Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Ja lekker..
Maar volgens mij is het zelfbediening hier!
Ik wil wel een warme chocomel met slagroom, als dat kan :-)

Daarna moet ik namelijk naar buiten, de kou in..... zonder plastic haarkapje, dat dan weer wel.
Blijf lekker binnen robo, de kachel brandt hier volop....
Jah, ik zou wel willen maar de hond moet uit en ik moet boodschappen hebben.... dus *slurp* effe opwarmen met een choco
Ach so......ja de hond laat zich nog niet zelf uit...da's toch jammer.
quote:robo schreef op 16 februari 2010 @ 14:15:

Jah, ik zou wel willen maar de hond moet uit en ik moet boodschappen hebben.... dus *slurp* effe opwarmen met een choco

Ah, hond uitlaten. Da's mooi! Loop ik ff met je mee met mijn mooie meid.

*bij de Tetteraars zijn ze ook heel benieuwd hoe het met je hondje is, kom je dat binnenkort nog ff vertellen?*
Ja dames, 't is hier zelfbediening hoor! Ik ben hier natuurlijk niet de hele dag aanwezig. Af en toe moet ik ook weleens iets anders doen dan forummen.

Zoals naar de kapper gaan, bijvoorbeeld. Had mijn plastic haarkapje niet nodig. Het sneeuwt niet meer.

Ik neem een cola. Even de losse haren uit mijn mond spoelen.
Ratteke, het is nog precies hetzekfde: strompelen, amper lopen, maar geen pijn.

Hij valt wel vaak om, echt erg dat ik daar soms toch om moet lachen.... maar het ziet er zo stom uit.

Hij verbetert dus niet maar verslechtert ook niet.

Als ik nieuws heb kom ik zeker weer langs hoor :-)

Ik ga de hond naar buiten tillen nu en daarna eten kopen.

Tot later!

*veegt chocosnor af*
Geef snel een borrel, of wacht, ik pak 'm zelf wel!

Angel 1 legt d'r vleugels neer.

Er komen mensen posten die niet meer zouden komen posten, er gaan engelen weg die net twee weken engelen, ik zit in discussies die een halve dag duren.....

Wat gebeurt er toch allemaal, ik ben hier veel te oud voor!
Gaat engel 1 al weer weg????
Elle, mijn antwoord kan alleen maar zijn; kijk naar je motto..

Ik zit hier constant aan de zijlijn als het rellen betreft. En dat wil ik graag zo houden. Snap niks van dat opgefokte gedoe de hele tijd.

Ik neem een sherry. Kan mij het ook schelen!
Ik volg het ook niet meer hoor, ben er ook te oud voor denk ik

Ik vind het jammer, maar ik ga oeverloze discussies uit de weg.

Doe mij nog maar een biertje!!
Eensch Norre....

Proost!!!
In Gouda krijgen ze trouwens geld als ze de boel verstieren.

Da's ook een idee.
Ik weet ook nooit wat van rellen hoor. Ben er ook nooit bij betrokken zowat. Per ongeluk zit ik er wel eens tussen.

Ooit, járen geleden, na een heel weekend in een rel te hebben gezeten toen er een engel werd ontslagen, in mijn ogen onterecht, heb ik me voorgenomen me nooit meer te bemoeien met gezeik.

Tot nu toe hou ik me er aan.

Doe mij nog maar een cola light!
Alleen als je met een begroting komt Nor......
Ik gaat dubbel zien, mag ik ook wel een colaatje?

Rond de 2000 euro Leo en ik wil een boekenbon na afloop...
Het gedoe hier ontgaat mij ook meestal. Soms probeer ik te achterhalen wat er aan de hand is, maar dan blijkt steevast dat rellen nooit komen in hapklare brokken van een bladzijde of 4. En da's jammer, want ik wil best weten waarom anderen zo boos zijn. Maar om daar nou urenlang gehakketak voor te moeten doorploeteren...neuh, dat dan weer niet.

Proost!
Proost!!

Ik groet u vanuit mijn achtertuin *denkbeeldig dan*

Ik vind vooral het gezever eromheen zo irritant; er gaat een engel weg, dat is vervelend voor zowel die engel zelf als haar collega's, maar blijkbaar wil men er graag toch meer van maken dan dat.

Nou ja.

Ik schenk mezelf een fijn glas virtuele rode wijn in
Elle, wanneer kan ik bij jou in het zwembad komen drijven met een cocktail een keertje de tuin komen bewonderen?
quote:robo schreef op 16 februari 2010 @ 20:45:

Elle, wanneer kan ik bij jou in het zwembad komen drijven met een cocktail een keertje de tuin komen bewonderen?Je bent altijd welkom Robo...........
Ik roep het hier thuis vaak hardop: wijvennijd...

Niks zo erg als vrouwen onder elkaar die aan het discussiëren gaan. Ik zet liever een boompje op met een paar mannen.

Grote beker rooibosthee hier.

En straks neem ik een lekkere grote Orgasme!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven