juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de cursus Gezond en Fit doen, ben heel benieuwd. Heb al wel een inschrijfbevestiging maar nog geen startdatum.

Vind het wel leuk om iets te doen en wie weet nog wat leuke mensen te ontmoeten.

Etentje was gisteravond erg geslaagd! Heel leuk avondje gehad!

Wat betreft de kg, ben nu totaal 3 kg aangekomen... heb alleen nog totaal geen buik!!! Het is zit echt op mijn heupen, billen en borsten.... pff niemand die nog ziet dat ik zwanger ben!

Drukke werkdag en werkweek voor de boeg, zit heel erg in dubio of ik vanavond zal gaan zwemmen....
Annicka, wat een gedoe zeg. Gelukkig ben je weer thuis. Is er kans op herhaling?

Hier ook iets meer energie. Maar soms wel weer misselijk.

Weten jullie hoe het zit met kraamzorg? Kreeg een brief dat er zomerregling is maar stond niet bij wat het is.

Houd het even kort, kinderen willen NU aandacht, haha.
Hoi, heb wel gezwommen vanavond, was heerlijk!!

Enne, ga ook gezond en fit doen, ben ook erg benieuwd, vorige keer yoga gedaan, ook wel veel aan gehad, al werd het uiteindelijk, na 15 uur inleiden, toch een keizersnee.

Enne, zomerregeling houdt in dat de uren verdeeld worden, dus geen inschrijfstop, maar bijvoorbeeld 4 uur op een dag ipv 6 tot 8 uur, zodat de kraamverzorgster twee gezinnen op een dag kan doen. Wordt bepaald bij het intake gesprek in de zevende maand. (heb namelijk even gebeld met het kraamzorgbureau!)

En nu naar bed, want mn ogen vallen dicht!
Mag toch Annika, hopen op een jochie!! Heb ik met een meisje, Zou ik geweldig vinden, maar van een jochie word ik net zo heeel blij hoor!!
Hier nog een "oudje". Ben 36 en in verwachting van de eerste. 22 juli uitgerekend. Ik ben al best veel aangekomen (vermoed ik, geen weegschaal thuis) omdat ik de eerste drie maanden opeens zo'n onbedwingbare honger had dat ik voor 3 bouwvakkers heb gegeten elke dag. Om 11 uur sochtends bijvoorbeeld al 8 dik belegde boterhammen op, en dan nog niet het gevoel dat ik verzadigd was.......

Maar nu is mijn buikje toch echt wel zichtbaar een babybuikje en niet van goh - zou ze teveel van het goede leven hebben gesnoept?

2 maart 20 weken echo. Ik moet nog met mijn man uitvechten of we geslacht daar willen horen (ik nl. wel en hij niet).

"werktitel" van de baby of het nou een jongetje of een meisje is, is Yono. Zomaar een naam, om het voor ons minder abstract te maken. Als je al 36 jaar geen moeder bent (en in zijn geval 44 jaar geen vader) is het best even wennen aan het idee namelijk!
Welkom WWL. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Yono, een mooie werktitel;). Wordt dit ook later zijn/haar naam?

Verder hier rustig. Gister naar de vk. Hartje geluisterd, ben nu op mijn begin gewicht. Vrijdag 20 won echo. Wil mijn kleintje zooooo graag zien. Hihi.

Ik ga nu even bujlezen dames. Fijne dag allemaal
Gefeliciteerd !!!

Hier weer wat minder,

Manlief is vandaag door zn rug gegaan.....

das zeg maar : Niet Handig !!

Ach ja, boodschappen zijn gedaan, nu zelf ff op de bank !

Kan niet wachten op 1 maart........eindelijk 20 weken echo.

Grtz,

M
Jullie zitten wel in de lappenmand Annickaatje Gelukkig maar dat de boodschappen binnen zijn. Anders maar iemand vragen hoor om te helpen!

Grappig dat iedereen zo uitkijkt naar de 20 weken echo. Hier ook vrijdag de echo. Moet zeggen dat ik momenteel bevestiging genoeg krijg van Skippy in mijn buik. Het is af en toe gewoon carnaval Het lijkt wel of er een hele grote bal is waar ze in duikt en koprollen maakt. Overigens schrijf ik altijd zij hoor, want ik denk steeds dat het een meisje is. Wat het echt wordt weten we hopelijk na vrijdag, maar dat houd ik nog even geheim voor iedereen

Ik heb dit weekend de wieg opgehaald, die staat nu naast mijn bed. Ziet er grappig uit, zo'n wiegje. Kan me alleen nog helemaal niet voorstellen dat er straks een baby in ligt!

Winterwonderland, welkom Troost je, ik ben nog een jaartje ouder Lief is daarentegen weer een stuk jonger

Die zomerregeling klinkt helemaal niet fijn Ik snap wel dat het nodig is, maar hopelijk kan ik toch gewoon alle kraamzorg krijgen. Dat lijkt me zo heerlijk. Dat je thuis bent en er voor je gezorgd wordt enzo. Heb ik bij de oudste niet gehad dus het lijkt me erg fijn.

Ik ga vandaag beginnen met het wassen van alle lakentjes die er al zijn. Ze zijn al oud, nog van mijzelf geweest en erg schattig Ik vond ook nog jurkjes van mijzelf, die zijn helemaal schattig!
Yono is puur werktitel voor ons kleintje hoor, vind het net iets te buitennissig als "echte" naam.

Fussie - kreeg net een pakketje bij de post van mijn moeder, met ook allemaal lakentjes van vroeger en gebreide babykleertjes die ik zelf nog heb gedragen, ook nog mijn doopjurkje - te cute gewoon. helpt wel bij de voorpret. heb zelf nog bijna niets gekocht.

WWL (misschien neem ik wel ander pseudoniem, Winterwonderland was even snel bedacht omdat ik vorige week hier op het forum begon bij een heel ander onderwerp: kleurenanalyse in seizoenstypen en ik een "winter' ben)

Fijne avond iedereen!
He WWL, welkom!! En wat heerlijk dat jullie papa en mama gaan worden!! Is super, dat kan ik je wel verrtellen!!!!!!!!!!!!!! Geniet zo van mn dochter, mn zonnestraaltje, smelt elke dag van liefde voor haar!!!!! Geluk zit zo in de kleine dingen!

Ik moet donderdag voor controle en ook begin maart 20 weken echo hoop ik. Eerst maar gerustgesteld worden dat alles goed is........

Enne, wie zou nou hier dat ze t geslacht wel willen weten maar het voor zich houden? Toch wel hier delen??????????????

Slaapse meiden!
Van mij hoor je het sowieso, wij hebben het altijd gewoon verteld...

Dus nog even geduld!!
Als ik er (per ongeluk of expres) achter kom bij mijn 20weken echo mogen jullie het ook weten hoor, daar heb ik nou een internetpseudoniem voor
Haha, ik was dat Zusje. Wij willen het wel voor onszelf weten maar dat is het dan ook. En ik zou het graag hier neerzetten ware het niet dat ik niet zo anoniem ben hier als het lijkt. Ken veel te veel mensen hier op het forum

Zo grappig, 's nachts slaap ik altijd op mijn linkerzij en als ik dan op mijn rug draai 's morgens is Skippy zo goed te voelen

Herkenbaar?
Ik vertel het hier ook wel hoor! Ik ben (hoop ik) anoniem hier op het forum, dus dat kan wel. Voor de rest van de wereld mag het nog lekker een geheimpje blijven.

Nog 5 weekjes en dan weten wij het! Ben zooooo nieuwsgierig. We denken dat het een jongetje is. Een collega heeft gepedeld en denkt ook dat het een jongetje wordt. Ben benieuwd. Een tweede dochter is natuurlijk ook leuk hoor.

Mijn buik wordt nu met de dag groter. Heerlijk weer zo'n dikke buik. Kan er ook niet afblijven.

Hier schijnt alweer de zon en dat is wel zo heerlijk! Het is nog steeds heel erg koud, maar de zon doet me goed. Kom maar op met de lente/zomer. Lekker met onze blote buiken in de zon!

Fussie: Heerlijk dat je Skippy iedere ochtend voelt. Wat lief dat de wieg al naast je bed staat! Het blijft onwerkelijk totdat ze er echt in ligt.

WWL: Van harte welkom. Ik zal zo even de tabel updaten en dan sta je er ook in.

Kena: Die buik komt nog wel meid!

Annicka: Hoe is het nu met je? Lekker van je baas zeg. Nou, maar even lekker rustig thuis eerst. Je moet nog even en je hebt er ook al 2 rond lopen. Met een (beetje) hopen is toch niks mis?
Hier nog niet echt vaak en regelmatig beweging te melden...

Kan opzich nog, 18 weken....en heb al een behoorlijke buik van mezelf, dus moeilijker te voelen wrs.

Ik weet ook, dat als je het eenmaal gaat voelen....je soms denkt.....

Hier gaat de kleine ook eerst in de wieg waar ikzelf en 3 broers en zussen in heb gelegen. Ook de twee kindjes van mijn zus hebben er in geslapen, en natuurlijk mijn oudste 2 !

Echt een familie stuk dus.

Na de 20 weken gaan we met de kamer beginnen, opzich niet veel werk, en over de kleuren zijn we het in grote lijnen al eens.

Dan krijgt de jongste een nieuwe kamer en de baby mag dan de babykamer als laatste gebruiken !

Ik werk zelf bij een doe het zelf zaak dus dat scheelt weer in de materiaalkosten !

Manlief is gelukkig weer mobiel, nog niet snel maar het gaat de goede kant op. Nu alleen even afwachten als zn medicijnen op zijn of het niet slechter gaat. dan zitten we natuurlijk weer net in het weekend..

Vandaag of morgen ga ik met de dames naar de kapper.... de oudste wil absoluut niet, want ze wil lange haren..., maar ja moet nu echt een stukje vanaf vind ik..

Zelf ga ik volgende week eens lekker naar de kapper, zou eigenlijk willen zeggen: Knip maar wat...., maar dat durf ik toch niet denk ik....

Volgende week weer 3 halve dagen werken, is ongeveer de helft van mijn uren ook, zal mij benieuwen weer...

Grtz,

M
Dag meiden!!

Oke oke, we horen het dus niet van iedereen, he, dat is balen

Vanmorgen weer voor controle geweest, hartje gehoord.. Bloeddruk was prima en 1.7 kilo gegroeid in vier weken, gaat best hard..

krijg nu ook een mooie zwangerschapsbuik, super!! Lekker jurkje aan met zw. legging, voelt vrouwelijk en mooi. En natuurlijk net zo comfortabel als een joggingpak!!!!!!

Heb 8MAART 20 WEKEN ECHO!!!!!!!!!!!!!

Heb er een goed gevoel over, maar je weet het natuurlijk nooit!

Enne, ga zaterdag een weekje naar de zon, dus tot volgende week zaterdag/zondag!!

Dag!! Succes allemaal, geniet er van!

En Annicaatje, succes met werken en bij de kapper met je dames!
Joeppie! Vandaag jarig en mijn beeb heeft mij hardste schop tot nu toe gegeven en daarmee wakker gemaakt alsof hij mij een fijne verjaardag wilde toewensen. Hihi

Ben ook precies op de helft vandaag en heb mijn 20 wkn echo vandaag. Ik denk dat het een hij is, maar over een aantal uur weet ik het.

Bovendien net een mail gelezen dat ik promotie krijg;). Bijzondere dag vandaag;) hopelijk ook alles goed met mijn beeb op de echo.

Anickaatje. Sterkte met deze moeilijke periode!

Fussie: hier ook herkenbaar dat ik beeb goed voel als ik op me rug draai. Wat lief een wieg! Ik moet ook nog shoppen zeg.

Fijne dag meiden!
mevr S we kennen elkaar nog niet maar een felicitatie is wel op zijn plaats als je jarig bent en ook nog promotie krijgt, hopelijk straks op de echo ook goed en leuk nieuws!

En zusje 25 een fijne vakantie!

De groeiende buik is aan de ene kant leuk, maar ben een beetje erg met de mode meegewaaid en droeg de laatste tijd alleen nog maar skinny's die voor geen meter passen meer natuurlijk...

maar waarom groeien mijn boobies nou niet mee, zoals bij de meeste vrouwen? Ik heb ieniemienies, en hoopte dat ze eindelijk eens - tijdelijk weliswaar - van formaat zouden zijn. Straks heb ik een enorme toeter van een buik en moet je ze daarboven met een vergrootglas zoeken...
WWL welkom en gefeliciteerd!

Mevrouw S ook gefeliciteerd met je verjaardag en je promotie!

Laat je weten hoe de 20 wk echo ging?

Fussie, hoe was jouw echo?

Zusje, fijne vakantie! Ik ben best jaloers, haha.Vriest het hier niet meer maar krijgen we regen... Ik wil dat het lente wordt!

Annicka, gelukkig is je man weer mobiel. En leuk zeg zo'n familiestuk!

Hier alles goed. Zoon laatste dagje voor de voorjaarsvakantie naar school. Wel lekker voor hem, even een weekje geen school. Met dochter (net 2) ben ik nu bezig om haar speengebruik af te bouwen. Pffff de nodige huilbuien al weer achter de rug. Hoop dat het lukt.
Dank voor de felicitaties dames. Ja, ik laat zeker weten hoe de echo ging. Ik ben ook jaloers op de vakantievierende zusje. Hihi.

Ben ook benieuwd Naar andere 20 weken echo's.
Hallo, ich bin wieder zuruck! Ik had even gekeken hier, maar ga van t weekend wel even bijlezen en reageren.
[img][IMG]http://i597.photobucket.com/albums/tt56 ... ing074.jpg[/IMG][/img]

Dit is de wieg,...zo duurde even maar nu denk ik te weten hoe ik een foto plaats....
anoniem_95919 wijzigde dit bericht op 19-02-2010 15:24
Reden: foto mislukte de eerste paar keer...
% gewijzigd
Nou Mevr S; gefeliciteerd idd, hopelijk is het een dag vol goed nieuws !!

En Zusje : fijne vakantie ! dan is het lekker snel 8 maart, in de vakantie vliegt de tijd meestal voorbij.

Fussie , Alles ok op de echo ? Weten jullie nu zelf wat het is, of hield ie zn beentjes bij elkaar.

Bij de eerste deden we een 3d echo, en steeds zat ze met dr handjes voor dr gezichtje,....net kiekeboe...

Succes WWL, met uitvechten of je het geslacht wilt weten, anders kun je het mss in een envelopje laten doen, dan kun je er nog even over nadenken....

Grtz,

M
WWL welkom en van harte gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt schrijven!

Ben benieuwd naar alles 20-weken verhalen! Wij volgende week!

Heb een drukke week, 6 dagen werken en mijn enige vrije dagje ben ik naar de 9-maandenbeurs geweest. (gisteren)

Het was erg druk, maar vond het wel leuk om een keer geweest te zijn.

Zo grappig al die vrouwen met dikke buiken en al die ukkies! Mooi gezicht zo, iedereen lijkt dan wel zwanger!

Nu kruip ik zo ff op de bank met een koppie thee en dan morgen weer aan de arbeid!

Fijn weekend allemaal!!!
Nog geen bericht van mevrouw S!!!!!!!!!!!! Was benieuwd of ze het juist heeft en het echt een jochie is, die daar in haar buik woont!! En natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag én met je promotie!!

Koffer is gepakt, tas voor int vliegtuig staat klaar, dochterlief slaapt lekker. ZIjn er klaar voor!

Wil tegen zeven uur rijden, 12 uur vliegen we!

Jullie lekker genieten van groeiende buikjes!!

Enne, skinny jeans hebben ze ook met zangerschapsbuik erin hoor, zit best goed, heb ervaring!

Prachgige wieg trouwens!!!!! heel erg mooi!!

Dag meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven