Ik wil mooi weer!

16-02-2010 10:27 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
En kijk naar buiten en het sneeuwt alweer.........grmbl

Ja, ja, ik weet het, het is pas Februari, maar ik ben het zo zat.

Ik wil weer buiten kunnen zitten in de zon, weer genieten van de opkomende bollen, maar wel in de zon en niet in de sneeuw.

Zo even een enorm zeik topic over het weer, alweer.

Ik ben het zat.

wie wil er ook mooi weer?

Totaal aantal stemmen: 62

ik (95%)
ik niet (5%)
quote:eleonora schreef op 16 februari 2010 @ 10:48:

Hier is het heel mooi weer.

Zon schijnt, ijskoud maar prachtige blauwe luchten en stralende zon.KOm er zo aan, effe aankleden
quote:eleonora schreef op 16 februari 2010 @ 10:48:

Hier is het heel mooi weer.

Zon schijnt, ijskoud maar prachtige blauwe luchten en stralende zon.Hier is het weer een saaie grauwe bende met wat incidentele sneeuwvlokken. Winterslaapdag dus want ik ben toch al niet lekker.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goed idee MissC. Kan dat dak ook nog dusdanig waterdicht gemaakt worden dat we niet overstromen als ome Al Gore's doemscenario's uitkomen.

Ik wil ook lente. Nu nu nu! Maar het sneeuwt hier weer. Het is als sinds 17 december wit hier en nog niet weer weg geweest. Takkesneeuw.
Doe mij maar zomer, want in de lente heb ik hooikoorts =/
Ik wil weer gewoon kunnen lopen, gewoon kunnen fietsen. Ik wil weer eens niet als een mummy verkleed over straat. Ik wil weer mijn ramen open. Ik wil weer gewoon de deur uit kunnen gaan met mijn kindertjes zonder eerst een half uur lang sjaals, handschoenen en mutsen zoeken.

Maar ik wil vooral de zon weer op mijn huid voelen. De bomen weer groen zien worden, mijn tuin weer tot leven zien komen, de vogeltjes horen fluiten.

Ik ben het zoooooo zat.

quote:Maleficent schreef op 16 februari 2010 @ 10:49:

Van mij mag het wel 4 weken keihard vriezen, zodat mensen kunnen schaatsen en een Elfstedentocht kunnen doen. Maar daarna dan meteen weer lekker weer graag.Nu niet meer. Deze winter is al bezig vanaf november. Lijkt me lang genoeg en dan ook nog verlengen met 4 weken. No way!
quote:Ikbenanoniem schreef op 16 februari 2010 @ 10:54:

[...]

Nu niet meer. Deze winter is al bezig vanaf november. Lijkt me lang genoeg en dan ook nog verlengen met 4 weken. No way! Ik bedoelde een winter van maximaal 4 weken totaal ben het helemaal met je eens dus.
quote:Maleficent schreef op 16 februari 2010 @ 10:55:

[...]

Ik bedoelde een winter van maximaal 4 weken totaal ben het helemaal met je eens dus.Ja precies, het is winter van 1 januari tot 1 februari. Dan kun je mooi je zonvakantie plannen enzo. Lekker overzichtelijk.
Hier ook. Ik ben het zoooooooo zat.... en dan vooral rijden met sneeuw!!!

doodeng!!
quote:Maleficent schreef op 16 februari 2010 @ 10:55:

[...]

Ik bedoelde een winter van maximaal 4 weken totaal ben het helemaal met je eens dus.

Gelukkig!

Ik was al bang dat jij één van die enge winterliefhebbers was. Van die extreme vorst-fanaten. Eén van die IJs-extremisten.
Zoals NoWorries al zegt, ik wil gewoon weer eens schoenen/pumps aan en niet eeuwig laarzen. En niet meer glibberen en ruiten krabben.

Zusenzo, hier sneeuwt het ook.
Ijsextremisten
Ik loop al de godganse winter op Snugs, ja Snugs, hoe er is het dan met je gesteld.

Ik heb hele mooie laarzen (maal 3) gekocht deze winter en welgeteld twee keer aan gehad.....

En nu moet ik met die kleintjes naar buiten, alweer in de sneeuw.........gmblder
Snugss en statisch haar, ik zeg het je, de winter is libidoverminderd.
ben er ook NU klaar mee (al 4 weken)
oh ik ben er ook zoooo klaar mee. jemig wat een K** winter is dit. ok bij winter hoort kou en sneeuw, maar dan gezellig rond de kerstperiode. in februari wil ik een lekker zonnetje op mijn gezicht, bloemetjes in het gras en een blauwe lucht, ik vraag niet om 25 graden, maar een graad of 10 erbij zou wel prettig zijn. die handschoenen uit, muts af. bah!
quote:Ikbenanoniem schreef op 16 februari 2010 @ 10:58:

[...]

Gelukkig!

Ik was al bang dat jij één van die enge winterliefhebbers was. Van die extreme vorst-fanaten. Eén van die IJs-extremisten. nee absoluut niet. Ik ben eerder een zon bezetene.
Het is ook zó oneerlijk verdeeld...daar in Canada hebben ze geen winter terwijl ze die anders wel hebben en nu zitten ze er om verlegen met die OS.....en ik wil bést ruilen!
Het heeft hier de laatste drie dagen non stop gesneeuwt!! En vandaag is het in ieder geval zonnig en hele mooie blauwe luchten net als bij eleonora..

Dus vandaag hoor jij mij niet klagen...
Whahaha dat motto....daar vertrouwen we dan maar op!
Dat statische haar idd! Ik ging gisteren shoppen (althans, een poging tot) en ik kreeg van al dat passen op een gegeven moment mijn haar bijna niet meer naar beneden.

Ik wil warmte!!!
Ik wil ook warmte! Ik heb het zo koud steeds, thuis ook in de gang.

Kan me er zo op verheugen dat het straks lente wordt en dat het dan zo lekker ruikt en dat je de warme bries tegen je gezicht voelt.

Hmmmmmm.......
Het is zoals het is
Ik wil ook mooi weer en slippers aan!
En op zondagochtend met je kop koffie naar buiten lopen en dat je dan aan alles merkt dat het een stralende dag gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven