Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Baaaaaam, waar is u?
quote:Star schreef op 16 februari 2010 @ 09:09:

Ik ga even tig pagina's mirenaspiraal bijlezen.Tja, ik zal zelf wel niet sporen maar ik vind dat sommigen wel heel heftig reageren over dat je dat als ouder moet verbieden enzo en dat je anders niet spoort. Ik heb zelf in mijn eigen omgeving gezien dat verbieden vaak averechts werkt. Je kan beter je kind bij de hand nemen en heel heel heel goed voorlichten en er proberen zoveel mogelijk bovenop te zitten. Bij ons op school waren de strengst opgevoede (zwaar gelovige) allemaal als eerste bezig met jongens. Waarvan de ouders dat echt zeker weten niet wisten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Tja, ik denk dat ik tegen die tijd toch wel een gesprek aangaan dat ik het liever niet zou hebben; verbieden kan idd niet nee, dan doen ze het wel tijdens een tussenuur op de wc ofzo.
quote:Star schreef op 16 februari 2010 @ 09:09:

Baaaaaam, waar is u?Hierrrrr?
quote:Star schreef op 16 februari 2010 @ 09:28:

Tja, ik denk dat ik tegen die tijd toch wel een gesprek aangaan dat ik het liever niet zou hebben; verbieden kan idd niet nee, dan doen ze het wel tijdens een tussenuur op de wc ofzo.

Precies. Mijn ouders lieten mij bijvoorbeeld best wel vrij als het ging om roken. Daar ben ik dus niet aan begonnen want als het gewoon mag dan is het niet leuk .

Ik zou er ook niet blij mee zijn hoor. 12 is verschrikkelijk jong!
Op zijn 12de wordt er echt niet met poesjes gespeeld
Mijn nichtje was 12. Daar gaat je reputatie dan. Ze is inmiddels 19 en ik vind het nog steeds een snol
Wat ik gisteren zei. Meisje uit de klas van zoontje van baas. Eerste klas voortgezet onderwijs. Was zwanger en wist niet van wie (dus minimaal 2 kanshebbers).

Het zal je kind maar wezen jeahjeahjeahjeah
Gatver het sneeuwt alweer
Nou zit dat liedje in mijn hoofd, thanks joh.

Weer opgeknapt?
Dat duizelige is wel een stuk minder. Nog wel erg verkouden en oorpijn. En ik heb een pesthumeur want ongesteld. Maar ik denk dat ik te ongeduldig ben he?
Wat is de tijd die er gemiddeld voor staat? Half jaar?
De helft van de vrouwen is binnen een half jaar zwanger.
Misschien ben je ongeduldig Mal, maar dat lijkt me gewoon doodnormaal hoor. Als je er mee bezig bent, wil je ook meteen zwanger zijn, daar ben je echt geen uitzondering in. Dus je pesthumeur is helemaal verantwoord
Dit was poging drie toch? Dan ben je inderdaad te ongeduldig

Nee niet leuk, wachten sucks
Ik krijg dus nu al via via goedbedoelde tips dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn en dat het dan wel goed komt, zucht, terwijl bijv afgelopen maand ik eigenlijk te druk was met oma om me er druk om te maken. En je moet toch thuis testen etc etc dus hoe kan je er dan niet mee bezig zijn?
Ja lijkt me nogal logisch dat je er veel mee bezig bent aangezien je om de haverklap naar de kliniek moet enzo

Leuk zulke mensen.
Tja, ik ben vaak al een dag of 5-6 thuis bezig om te testen wanneer ik moet bellen om langs te komen.
Die mensen weten niet waar ze het over hebben, laat lekker gaan. En ik weet ook niet waar ik het over heb, maar ik zal de laatste zijn om jou die tips te geven ;)
Gatver, Julius had net een heel dik stuk stront in zijn vacht hangen. Ik heb de schaar er maar even bij gepakt
Ik wil GEEN foto
Ach, en hij is nog wel zo lief!

Gisteren de hele dag bij mij op bed liggen kroelen
Ja zo wel, maar niet van zijn strontkont
Fijn hoor weer sneeuw

Hallo allemaal, ik zit weer eens op mijn werk en heb nu al geen zin....dat schiet op hè Ik heb thuis veel te leuke projecten liggen, hollands kookboekje, klimpoppen en een (boom)takkenproject.

Mal gewoon allemaal niet leuk! (mail)

Bam, wat een leuke foto's en wat leuk dat hij een prijs heeft gewonnen! Hij ziet er ook super leuk uit! Vond hij het niet eng die prijsuitreiking?

Star, wat een leuke foto's van de doop en dat koppie van Eetje echt super lief!

Jinny, wat moeilijk zeg met oudste en het is zo'n lekker ventje. Ik ben het eens met de andere dames vwb de kamers.

Kokos, wat leuk zo'n wandelvakantie in het vooruitzicht. Gaan de kinderen dan ook echt de hele dag mee wandelen of draaien jullie toerbeurten. T zit nu trouwens ook wat vaker dan gemiddeld op de trap, even dat brutaaltje gelijk aanpakken anders heb ik het idee dat het straks de spuigaten uitloopt.

Bridges, klinkt toch als een geslaagde dag gisteren, ik denk dat jullie meisje het erg naar haar zin heeft gehad.

Ja, dat spelen is echt nog een gewenningsfase voor de mama's denk ik Als ze 16 zijn zijn we er vast aan gewend.
Klimpoppen? Wasda?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven