden en mijn man werkt af en toe voor hem...

Al jaren hebben wij een wat andere kijk op relaties dan de meeste mensen, geven elkaar de ruimte en een open relatie was altijd bespreekbaar....maar tot voor enige maanden geleden was er nog nooit geen sprake van geweest.....

Tot die vriend, die we al bijna 4 jaar kennen, en ik wat vaker met elkaar om begonnen te gaan vanwege externe omstandigheden...

Ik vond hem altijd al leuk....had altijd ook al het idee dat hij mij leuk vond....en binnen de kortste keren sloeg de vlam in de pan...

Een enorme klik...

Veel met mijn man gepraat, beide mannen onderling hebben er kontakt over gehad....En nu is het een feit....Ik heb een man en een vriend !!....niks geen geheim gedoe...zelfs mijn ouders en onze kinderen weten ervan....

Het voelt zo goed...

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben....
Als dit om een leefwijze gaat die al langer bekend is, oke. Maar de hele snaphap in een weekend verpakken? En ma en pa, opa, oma en kids....alles vind het geweldig? Tuurlijk....
yette, mijn ex wilde een open huwelijk. Maar ik niet, precies om de redenen die jij noemt. Ik ben daar niet geschikt voor.
quote:Miepjemiep schreef op 15 februari 2010 @ 01:02:

waarom Iew?Ja, kom op zeg... homo's.....
Lichtpuntjes, precies, Echte liefde kan je niet delen lijkt mij.

Verder wil ik even mijn reactie geven op de vraag of een homo of lesbisch stel die een kind hebben normaal is.

Laat een ding duidelijk zijn, ik heb niks tegen lesbienne's of homo's.

Maar ook dit vind ik niet normaal, ik ben er niet tegen, maar normaal vind ik het niet.

Als het de bedoeling was dat zij kinderen kunnen krijgen, zou het zo zijn dat een man ook zwanger kan worden. Of dat vrouwen elkaar zwanger kunnen maken.

Je hebt een man en vrouw nodig om een kind te maken/krijgen.

Tuurlijk kan het ook een super gelukkig gezin zijn, maar ook die zijn samen, met zijn tweeen, dus echt ontopic is die vraag verder niet.
quote:loomii schreef op 15 februari 2010 @ 01:03:

[...]

Ja, kom op zeg... homo's.....Ja vertel wat is er mis met homo's ?
Yette...Gelukkig zijn mijn mannen heel volwassen in dat soort dingen en is er geen rivaliteit of jaloersheid onderling wat dat soort dingen betrefd...

Soms bespreken we dingen met zijn 3en....soms met zijn 2en...
Heerlijk voor je Stargazer! Jammer dat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend kan zijn.

Zelf zie ik mijn man niet als mijn eigendom omdat ik toevallig met hem getrouwd ben. Dat hij er een vriendin op zou nahouden is voor mij nu even een brug te ver, maar soms denk ik wel eens:" waarom niet eigenlijk?". Je staat je wederhelft toch ook vriendschappen toe, waarom is seks met een ander dan te veel.?

Voorbeelden van open relaties waabij het uiteindelijk niet goed ging zeggen mij niet zoveel, zolang 1 op de drie huwleijken stranden.
quote:Miepjemiep schreef op 15 februari 2010 @ 01:04:

[...]

Ja vertel wat is er mis met homo's ?Ja Loom, vertel eens, hoe zit dat?
quote:Jaschenca schreef op 15 februari 2010 @ 01:07:

Ja Loom, vertel eens, hoe zit dat? Die zijn tegennatuurlijk
Jaschenca....wie heeft het over geweldig vinden ? iets respecteren of iets geweldig vinden zijn 2 verschillende dingen of niet?....
Peter85, precies. Echte liefde zou je ook niet moeten willen delen.

Nee, een 'trio-relatie' zou niet voor mij bestemd zijn.
Hmm, misschien weten een aantal oudegedienden dit ook. Er was eens een forummer die claimde met twee mannen te leven, in een polygame situatie dus. Koedie heette ze geloof ik. Heb haar nooit meer hier weer gezien. Maar zij had/heeft dus een relatie met twee mannen, in een huis.
quote:loomii schreef op 15 februari 2010 @ 01:08:

[...]

Die zijn tegennatuurlijk [afbeelding]:puke: Ik ga er geeneens woorden aan vuilen maken...
Echte liefde kun je niet delen ? daar snap ik nou niks van....iets niet kunnen of willen delen heeft niet met liefde te maken ! maar eerder met bezitterigheid....
quote:Miepjemiep schreef op 15 februari 2010 @ 01:10:

[...]

:puke: Ik ga er geeneens woorden aan vuilen maken...Ach mens, Loomii is zelf lesbisch en is getrouwd met een vrouw. Snap/zie je geen sarcasme als het er zo duidelijk is?
Hè gatverrrrrr!!! Er begint een topic over een open huwelijk en door loomi wordt er weer eens een vette mening ingedrukt over homo-stellen, die een kind adopteren.

@ Loomi: GET HELP!!! Jij bent echt niet goed bij je hoofd!
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 15 februari 2010 @ 01:14:

Hè gatverrrrrr!!! Er begint een topic over een open huwelijk en door loomi wordt er weer eens een vette mening ingedrukt over homo-stellen, die een kind adopteren.

@ Loomi: GET HELP!!! Jij bent echt niet goed bij je hoofd!Mijn gedachte, dank u!

@ Loomi: GET HELP!!! Jij bent echt niet goed bij je hoofd!Okee. Nog een suggestie bij welk loket ik me zou moeten melden?
Wat denk je Stargazer, dat de mensen waar ik het over heb al vanaf het begin problemen voorzagen? Dan waren ze er natuurlijk niet aan begonnen! Sommige dingen kan je volgens mij niet helemaal overzien vanaf je roze wolk. Ik heb het over een huwelijk van 30 jaar en een geaccepteerde buitenechtelijke relatie van 15 jaar. Beiden goede relaties. Maar ze zouden beiden beter geweest zijn als ze niet naast elkaar hadden hoeven bestaan.
Hu, echte liefde niet kunnen delen?

Ik houd van mijn man, mijn 2 kinderen, mijn ouders, mijn broers en zussen, van sommigen vriendinnen en ik hield van mijn exen.

Allemaal liefde, maar allemaal anders en ze kunnen allemaal naast elkaar bestaan. dat het niet standaard is, wil niet zeggen dat het niet kan.
quote:Jaschenca schreef op 15 februari 2010 @ 01:13:

[...]

Ach mens, Loomii is zelf lesbisch en is getrouwd met een vrouw. Snap/zie je geen sarcasme als het er zo duidelijk is?Ja? So? Waar slaat dat op zeg! Beetje een topic verzieken, die over een open huwelijk gaat. Lekker belangrijk!

@ Loomi: GET HELP!!! Jij bent echt niet goed bij je hoofd!Waar slaat dit op zeg??
Dreamglasses en Miepjemiep,

Het lijkt nu net of jullie iets hebben tegen mensen die hun mening geven. Kan je het niet hebben dat er mensen zijn die anders tegen dingen aankijken als jullie? Die wel het negatieve in bepaalde dingen zien?
quote:loomii schreef op 15 februari 2010 @ 01:15:

[...]

Okee. Nog een suggestie bij welk loket ik me zou moeten melden?Misschien naakt gillend door de tuin bij de buren rennen. Krijg je ook aandacht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven