gelukkigste vrouw op aarde.....

14-02-2010 21:31 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos lees ik hier mee, veel geleerd, meestal altijd interesant..

Nu wil ik mijn verhaal graag kwijt, Ik loop al weken te zingen...heb vleugels...en waarom? omdat ik naast mijn geweldige man ( waar ik 20 jaar mee samen ben) ook nog een geweldige vriend heb...

En niet in het geheim....dat is het fijne ervan...Mijn man en mijn vriend kennen elkaar erg goed....ze zijn vrienden en mijn man werkt af en toe voor hem...

Al jaren hebben wij een wat andere kijk op relaties dan de meeste mensen, geven elkaar de ruimte en een open relatie was altijd bespreekbaar....maar tot voor enige maanden geleden was er nog nooit geen sprake van geweest.....

Tot die vriend, die we al bijna 4 jaar kennen, en ik wat vaker met elkaar om begonnen te gaan vanwege externe omstandigheden...

Ik vond hem altijd al leuk....had altijd ook al het idee dat hij mij leuk vond....en binnen de kortste keren sloeg de vlam in de pan...

Een enorme klik...

Veel met mijn man gepraat, beide mannen onderling hebben er kontakt over gehad....En nu is het een feit....Ik heb een man en een vriend !!....niks geen geheim gedoe...zelfs mijn ouders en onze kinderen weten ervan....

Het voelt zo goed...

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben....
Miepjemiep, sorry dan, misverstand
Ik heb al 15 jaar een vaste relatie, maar wordt nog regelmatig verliefd op een andere man. Daar doe ik, behalve dromen, helemaal niks mee, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ik twee lovers zou kunnen hebben.
quote:Starshine schreef op 15 februari 2010 @ 01:30:

[...]

Vertel eens...wat gebeurd er dan?

Moet ik dat echt vertellen? Ik denk dat je dat zelf ook wel raden kan

Denk wel dat het dan druk zou zijn bij de soa poli's en dat veel mannen niet weten of ze de echte vader wel zijn.
quote:Peter85 schreef op 15 februari 2010 @ 01:32:

Miepjemiep, sorry dan, misverstand
quote:Jaschenca schreef op 15 februari 2010 @ 01:32:

[...]

Gezien jouw reactie op Loomii ga ik er van uit dat je vaker met haar in een (specifieke) discussie hebt gezeten.

Nee helemaal niet en wat heb jij daarmee te maken??

Ik reageer toch op Loomi??
Only dead fish go with the flow
quote:lichtpuntjes schreef op 15 februari 2010 @ 01:33:

[...]

Denk wel dat het dan druk zou zijn bij de soa poli's en dat veel mannen niet weten of ze de echte vader wel zijn.Offtopic: Zou wel een gezellige boel worden buiten dat om... iedereen bij elkaar op de koffie, iedereen bij de geboorte van hun kinds, want tja, iedereen kan de vader zijn :P.
quote:Peter85 schreef op 15 februari 2010 @ 01:35:

[...]

Offtopic: Zou wel een gezellige boel worden buiten dat om... iedereen bij elkaar op de koffie, iedereen bij de geboorte van hun kinds, want tja, iedereen kan de vader zijn :P.waarom denk ik nou zo beeldend......
quote:Dreamglasses schreef op 15 februari 2010 @ 01:35:

[...]

Ik reageer toch op Loomi??Volgens mij reageren we allemaal al de hele tijd op elkaar, wat had jij met Loomi te maken?
quote:Dreamglasses schreef op 15 februari 2010 @ 01:31:

Ik snap dat punt dus ook niet: wat hebben homo-stellen inderdaad ign met deze topic te maken.quote:thee schreef op 15 februari 2010 @ 00:53:

Waar ik benieuwd naar ben, degenen zich niet voor kunnen stellen dat het voor hen wel werkt in deze vorm. Hoe denken jullie over alle andere vormen, zoals kind(eren) met 2 vaders of 2 moeders?

Geven die ook het 'slechte' voorbeeld?quote:thee schreef op 15 februari 2010 @ 00:58:

Nee, ik heb het over niet-hetero relaties. Lesbisch waarbij 1 of allebei een kind baart, of 2 mannen via adoptie (zoals bijv. Paul de Leeuw).quote:Miepjemiep schreef op 15 februari 2010 @ 00:56:

Een homo of lesbienne stel.............Zoals je ziet, ík begin niet over homo's. En ik vraag me idd mét jou af, wat hebben homo-stellen in wiens naam dan ook met dit topic te maken.
quote:Peter85 schreef op 15 februari 2010 @ 01:35:

[...]

Offtopic: Zou wel een gezellige boel worden buiten dat om... iedereen bij elkaar op de koffie, iedereen bij de geboorte van hun kinds, want tja, iedereen kan de vader zijn :P.hahhaha. Komt de werkgevers ook duur te staan dan, met al dat vaderschapsverlof
quote:Dreamglasses schreef op 15 februari 2010 @ 01:35:

[...]

Ik reageer toch op Loomi??Ik houd er niet van als forummers die ik zelf hoog heb staan ten onrechte worden aangesproken.
Akkoord, Loomi. Duidelijk.

denken we er dus eigenlijk hetzelfde over
Only dead fish go with the flow
En wat dacht je van de overbevolking! Kunnen we misschien wel ons hele leven blijven werken ipv 'maar' tot 67. Maar is wel heel erg off topic dit, mijn excuses haha
Ok mensen, laten we verder ontopic blijven, voordat Stargazer er een ander forum bij neemt! (flauw grapje ik weet het, tis al laat)
quote:lichtpuntjes schreef op 15 februari 2010 @ 01:33:

[...]

Denk wel dat het dan druk zou zijn bij de soa poli's en dat veel mannen niet weten of ze de echte vader wel zijn.

als het normaal is meerdere partners te hebben, zullen mensen er veel minder om hoeven te liegen. Ik denk dat mensen zich dan ook veel bewuster worden van de risico's en juist vaker condooms en anti-conceptie gaan gebruiken. Ook denk ik dat soatesten dan net zo standaard worden als het uitstrijkje tegen baramoederhalskanker.

Tja, vaderschapstests zullen meer nodig zijn misschien...of misschien ook niet omdat kinderen opvoeden steeds meer een vrouwending wordt, omdat het moederschap nu eenmaal vast staat.

Ik weet wel dat als ik een minnaar zou hebben, ik in mijn situatie alle voorzorgsmaatregelen zou nemen om niet zwanger te worden e/o een soa te lopen. Ik denk dat dat voor velen net zo zal gelden.
quote:Dreamglasses schreef op 15 februari 2010 @ 01:39:

Akkoord, Loomi. Duidelijk.

denken we er dus eigenlijk hetzelfde over Eigenlijk wel ja
Mensen, het was mij een waar genoegen maar nu ga ik echt mijn bed opzoeken. Weltrusten allemaal!
ik lees morgen ook wel verder
quote:Miepjemiep schreef op 15 februari 2010 @ 01:42:

Mensen, het was mij een waar genoeg maar nu ga ik echt mijn bed opzoeken. Weltrusten allemaal!Truste, fijne nacht ennuh, no hard feelings he ;)
quote:Peter85 schreef op 15 februari 2010 @ 01:43:

[...]

Truste, fijne nacht ennuh, no hard feelings he ;)No hard feelings at all
quote:Starshine schreef op 15 februari 2010 @ 01:40:

[...]

als het normaal is meerdere partners te hebben, zullen mensen er veel minder om hoeven te liegen. Ik denk dat mensen zich dan ook veel bewuster worden van de risico's en juist vaker condooms en anti-conceptie gaan gebruiken. Ook denk ik dat soatesten dan net zo standaard worden als het uitstrijkje tegen baramoederhalskanker.

Tja, vaderschapstests zullen meer nodig zijn misschien...of misschien ook niet omdat kinderen opvoeden steeds meer een vrouwending wordt, omdat het moederschap nu eenmaal vast staat.

Ik weet wel dat als ik een minnaar zou hebben, ik in mijn situatie alle voorzorgsmaatregelen zou nemen om niet zwanger te worden e/o een soa te lopen. Ik denk dat dat voor velen net zo zal gelden.

Er zullen idd minder mensen om liegen, daar heb je gelijk in. Maar a. hoef ik geen man die liegt tegen me en b. hoef ik geen man die er na mij nog andere vrouwen op na houdt. Ik geloof niet zo in polygamie.

Het lijkt me niet prettig, dat als ik eens een avondje naar de bioscoop met mijn partner wil, ik dat dan moet plannen tussen de afspraakjes met die andere vrouwen door. Nee, dat is niet zo mijn ding!
Trusten!
En toen was het stil :P
Zo stil dat ik hier bijna in slaap val ik ga ook maar eens slapen!
jij ook slaap lekker dan, was fun ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven